Saat yine geç olmuş mahalleye sessizlik hakimdi karda oynayan çocuklar bile yoktu nedense o gün karda birşey vardı bazı kar taneleri nedense siyahtı....
Piper yine uyukluyordu,camdan dışarı bile bakmıyordu zaten pek sosyal bir kızda değildi Piper,sadece bir arkadaşı vardı Kathrine,okulun en güzel ve popüler kızıydı zaten neden Piper'la arkadaş olduğunu kendisi bile bilmiyordu ama Kathrine Piper'a adeta bağlıydı.Ama herzaman ona kendisinden bir sır saklıyormuş gibi geliyordu belki de öyleydi kim bilir.
Kar yine hızlıca yağıyordu Noel'e sadece 4 gün kalmıştı aynı zamanda benim doğum günüme 16 yaşına giricek ve özgür olacaktım bunu bana kimse demedi tabii ki ama kendimi böyle hissediyordum özgür ve serbest olacak gibi hissediyordum.Okula vardığımızda Bay Parkson bir garip görünüyordu sanki ruhu kaybolmuştu sadece bir et yığınından ibaretti dünki kıyafetleri hala üstünde ve kirliydi Bay Parkson'ı hiç böyle görmemiştim ölecek gibiyde ve o arada Bay Parkson bana ''Piper doğum gününe sadece 4 gün kaldı biliyorsun değil mi? ''Tabii ki biliyorum Bay Parkson insan kendi doğum gününü nasıl unutabilir ki?'' Bay Parkson bana soğuk bir bakış attı o soğukluğu iliklerime kadar hissetmiştim bu arada Kathrine Bay Parkson'la bakışıyor sanki bir şey sorgular gibi bakışlar atıyordu.Sanırım Bay Parkson'da benden birşeyler saklıyordu neden böyle düşünüyordum zil çalınca irkilerek yerimden zıpladım kendimden öyle geçmiştim ki dersin nasıl geçtiğini anlamam imkansızlaşmıştı sanki zaman kavramımı kaybetmiştim.Kathrine yanımda gelip ''Piper sana ne oluyor böyle bir farklı görünüyorsun anlatmak istermisin?'' cevap vermemek için başımı hayır anlamında salladım ve Kathrine ise tamam anlamında başını salladı.Bir okul günü boyunca kimseyle konuşmamıştım ve Bayan Sprongfelsh eve gitmem için izin vermişti başım dönüyor midem bulanıyordu zar zor eve varabilmiştim.Geldiğimde annem evdeydi -annem özel bi üniversite de tarih öğretmenidir- ve parlak gözlüğüyle kitap okuyordu geldiğimi farkedip gözlüğünü çıkardı ve şaşkın bir biçimde ''Piper!?'' diyip hızlıca yanıma yürüdü ve ateşimi ölçer gibi yüzümü elledi.''Biraz dinlenmek ister misin?'' evet anlamında başımı salladım ve üstümü değiştirmeden yatağıma uzandım uyuyamıyacağımı düşünüyordum ama gözlerimi kapadığım anda uykuya daldım.Garip bir rüyaydaydım bu aralar bu rüyalar çok sık ve çok iyi görüntülü oluyordu tabii kide bunu kimseye anlatmıyordum nadiren uyanıkken başıma bir ağrı giriyor ve görüntüler görüyordum ama bu rüya çok ürkütücüydu buğulu bir ses sanırım Latince bir şeyler söylüyor her kelimesinde başıma ağrılar saplanıyordu ve birden buğulu kadın sesi İngilizce oldu ve bana sadece ''Geleceğini bekle,senin için iyi planlarımız var'' diyordu bunu 3 veya 4 kere tekrarladıktan sorna annem beni uyandırdı ve ürkütücü bir sesle garip bir şeyler söylediğimi anlattı.
Cumartesi günü olduğu için okul yoktu ve ben kendimi çok daha iyi hissediyordum.Zilin çaldığını duydum ve kapıyı açmak için hızlıca yürüdüm kapıyı açtımda karşımda Kathrine vardı daha öncede evime bir çok kez gelmişti ama bu sefer berbat görünüyordu o güzel kendinden emin kızdan eser yok yerinde ise korkak küçük bir kız var gibiydi karşımda onu gördüğümde kötü birşeyler olduğunu anladım ve hemen ona sarıldım içeri geçtiğimizde Kathrine hala ağlıyordu ve olanları anlattı ''O pislik Matt bana o kadar sevdiğini söyledikten sorna beni o sürtük amigo kızı Rachel ile aldattığını görmek ve onu öldürme isteği o anda o kadar güçlüydü ki bunu bilemezsin Piper!'' gerçekten de anlamıyordum daha önce hiç sevgilim olmamıştı belki de yanlızlığı seviyorumdur gerçekten de öyle Kathrine bile benle arkadaş olmak için çok uğraşmıştı tabii ki hala anlamıyorum bunu.Akşam geç saate kadar Kathrine'le konuştuk ve film izledik birazcık güldüğünü görmek beni iyi hissetiriyordu tabii ki iyi hissettiricek o benim en iyi -tek- arkadaşım.Kathrine bizden giittiğinde televizyonun başına geçip biraz rahatlamak isedim o rüyadan sorna buna hakkım vardıama ekranda karartılar belirdi ve sadece tek bir yazı ''Geleceğini Bekle'' ve uyandım.Bu rüyalar beni ürkütüyordu belki de bu bir mesajdı 16. yaşımda belki kötü birşey olacaktı ve sadece 3 günüm kalmıştı bu rüyalar uyanıkken bile görülüyordu artık beynime sanki bıçaklar geçiriliyor ve bir krizden sorna hatırlayabiliyordum sürekli farklı insanların farkli yerlerdeki farkli görüntülerini görüyordum ve tabii yine o ''Geleceğini Bekle'' okula geldiğimde Bay Parkson bana yine doğum günümü hatırlattıktan sorna normal bir okul günü geçirebilirdim sınıfa girdikten sorna yanımda Rachel oturup bana attığı lafları dinlemek zorunda olurken garip birşey oldu ve sinirlendim yumruğumu sıkıyordum yumruğumu serbest bıraktığımda ise camlar bir anda patladı neler olduğunu gerçekten bilmiyordum ama cam parçaları herkesin bir taraflarını kesmişti tabii en çok Rachel ve yandaşı Ell -gerçek adı Elizabeth ama herkes ona Ell der- kendimi bir rahatlamış hissediyordum bana hiç bir şey olmamıştı şaşırtıcıydı gerçektende ama bunun tesadüf olduğuna inanmıyordum ters giden bir şeyler vardı ve neden bunlar 16. yaş günümden hemen önce olmuştu?