Selam.Ben Ashley CARTER .18 yaşındayım.Okumak için İngiltere'ye geldim,4 yıldır buradayım.Ailem ise Türkiye'de yaşıyor.Ama keşke gelmeseydim,o konsere gitmeyip onunla tanışmasaydım...O olmadan olmuyordu,sanki bişeyler eksikti.Özlüyordum,hemde fazlasıyla.Onun yokluğunda bana hep Demi destek olmuştu,bana hayatın devam ettiğini o olmadan da ayakta durabileceğimi öğretmişti.Demi olmasaydı ne yapardım bilmiyorum.Tahmin ettiğiniz gibi Demi en yakın arkadaşım.Sanırım size herşeyi baştan anlatmalıyım 1 YIL ÖNCE Demi bana bir gruptan bahsetmişti.One Direction.Şarkılarını dinledim çok yeteneklliydiler.Ve burada bir konserleri olacağını duyunca bilet almıştım.Demi ise ailesinin yanında olduğu için gelemiyordu.Konser 21:00'da başlayacaktı ve yarın saat vardı.Hazırlanmaya başladım.Neyseki saçlarım kendiliğinden dalgalıydı.Fazla uğraşmadım. Sonunda konser alanına gelebilmiştim ama geçemiyordum çok kalabalıktı.Sonunda bir güvenlik görevlisi biletimi salladğımı görüp beni içeri almıştı.Herkes bağırıyordu.Keşke gelmeseydim diye düşündüm.Sonra sahnede dumanların arkasından şu 5 çocuk gözüktü fazla yakışıklıydılar.Etrafımdakilerin bağırışlarından nerdeyse onları duyamıyordum.4. şarkıya geçtiklerinden etraf az da olsa sakinlemişti.Çok yetenekliydiler gerçekten Demi bunları sevmekten haklıydı.Hele şu tişörtü çızgili olan çok tatlıydı.Ve gözü hep benim üstümdeydi.Utançdan kıpkırmızı olmuştum. Tanrım! Eğer ara verilmeseydi herhalde kafayı yerdim çok gürültü vardı.Biraz dışarı çıkmaya karar verdim konser alanının arka tarafına gittim.Biri gökyüzünü izliyordu.Aslinda şu sahnedeki çocuğa benziyor...Saçmalama Ash onun burada ne işi var?Tam geri dönecekken ayağım takılıp düştüm.Dizim kanıyordu.O sırada arkamdaki çocuk beni omuzlarımdan tuttu.Beni kendine çevirdi ve cebinden mendil çıkarıp dizimin üstüne koydu.Canım yanmasın diye yavaş hareket ediyordu.Gözlerimin içine baktığında onun gerçekten şu sahnedelki tişörtü çizgili olan çocuk olduğunu anladım.Sakince -"İyi misin?" Diye sordu.Aman Allah'ım sesi...Bu hayatta duyduğum en güzel sesti.Kokusu...Beni benden alıyordu.Gözlerinde kendimi kaybediyordum.Dudakları,yüzü,bana dokunuşu.Kendimden geçmiş gibiydim.Sanki ait olduğum yerdeymişim gibi güvende,huzurlu ve bir o kadarda mutlu hissediyordum.Rüzgar kokusunun bana ulşamasını sağlıyordu ve hiç nefesimi vermek istemiyordum.Bana sorarcasına bakınca hala bir cevap beklediğini anladım.Ama aksilik bu ya heyecandan kekeliyordum. -"E-evet.İyi-iyiyim.Teşekkür ederim" Yavaşça beni ayağa kaldırdı.Hala eli elimin üstündeydi.Teni yumuşacıktı.Fısıltıyla konuşuyorduk. -"Adın ne?" Diye sordu.Kalbim şimdi yerinden çıkacaktı -Ashley CARTER.18 yaşındayım buraya okumaya geldim ailem Türkiye'de" Olmaza!! Ne diyordum ben hiç nefes almadan söylemiştim ama e kötüsü o sadece adımı sorup bnm nerdeyse hayatımı anlatmamdı.Gülümsedi.Çok tatlıydı,bu beni öldürmeye mi çalışıyordu.Ben: -"Ö-özür dilerim.Biraz heyecanlandım." dedim.Gülümsemesi daha da yayıldı. -"Sorun değil.Öğrenmem iyi oldu.Directioner misin?" -"Aslında sizi arkadaşım sayesinde tanıdım.Çok yeteneklisiniz ve sizi seviyorum ama diğer kızlar gibi takıntı haline getirmedim" Bunu söylememeliydim.Ya şimdi directioner olmadığım için bni bırakıp giderse.Çok korkuyordum. Ama yüzünden memnun bir ifade vardı -"Bu iyi oldu yoksa snnle böyle rahat konuşamazdım" dedi.Gülümsedim.Elimi daha da sıktı.Çok mutluydum.İçimden kelebekler uçuşuyordu.Sanırım aşk buydu. İyide bn hiç aşık olmazdım ki, bu bana tersti ,sadece okulumu bitirip ailemi mutlu etmem gerekiyordu.Ama karşı koyamıyordum.Merakıma yenik düştüm ve kızarma pahasına da olsa çok karıştırdığım için ismini sordum - "Ben sizin iismleriniizi çok karıştırıyordum acaba ,snn adını öğrenebilir miyim? Yaşını da lütfen?" Off sanırım konuşmamalıydım herşeyi mahvediyordum.Şu son soru ağzımdan kaçmıştı. Kızardığım hissediyordum.Elini yüzümde koydu.Hr an bayılabilrdim.Bana böyle davranmamalıydı.Sonra kızardığım içn güldü ve cevap verdi -"Louis.Louis TOMLİNSON.Ayrıca 20 yaşındayım" Benden 3 yaş büyüktü.Bu iyiydi.Biraz sonra bir anons duydum."KONSERİN BAŞLAMASINA SON 5 DK HERKES YERLERİNİ ALSIN" Gitmesi gerekiyordu yüzümü asmıştı.O da öyle ama sonra birden gülümsedi ve cebinden bir kalem çıkarıp avcuma bi şeyler yazdı.Elimi bıraktığında ne yazdığına baktım.Telefon numarasıydı.Sakince -Beni aramanı istiyorum.Belki görüşmeye devam etmeliyiz" -"Evet ararım.Bende çok isterim.Yani görüşmeyi" Gülüyorduk. -"Gitmem gerek. Yarın görüşmek üzere.Akşam beni arasan nerde görüşeceğimize de karar veririz" Göz kırptı.Birazdan bayılabilirdim.Akşam onu arayacaktım ve yarın görecektik.Rüyada mıydım?Hayır bu gerçekti.Ama korkuyordum.Herşeyin bitmesinde.Uyanmaktan.Bnde gülümsedim ve -"Tamam ararım Louis.Tanıştığıma memnun oldum" Taö gitmek üzereyken. -"Bana Lou de yakın arkadaşlarım böyle der.Ve sanada , -"Ash derler." Gülümseyip arkasını döndü ve gitti.
İşte herşey böyle başlamıştı.O günden sonra 2 ay görüşmüştük.Hatta sonra çıkmaya karar verdik.Birbirimize deliler gibi aşıktı.Tabi ardından korktuğum şey geldi.Herşey bitti.Çünkü onun turnesi vardı ve döndüğünde bni hiç aramamıştı.Ona telefondan ulaşmaya çalıştım ama eskiden ilişkimizi Zayn,Liam,Niall ve Harry haricinde bilen olmadığı için menejerleri beni hayran sanıyordu ve görüşmemze izin vermiyordu.Ayrıca o beni aarsa da zaten numaramı değiştirdiğim iiçin ulaşmaazdı.Ama ona Twitter'dan ulaşmayıda denedim olmadı.Hiç cevap vermedi.1 yıl onu böyle bulmaya çalıştım hep her yaptığını takip ettim.Ama zaten şimdi Eleanor adında biriyle çıkıyordu.Aylarca kendime gelemeiştim bunu öğrendiğimde.Şimdi benim Lou'um başkasına sarılıyordu, başkasını öpüyordu,başkasına aşkım diyordu,başkasının elini tutyordu.Buna katlanamadım.Yemek yemedim,kimseyle konuşmadım evden dışarı hatta yatağımdan dışarı çıkmadım,kendimi odama kiltledim.İşte bu günlerde bana hep Demi destek oldu.Yanımda hep o vardı ve o günleri geride bıraktım ama hala onu seviyordum,özlüyordum.Canım acıyordu.Herşey btimişti en korktuğum şey gelip bni bulmuştu.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/315711_455654381164816_1161876986_n.jpg <<<< demi ARKADAŞLAR LÜTFEN OKUDUKTAN SONRA YORUM VE OY VERİRSENİZ SEVİNİRİM HOŞÇAKALIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I miss you (louis tomlinson )
Fanfictionİki aşığın hikayesi acı ve sevmek .... MERHABA :) Yeni kapak için BayanWebo'ya çok teşekkürler .Çok güzel olmuş.Okuduğunuz için Teşekkürler ;)) <3 <3