True Love

6.6K 77 43
                                    

Evet arkadaşlar meraba ben Melek. :) İlk hikayem olacak umarım seversiniz. :) <3 Multimedya Selena'nın abisi Justin.

TANITIMSelena bu okula yeni geliyor. Demi ve Miley adlı kişilerle dost sonra da kardeş gibi oluyor. Okullarına yeni gelen erkek grubu ise kızlardan hoşlanıyor fakat Selena'dan iki kişi hoşlanıyor. Demi ve ya Miley ikisinden birisi ama söylemeyeceğim çok üzülüyor. Devamı hikayede.

1.BÖLÜM

Selam. Ben Selena. Buraya yani taşındık. Normalde Los Angeles'de yaşıyordum ama şimdi New York'dayım. Buraya taşınalı 9 gün falan oldu. 9 gündür okul kaydı yaptıramadığım için gidemedim. Ama bu sabah yaptırıca..

Alarmımın sesiyle zar zor kalktı. Alarm hala vızzz vızz ötüyordu. Sinirle kapatıp lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadım,dişleri gırçaladım. Altıma kısa bir kot şor üstümede beyaz bol bi tişört giyindim. Aşağı inip mutfağa gittim. Annem ve babam kalkmamıştı. Tabii abimde. Bir kaseye sütlü gevrek ve süt doldurduktan sonra yedim. Hepsini hızlıa yıkayıp abimin odasına çıktım. Yatağının üstüne çıkıp ² HADİ KALKKKKKKKKKKKKKK !!! " diye bağırdım. Yerinden gırlamasıyla yere düştüm.

Abim : Nolduuu ?! :O

Ben : Hadi kalk ve beni okula götür dedim kıyafetimi düzeltirken.

Abim : Hepsi bunun için iydii !! Çekil şurdan diyip kalktı ve lavaboya girdi. Bende aşağı indim ve dışarı çıktım. Ayağıma terliklerimi giyip hamağa yatarak sallanmaya başladım. Gözlerimi kapatıp hayal kurmaya başladım. 20 dakka sonra "Hadi kalk !!! Okula gidicez.. ! " diye bi ses duydum. Gözlerimi açtım. Bu abimdi. Kalkıp terliklerimi çıkartım. Ayağıma kısa beyaz converslerimi giyip çantamı alınca abimin arkasından arabaya koştum. Gidiyorduk. 10 dakka yoldan sonra gelmiştik. Abimle arabandan inip okula girdik. Herkez abime bakıyordu ve bi kaç fısıltama duydum. " Çok yakışıklıı. ! " gibiydi. Abim bal rengi gölü açık kahverengi saçlı ve boyu biraz uzun. Ben bile abim olasa onla çıkardım. :D asdfasdf... Abimle müdürün odasına girdim. Tanıştık,konuştuk ve müdür bana haftalık ders programımı,dolabımın olduğu yeri ve sınıfımın nerede olouğunu gösteren bi kağıt verdi. Hepini alıp odadan çıktık. Abim kapının önünde beni yanaktan öpüp ² bay bay ! " diyince herkezin bana baktığını biliyordum ama hiç arkama bakmadım. Dolabımın yerini öğrenmek için kafamı eğmiş kağıda bakarken sert bişeye çarptım. Kafamı aniden kaldırdım. Bunlar 2. kızdı.

Ben : Şey.... Be-ben ço-çok..Özür dilerim.

Şirin bi gülümsemesi olan kız : Önemli değil.

Kötü bi kız gibi görünen sinirli bi kız ise : Nasıl önemdi değil. ?! Önüne baksana. Gel Demi gidelim.

Kızlar gitti. Bende dolaplarımı koydum ve gerekenleri alıp sınıfıma çıktım. Kendime boş bi yer seçtim ve oturdum.

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. :) <3 LÜTFEN VOTE VE YORUM ÇOK OLSUN BEN KAFAMDA BELİRLEDİM KAÇI GEÇECEĞİNİ. :) VOTE VE YORUMLARI BEKLİYORUMM <3

True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin