Byly asi 4:00 ráno, když jsem se vzbudila. ,,Bože proč ještě nespíš Lil" nadávala jsem si v duchu. Mé tělo by bylo schopno spát až do doby než mi zazvoní budík, ale můj mozek byl rozhodnutý o opaku. Agrr. No nic no tímto považuji dnešní spánek za ukončený, jen tak jsem ležela v teplé postýlce koukala do prázdna. I, když jsem si to nechtěla připustit musela sem myslet na včerejšek respektive na Marcusovu oslavu a na D a jeji chování, které ve mě vzbudilo smíšené dojmy, neříkám, že se mi nelíbí ano líbí je krásná má nádherné oči a úsměv, ale pořád to nemá na tu její hrubou prdelku..nic méně zpět do reality. V hlavě se mi honilo plno otázek s vykřičníky, ale neznala jsem odpověď. Nevěděla jsem proč to udělala? hlavně proč by to vůbec dělala? Ona ani neví, nebo snad myslím, že neví, že jsem lesba a u ní si jistá ničím taky nejsem. To, že má boystyl neznamená, že musí být 100% na slečny. Díky takovéhlemu všelijakému přemýšlení mi ty 3 hodiny, než mi začal zvonit budík utekly rychle, takže jsem vstala oddělala závěs a zjistila, že venku prší ,,To ne bože" nesnáším děšť fakt, že né. No nic moje každodenní rutina v koupelně proběhla, došla jsem do pokoje a vybírala vhodné oblečení. Vzala jsem si uplé jeany, triko, černou mikinu s nápisem "Brake the rules", koženou bundu a vansky. Ještě najít deštník a můžu vyrazit. Asi po 5-ti minutách hledání jsem ho našla na nic jsem nečekala vyšla z domu, zamkla za sebou a může se jít. Cestou do školy jsem měla čas zajít si ještě do našeho krámku na rohu a koupit si pití se svačinou. Do školy jsem dnes dorazila se solidní rezervou, měla jsem skoro 20 minut čas. Došla jsem do třídy, vak si položila na lavici a přisedla si na lavici ke Katy a Niky, bavily jsme se o včerejší párty a o tom, co to mělo znamenat s D, a proč jsem jim nepověděla, že jsem šla domu ,,Hledaly jsme tě jak zběsilý" pověděla Sharlota, která se objevila u dveří. ,, Čubiny je mi to líto" ,, To je dobré zlato" pověděla Katy s úsměvem, naší diskuzi roztrhl zvonek ohlašující začátek vyučovaní, šla jsem si tedy sednout na své místo, ale něco mi tu nehrálo. Aaa už vím D neseděla vedle mě a ve škole jsem ji taky po zbytek celého dne neviděla, že by nešla do školy kvůli včerejšku? Nebo jí je jenom špatně? Zbytek dne jsem strávila s holkama a domluvily jsme se, že se sejdeme v kavárně Coffe Shop o půl 4 a na D jsem už nepomyslela. Po škole jsem musela za mamkou do práce, potřebovala pomoc s pár papírama, strávila jsem u ní asi hodinu bylo pul 3 hodina na to dojít domu a pak za holkama. Doma jsem se potkala s taťkou. ,,Ahoj tati" ,,Ahoj zlatíčko, jak bylo ve škole?'' ,,Jo dobře, za hodinku mám sraz s holkama v kavárně" ,,Jsem rád, že se ti tu líbí" ,,To i já" a odešla jsem do pokoje. Odpoledne už nepršelo a bylo i teplo, což bylo dobře. Vzala jsem si na sebe černé legíny s bílými obrácenými kříži, tílko, košili a koženou bundu z rána a k tomu bíle boty Nike Air-max. Nemusela jsem moc spěchat bydlela jsem tak 15 minut od kavárny, ve 14:15 už jsem byla na cestě a mířila za holkama do kavárny, za chvíli jsem dorazila a holky už tam seděly ,,Ahoj krásky" ,,Čau kočko" přisedla jsem s k nim a o malou chvílu došel číšník a zeptal se co si dám k pití, objednala jsem si lattéčko s rybízovým džusem, povídaly jsme si o módě, zpěvácích, vyptávaly se mě na mé zájmy, koníčky, aby se o mě něco dozvěděly a tak. ,,A ty máš nějakého kluka Lil?" zeptala se mě Niky tahle otázka mě zarazila, chvíli jsem nevěděla co říct..,,No víte holky, já to mám se svou orientací trochu jinak, než vy. Já jsem totiž lesba. Ani nevíte jak těžké to bylo pro mě svěřit se jim s tim, ale byla to jen otázka času, kdy na tohle dojde takže i svým způsobem jsem ráda, že to přišlo teď. Všechny 3 nejdříve mlčely, ale pak se ozvala Shaj ,,Jaké to vlastně je chodit s holkou a tak celkově?" zeptala se úplně v klidu, když jsem ji odpověděla, že to je vztah stejný jako u hetero, jen s tím rozdílem, že je to slečna se slečnou jinak nic extra rozdílného a jiného jen přikyvovala hlavou. ,,Jen chci ať víš Lil, že mě a myslím, že ani holkám nevadí, že jsi lesba, u mě se názor na tebe, že jsi fajn slečna nezměnil a navíc vždycky jsem chtěla mít za kámošku lesbu" pověděla mi Niky, holky souhlasně přikývly a mě to až vehnalo slzy do očí. ,,Notak nebul zlato'' řekla Katy a objala mě, víte já nečekala takhle pozotivní reakci, úplně jste mě potěšili, děkuju❤. Bylo asi 9 večer, když jsme odcházely s kavárny číšník nám popřál hezký večer a podržel nám dveře jako díky jsem mu věnovala upřímný úsměv a odešla, s holkama jsem se rozloučila a odebrala se dom, už bylo chladněji takže kožená bunda se hodila. Doma jsem byla za chvíli, v předsíni jsem oznámila, že jsem doma a šla do obývaku za rodiči. Ptaly se mě jaké to bylo, a kde jsme byly vše jsem jim odvyprávěla ,,Dokonce jsem se jim přiznala i s tím, že jsem na slečny a vzaly to suprově'' ,,To mě těší beruško'' odpověděl taťla i mamka byla ráda ,,No nic dám sprchu a pujdu spát, tak pa" ,,Dobrou zlato" odpovědeli zaráz. Došla jsem k sobě dala jsem sprchu, zkontrolovala fb odepsala holkám, ale zpráva od D žádná, psát jsem ji nechtěla, vypla jsem počítač a šla spát.
Ahoj lidičky a je tu další kapitola:dd snad se bude líbit:)
Chtěla bych moc poděkovat těm, kteří se to odvážili číst číslo 97 mě hrozně těší, jste skvělí:3)).
Původně jsem nic psát nechtěa, ale nějak mě to chytlo:dd kdyby jste měli nějaké připomínky, pište:).
Ančest Donnie^3^
ČTEŠ
"My little dream"
RomanceÚvod: Ahoj lidi, tenhle příběh bude o dívce jménem Lili. Je 17-náctiletá občas tvrdohlavá, a právě teď se přistěhovala do nového města. Města jménem Bristl. Její starý domov ji ze začátku chybí, ale jen do té doby, než pozná nové lidi na její nové...