Introduction to my star

17 1 0
                                    

ၾကယ္ေလးေ
ၾကယ္ေလးဆိုတာ Byun Baek hyun ဆိုတဲ့ လူသား အဆိုေတာ္ေလးကို ရည္ညြွန္းတာပါေလ ..ခင္ဗ်ားေလးကို လြတ္လပ္တဲ့ေကာင္းကင္မွာ လင္းလက္တဲ့ ၾကယ္ေလး တစ္ပြင့္အျဖစ္ပဲ ျမင္ခ်င္တာေလ.. မိုးေကာင္းကင္က ဖိုးလမင္းဆီက မရႏိုင္မယ့္ ထမင္းဆီဆမ္း ေရႊလင္ပန္းကို လက္ညႇိဳးထိုးေတာင္းခဲ့ဖူးတယ္..ရႏိုင္မလားဆိုတယ့္ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ေပါ့..မျဖစ္ႏိုင္တယ့္ အရာတစ္ခုမွန္း သိလာခ်ိန္ ရပ္တန္႔ခဲ့တယ္..Byun Baek hyun ဆိုတဲ့ ၾကယ္ေလးကေရာ...miracle ထဲမွာပဲမလား..ဒါေပမယ့္ေလ..မပိုင္ဆိုင္ရရင္ေတာင္ ေငးၾကည့္ခြင့္ေတာ့ ႐ွိေသးတယ္မလား..ကေလးစိတ္နဲ႔ ၾကယ္ေလးကို ေႂကြၾကလာဖို႔ မေတာင္းဆိုခ်င္ပါဘူး..ကိုယ္ျမင္တာေပါ့ ..ဒီလိုေတာက္ပဖို႔ ၾကယ္ေလး ဘယ္လိုေပးဆပ္ၿပီး ဘယ္ေလာက္အားထုတ္ခဲ့ရတယ္ဆိုတာေလ....ၾကယ္ေလး ပင္ပန္းေနခ်ိန္ မ်က္ရည္က်ေနခ်ိန္ ေဘးမွာ အားေပးစကားနဲ႔ ေပြ႔ဖက္ႏိုင္တဲ့သူ မ်က္ရည္သုတ္ေပးႏိုင္သူေတြထဲ ကိုယ္မပါဝင္ပါဘူး..ဒါေပမယ့္ေလ..ၾကယ္ေလးရဲ႕ ႏွလံုးသားနဲ႔အတူ ထပ္တူ နာက်င္ေပးေနတဲ့သူေတြ ႐ွိတယ္ဆိုတာ ၾကယ္ေလး ယံုေနာ္..သူေတြ လို႔ကိုယ္သံုးခဲ့တယ္ေနာ္..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကိုယ္ခ်စ္သလို ၾကယ္ေလးကို အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ ေငးေနသူေလးေတြ..စိုးရိမ္ပူပန္ေနသူေလးေတြ..ထပ္တူထပ္မ်ွ ခံစားေနသူေလးေတြ အမ်ားႀကီး ႐ွိေနတယ္ေလ..ဒါေၾကာင့္လဲ Appa ကိုခ်စ္တဲ့ Aeri ေလးေတြ မေရမတြက္ႏိုင္ေအာင္ ႐ွိေနတာေလ..ေျသာ္..ကိုယ္ေျပာျပရဦးမယ္.ၾကယ္ေလးက ကိုယ္တို႔ကို Aeri လို႔စေခၚတဲ့အခ်ိန္ေလးေလ..ကိုယ္ေလ..တကယ္ပဲ ဝမ္းသာလြန္းလို႔ မ်က္ရည္ဆိုတာ တေတာက္ေတာက္ပဲ သိလား.Appa ဆိုၿပီး ရင္ထဲမွာ ပဲ့တင္ထပ္ ႏူွတ္ကတဖြဖြေရရြတ္မိတယ္ေလ..မိဘဆိုတာ ကိုယ့္သားသမီးကို ရင္ႏွင့္အမ်ွ သဲေႂကြမတတ္ ခ်စ္ၾကတာမလား..ၾကယ္ေလးက ကိုယ္တို႔ကို ကေလးေတြလို သေဘာထားပါတယ္ဆိုတဲ့အခ်ိန္..ၾကယ္ေလး မ်က္ဝန္းထဲက အခ်စ္ေတြဟာ ဘယ္ေလာက္နက္႐ိႈင္းလဲ ကိုယ္ေတြ႔မိလိုက္ပါရဲ႕..ကိုယ္သိတာေပါ့.. ၾကယ္ေလးဆိုတာကေလ စိတ္ထားႏူးညံ့လြန္းၿပီး ခ်စ္တတ္လြန္းသူေလးဆိုတာေလ..စကားေလး တစ္ခြန္း အေလးအနက္ ေျပာမယ္ေနာ္..

  အရမ္းခ်စ္တယ္ ၾကယ္ေလးရယ္

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Star Where stories live. Discover now