Multi ; UğurBölüm Şarkısı ; Hande Yener -Deli Bile
Minnoşçuklar okuyun ,
Voteyede dokunun.......
İyi okumalar
Ateşi öptükten sonra yalandan bayılma numarası yapmıştım. E ne yapayım ? Başka çare yoktu ya kırmızının elli tonunu deneyecektim yada bayılacaktım. Bende ikinci seçeneği seçtim. Ateş beni yatağa yatırmıştı.
"Bir şey olmasın hastaneye götürelim. "Bu aylinden çıkmıştı. Yok canım ben iyim beni evime götürün yeter. Yada Ateşin olmadığı bir yere götürün.
"Yok siz çıkın odadan birazdan ayılır o. "Bunu diyende Ateşti. Herkesi çıkarmıştı odadan.
"Uyanabilirsin ? Gittiler. "Bunu nerden anlamıştı. E tabi canım o polisti anlamıştı. Pis polis ne olacak. Ben yinede gözlerimi açmayacaktım.
"İyi ben seni uyandırmasını bilirim. "Dedi. Bu ne yapacaktı ki ? Yatağa çıkmıştı bunu yataktaki ağırlıktan anlamıştım. Yine üzerime çıkmıştı ama bu sefer ağırlığını vermiyordu. Nefesini yüzüme üfledi.
"İstersen bende seni öpebilirim uyanman için. "Dediğinde gözlerimi açtım.
"Keşke senin yerine kurbağayı öpseydim belki prense dönüşürdü. "Dediğimde gülümsedi. Ay ben uyanmayacaktım hani ? Of ya yine bir rezillik daha.
"Demek kurbağa ha. Prensin burda duruyor istersen tekrar öpebilrsin. "Dediğinde elimi yumruk yapıp omzuna vurdum.
"Bir daha yapmayacağımı bil. "
"Eminmisin çünkü ilk öpücüğünü ben almadım sen kendin verdin. "Dediğinde evet vermiştim ve bundan hiç pişman değildim. Onu itmeye çalıştım. Ama yine kımıldamamıştı bile.
"Ya kalk gitmek istiyorum. Hem sen alıştın galiba üzerime çıkmaya. "
"Ben memnunum. Hem sana gideceksin gibi bir cümle kurmadım. "
"Senden izin alan yok zaten. Kalk abime söylemedim buraya geleceğimi ve buraya geldiğimi öğrendiyse beni öldürür. "Dediğimde evet güzel bir konuya ayak basmıştım yani parmak diyecektim.
"Tamam üzerimi giyeyim seni bırakarım. " kaşlarım çatık ona baktım hastaydı birde beni bırakacaktı. Hem kendi evime gidebilirdim.
"Hayır ben kendim gidebilirim ??"dediğimde kaş çatma sırası ondaydı.
"Ben bırakacağım itiraz yok. "
"Hastasın sen. Ben giderim dedim. "Üzerimden kalktı ve elimden tutup benide kaldırdı. Elimden tutmuştu bu garip hissetirmişti ilk elimi tuttuğundada bunu hissetmiştim.
"İyileştim. "Deyip dolaba doğru yürüdü. Kolundan tutup kendime çevirdim. Dudaklarımı anlına bastırdığımda biraz ateşi vardı.
"Ateşin var. "Dediğimde bana yine çok tatlı bakıyordu. Ay bu böyle baktıkça ben eriyordum.
"Emin misin istersen tekrar bak. Yanlış bakmısssındır belki. "Dedi tekrar dudaklarımı anlına bastırdığımda ateşi vardı işte.
"Var işte. "Dediğimde yüzünde muzip bir ifade vardı. Ya bilerek yapmıştı onu öpmemi istiyordu. Pis ya. Kolunu cimciklediğimde.
"Kızım elinde ağırmış. "Dedi kolunu ovalarken.
"Hadi şimdi sen yat. Bende eve gideyim. "Diyip adım atmıştım ki bu sefer bileğimden tutup kendine çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMANIN KARDEŞİ
Teen Fiction25/05/2018 Bilinmeyenler içerisinde #9.sırada Bir Kadın, İki Düşman, Bir Aşk.... "sen sadece benimsin" dedi kulağıma doğru fısıltıyla ona daha çok yaklaşarak. "öyle mi?" dedim bende onun gibi kulağına doğru fısıltılı bir şekilde. Onun aksine bira...