Zaklopali sme a hneď nám Samo otvoril dvere.
"Tu je moja sesternička!"
"Bože Samo je 8 hodín a ty si už na mol?" Spýtala som sa zo smiechom. Nie že by bol na mol ale v náladičke už bol asi pred 3 pohárikmi.
"Poďte dnu hráme fľašu." Lišiacky sa uškrnul.
"Už zase?" Čudovala som sa na ceste do obývačky. Párty sa mala len rozbiehať a už fľaša? Že rozbiehať veď všetko bolo v plnom prúde.
V obývačke sedel Sebo, potom také pipky z osmičky Karolína a Bibiana, Samovi spolužiaci Andrej a Peťo, Marek a jeho kamaráti Martin a Rebeka. Počkať Marek?! Ten tu čo robí. Och bože s ním hrať fľašu. No nič sadli sme si.
"No Aneta toč." Vyzval ju Sebo. Jasné! Fľaša namierila na mňa a mala sa ma pýtať Biba.
"No Terezka ty chodíš s Marekom a Sebom na raz?" Opýtala sa znechutene. Krava!
"Nie Bibka ja nechodím ani s jedným, vieš to iba kamaráti s výhodami." Povedala som ironicky a zaklipkala očami. Každý sa uchechtol. Hodila som očkom po Sebovi či sa náhodou neurazil ale tiež sa usmieval. A Marek nech sa aj urazí pre mňa za mňa.
"Točím." Oznámila som. A náhoda fľaša dopadla na tých ľudí čo minule. Čiže mňa a Bibu ale teraz som sa mala pýtať ja jej.
"No Biba, je pravda že si prišla o panenstvo v 12?" Milo som sa spýtala.
"Radšej skôr ako vôbec." Čiže áno.
"Hmm asi si si to porekadlo trochu pomýlila, je to radšej neskôr nie skôr." Všetci sa zasa smiali.
"Poďme hrať iba na úlohu tá pravda je nuda." Zakričala Aneta a všetci súhlasili. Bibiana zatočila. Teraz to skončilo že sa Karolína pýtala Seba. Teda zadávala úlohu.
"No Sebko..." snažila sa vypadať sexy ale nešlo jej to " vyber si jedno dievča odtiaľto a daj mu poriadneho francuzáka!" Bože to je krava. Každý vie že po Sebovi pokukuje od 6 triedy. Ale to znelo tak zúfalo. Bolo jasné že dúfala že ho dá jej.
Sebo na mňa pozrel a žmurkol. Prišiel ku mne a spravil to čo mu Karolína kázala. Ešte predtým ako ma pobozkal, čo bolo dosť dlho až kým nás od seba niekto neodtiahol, som počula ako si Karolína nahnevane odfrkla.
***
120 pozretí?! Ďakujem vám❤❤❤❤. Viem zasa krátka časť ale nemám ani čas ani nápad ani náladu. Do konca týždna žiadna časť nevýdne asi tak prepáčte ale cez prázdniny už budem mať čas. A budem rada za každý koment a vote. Šťasné a Veselé !!!🎁🎄🎀🎀
YOU ARE READING
Poznáme sa? Ja teba áno...
Teen FictionPoznáte ten pocit, keď ste frajerom iba cez sociálne siete ? Myslím že ten pocit pozná viac ľudí. Ktorý problém je väčší, keď ste frajerom iba na sociálnych sieťach alebo aj v skutočnosti? upozornenie: v príbehu sa vyskytujú nadávky, sexuálne naráž...