Chapter 43

127 21 17
                                    


» #SocialStuff Part 6 «


www.celebznewz.com/5SOS_news


Je toto už definitívny koniec?!
Calum Hood s priateľkou zachytení pri srdcervúcom lúčení

(Dočítajte sa viac nižšie)


Basgitarista známej skupiny 5 Seconds of Summer bol dnes ráno odfotený, ako i s ostatnými chlapcami, s ktorými tvoria kapelu, odchádzajú zo Spojených štátov. Ich svetové turné Sounds Live Feels Live sa začína o niekoľko dní (konkrétne 19. februára) v japonskom meste Nagoya a tak je pochopiteľné, že už odchádzajú.

Vďaka našim zdrojom vieme, že chlapci na letisku odmietli hocaké interakcie s fanúšikmi a mierili rovno do čakacej haly, kde tí, ktorí necestujú, nemajú prístup. Ale našťastie sa našim zdrojom podarilo odfotiť pár záberov i z vnútra čakacej haly a môžme sa s tým amteriálom podeliť!

Boli s nimi i dve ďalšie mladé ženy, ktoré boli už nejakú dobu spáajné s dvoma z členov 5 Seconds of Summer. I keď Michael Clifford s Laylou (ako sa jedno z dievčat volá) nikdy nedali na verejnosti najavo, že by medzi nimi niečo bolo, basgitarista Calum Hood bol viackrát na verejnosti odfotený s Oliviou Keys - mladou novinárkou, s ktorou podľa našich zdrojov, chodí.

Avšak na exkluzívnych fotografiách, ktoré sa nám podarilo získať, to skôr vyzerá tak, že mladá dvojica to možno ukončila skôr, ako ich láska naozaj prepukla. Smútok na ich tvárach je evidentný a my si nemôžeme pomôcť, ale myslíme si, že možno dvojica nie je na vzťah na diaľku pripravená.

Nebolo by to po prvý krát, čo diaľka rozdelila roztomilý hollywoodsky pár a Calum s Oliviou sú pravdepodobne ďalší na rade. Na fotografiách môžme jasne vidieť, že po Calumovom odchode Olivia prepukla do srdcervúceho plaču, ktorý by zlomil srdcia i nezainteresoavným osobám.

A nám neostáva nič iné, len dúfať, že to dvojica neukončila...

Pre viac informácií, kliknite sem.


○○○○○○●●●●●●○○○○○○


www.stayIn.com/5sos-calumhood-airport-tears


Nevie ju pustiť z hlavy, aj keď ich vzťah skončil?

(Exkluzívne fotografie)

Toto ráno boli členovia populárnej kapely odfotení pri odchode do japonskej Nagoyi, kde im za pár sní začína svetové turné Sounds Live Feels Live. Nové fotografie ukázali, že Calum Hood - basgitarista v kapele - a Olivia Keys, s ktorou bol už dlhší čas spájaný, už viac nie sú spolu.

Súdiac podľa exkluzívnych fotografií, ktoré sa nám podarilo získať, sa Calum a Olivia rozlúčili a vyzerá to tak, že to nebolo len hocaké rozlúčenie. Máme pocit, že sa lúčili i so svojou láskou.

the great interview // calum hoodOnde histórias criam vida. Descubra agora