#1

204 17 6
                                    

Bună, eu sunt Yoongi si acum mă îndrept spre Seul.M-am gandit că aici o să am mai multe oportunități pentru facultate.Glumesc,Busan este o amintire neplăcută pentru mine.Mă bântuie un trecut tulburător.Aparent,nu poți fii tu pentru că esti criticat,dacă nu esti ca ei ,esti un ''ciudat".
Să lăsăm trecutul,prezentul contează ::)
Dacă voi mai spune ceva,voi începe să plâng, da,sunt sensibil.

-Off,încă n-am ajuns?spun oftând pentru că voiam să ies să mă descarc.
-Esti ok,Yoongi?mă întreabă un tip care stătea în spatele meu.
-Uhm...da...?De unde-mi ştii numele?
-Suntem colegi de cameră, boule.
-Cum de ai aflat?Trebuia să ne anunțe la hotel,spun bâlbâindu-mă.

Nu mai spune nimic,aleg să tac, pentru că puteam discuta la hotel.Misterios, primesc mesaj de la un număr :
"Ce faci?Nu mai vorbi tare,a venit profesorul de muzică, e sever =)))."
"De unde dracu' mi-ai aflat numărul de telefon?!"
"Poveste luuuungă."
"Să ştii că am timp să ascult,disponibil la orice oră. ''
''Neh.."
" Block,pup."

În sfârsit am ajuuuuns.

             -Deblocheaza-mă,zice el fără ca măcar să-i stiu numele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Deblocheaza-mă,zice el fără ca măcar să-i stiu numele.
-Nu.
-Ba vrei.
-Că dacă nu...?
Nici nu începem bine dialogul, ca profesorul de muzică îsi face apariția din nou.Iese din microbuz şi nici nu apucă să lege o propoziție că doi băieți apar,roşesc.
-Cine sunt ei?îl întreb pe asa zisul meu coleg de cameră muşcându-mi buza.
-Cel cu părul roşcat e Jimin si celălalt Namjoon.
Mă holbez la Jimin până îmi răspunde, mă analizează din cap pana-n picioare,apoi isi strecoară mâna prin părul lui perfect roşind.

-Ne scuzați domn' profesor,zic ei râzând.
Acesta țipă la ei ca din gură de sarpe încât nici eu nu-mi mai pot auzi gândurile.
-VOI DOI DORMITI AFARĂ ÎN SEARA ASTA,DE CE PANA MEA AȚI ÎNTÂRZIAT, UNDE DRACU AȚI FOST,AM ZIS SĂ NU VĂ ABATETI DE LA GRUP,AȚI AVUT NOROC CĂ N-AM APUCAT SĂ SPUN CE AVEAM DE SPUS,PENTRU CĂ NU REPETAM DE DOUĂ ORI,se apropie de ei si le frige două palme încât, am încremenit.
-DACA VREȚI SĂ AFLAȚI CU CINE SUNTEȚI,DUCEȚI-VĂ LA RECEPTIE,ACOLO AM LĂSAT TOATĂ LISTA,ÎNTREBARI?
Nimeni nu mai spune nimic,nu credeam că ''dirigu" o să fie asa de rău. Când dau să merg cu restul colegilor la recepție, aud:
-Yoongi,stia un pic,strigă profesorul de muzică.
Înghit în sec când îl aud,deja mi-e frică de el,ce-am făcut?!
-Ăă,da?spun cu ochii mari.
-Cum te simți, îți place aici?Ti-ai făcut prieteni?
Pfiu, mi-a fost frică, chiar dacă stiam că n-am făcut nimic.
-Uhm, îmi place,am cunoscut un băiat, zice că suntem colegi de cameră, încă nu am reusit să-i aflu numele.
-Jung Hoseok.
-Cine?El e băiatul cu care voi sta?
-Da,acum fugi ca să aveți timp să vă cunoașteți mai bine.

Fug repede la recepție, pentru că vreau să văd cu ochii mei,când cineva mă prinde de mână :
-Alo,ce te mai duci?Ti-am zis că tu o să stai cu mine.
-Asa dar,Jung Hoseok,spun desprizându-mi mâna de a lui,sper că nu-mi vei sta în cale.
-Nici n-o să vorbesc cu tine,îsi ia rucsacul si se îndreaptă spre cameră.
Oare am fost prea dur?Adică,nici n-am apucat să-l cunosc.
Îmi iau bagajele si îl urmez,camera 205.
Camera este destul de confortabilă, 2 paturi,un televizor si o baie,ce ti-ar mai trebui?

To be continued
...

Sunt ciudat...? <YoonMin>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum