Faith szemszöge:
Kiengedtek a kórházból. Mondanám, hogy örülök neki, de nem. Amíg ott voltam, legalább nem kellett azokra a hülye kezelésekre járnom.
Nem akarok többet abba a rendelőbe menni. Ott mindig eszembe jut, hogy hol fogok hamarosan kikötni.
Belefáradtam abba, hogy mindenki sajnál.
Louis-t se akarom tovább terhelni.
Értem én, hogy ez a munkája, de azt hiszem ez már nem az ő problémája.
Ő minden tőle telhetőt megtett azért, hogy segítsen rajtam.Nem fogok több dolgot elárulni neki.
Hagyni fogom, hogy elvigyenek.Azt hiszem, ez lesz a legjobb.
Neki, és....és nekem is.
********
Reggel Louis hangja keltett.
Éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy.
Nyöszörögve fordultam a másik oldalamra, és a párnát a fejemre húztam.-Faith kelj fel!-rázogatta a vállamat.
-Minek?-emeltem fel a fejemet a párnáról.
Kócos hajam a szemembe hulott, de egy mozdulattal elsöpörtem onnan.
-Mert már lassan dél van, és egy óra múlva a rendelőben kell lenned!-közölte ellentmondást nem tűrő hangon.
Az egyik ablakhoz lépett, és elhúzta a függönyt.
A tömérdek mennyiségű fény, ami hirtelen hatolt be a szobába, bántotta a szememet.-Hagyj már! Nem fogok tovább a hülye kezelésekre járni! Felőlem elvihetnek, nem érdekel!
Láttam rajta, hogy meglepték a szavaim.
-Egy óra múlva a rendelőben!-mondta végül,és kiment a szobából.
********
-Anyád!-dühöngtem nem túl nőiesen, amikor húsz perces késéssel beestem Louis rendelőjébe.
Ledobtam a földre a vizes esernyőt, és helyetfoglaltam a kanapén.
-Miért késtél már megint?-kérdezte szórakozottan.
Jah, hogy vicces a nyomorom?
Nem is tudtam!-Nem látod, hogy esik kint?-néztem rá gúnyosan.
Egy félmosollyal az arcán megrázta a fejét.
Rendezgette egy ideig a papírjait, végül felnézett rám.
-Faith.
-Louis.-biccentettem.
Felsóhajtott.
-Komolyan, azért te sem akarhatod, hogy egy elmegyógyintézetben köss ki! Te több vagy annál!-kezdett bele a szokásos dumáiba.
-Miért akarod elhitetni velem a hazugságot, Louis?-kérdeztem fanyar mosollyal.
-Ez a pszichológusod? Jóképű,nem mondom. Csodálkozom, hogy még nem szűrted össze vele a levet!-hallottam meg egy gúnyos hangot magam mellől.
Oldalra kaptam a fejem, és farkasszemet néztem a mellettem ülő bátyámmal.
-Szia hugi!- vigyorgott, és kényelmesen hátradőlt a kanapén.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Psychiatrist [L.T.] (BEFEJEZETT)
ФанфикEgy "beteg" lány és egy pszichológus kapcsolata louiehlittlegirl© 2016. Minden szerzői jog fenntartva! started: 2016. 11. 13. ended: 2016. 12. 29.