-ÖNSÖZ-

12 0 0
                                    

Ilerdeki sayfalarda okuyacaginiz öyküleri nasil isimlendirmeli, bilmiyorum. Ne tam telif sayilabilirler, ne çeviri ne de gerçek anlamda derleme. Bir kismi tercüme sayilsalar bile, Türkçelestirilirken-orjinal öykülerin yazarinin hosgörüsüne siginarak-kuru çeviri a§an zenginlestirme çalismalarinin konusu oldular.
   Kitaptaki öykülerin çogunlugunun yazari ne yazik ki bilinmiyor. Mutlaka bir yazarlari vardi, ama sanirim zaman icinde unutuldular ve "anonim"lestiler. Kitapta yer alan öyküler, Kizilderililerden Çin'e, Islam tarihinden Musavilige uzanan çok çesitli kültürlerden alindi. Binlerce mesel, öykü ve masaldan eleye eleye 60 kadar öyküyü kitaba koymaya karar verdik. Bu öykülerden bazilarini kimi okurlar duymus veya okumus olabilir,, ancak duymamis olanlari da dusunerek cok meshur sayilabilecek bazilarini koymamazlik etmedik.
     Kitabin sonunda, ulasabildigimiz kaynaklari bulabilirsiniz. Kimi yazarlarin kitapta sadece birer öyküleri bulundugu hâlde, yine de kitabin sonunda onlari da belirtmeye ihtiyaç duyduk. Ilham Öyküleri,tipki dizinin diger kitaplari gibi çok genis bir okuyucu kitlesini hedefliyor; kalp ve duygularini akliyla birlikte kullanan herkese hakikat yuklu bir mesel oyku bahcesi sunuyor
                      #MURAT ÇIFTKAYA

TEKRAR SÖYLEMEYE IHTIYAÇ DUYDUM. ARKADASLAR BU KITAP BASILMIS VE ZATEN OLAN BIR KITAP.. MURAT ÇIFTKAYA ABIMIZ TARAFINDAN YAZILMIS FAKAT BEN BUNU SIZLERIN DE OKUYABILMESI ICIN YAZIYORUM.. VOLT VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM...
◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀

Ilham ÖyküleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin