VEDÂ

733 59 8
                                    

3 HAFTA SONRA


Herkes parti mekanını günler önce öğrenmişti zaten. Büyük tarihi bir salonda olacaktı. Akşam 7'de başlayacak parti şimdiden heyecanlandırmıştı. Üniversiteden önceki son durak bu veda programı, annem yeni bir takım almıştı bana parti için, ama partiye girene kadar bir çok kıyafet seçeneğim de vardı.:) Çıkıp biraz hava aldım, önce havuz kenarın da oturdum bir müddet, camdan babamın beni izlediğini fark ettim, eliyle bana "Gel" işareti yaptı. Yanına gittim. Bana bakıp - Heyecanlısın her halde, sakin ol evlat koca adam oldun. Çık evde durma, rahatlayacak bir şeyler yap. dedi. Gülümsedim ve - Heyecan değil baba, üniversite biraz tedirgin edip heyecanlandırıyor. Aslın da haklısın gidip takılıyım biraz mavi gözle. :) deyip babamın yanından ayrıldım.
Ceketimi ve telefonumu alıp çıktım evden, arabaya binmeden mesaj attım Murat'a -'Sana geliyorum dostum.' Arabaya binip Murat'ın evine geçtim Murat balkonda oturuyordu. Bende yanına oturdum birlikte biraz sohbet ettik, işte okuldu, partiydi vs. Saat 5:30 olmuştu.

Murat -Hazırlanalım hadi kıyafetlerini de getirseydin birlikte burada hazırlanır geçerdik. dedi. -Yok getirmedim :/ aslında aklıma gelmedi. Furkan'ı arayım getirir hemen. diye yanıtladım. Ardından hemen Furkan'ı aradım -Furkan kıyafetlerimi Murat'ın evine getir. Hazırlanıp buradan birlikte geçeceğiz. dedim ve kapattım. Murat'la birlikte odasına çıktık. Murat köpeğiyle oynuyordu. Onun küçük bir köpeği vardı adını "tozlu" koymuştu. 15 dk sonra Furkan geldi aşağı indim ben hemen. Kıyafetleri Furkan'dan alıp -Kusura bakma seni de yordum. sağ ol. dedim. Furkan -Önemli değil iyi eğlenceler size, sonra görüşürüz. deyip gitti.

Kıyafetlerle birlikte Murat'ın odasına çıktım hızla. Aşağı yukarı hazırlanmamız 15-20 dk sürdü. Artık ikimiz de tabiren "jilet" gibi olmuştuk. :D Sırada Murat'ın saçları vardı :) 5 dk yaptı Allah'tan. :) Tam hazırken birbirimize baktık gülümseyerek "Yakıyorsun" deyip sarıldık. Saat 6:45 olmuştu. Çıkarken Murat Sevil'i aradı. Sevil açtı. Murat;

-Selam Sevil hazırsan seni de alıyım istersen? ....................................... -Anladım saat geldi oyalanma fazla. ................................. -Biz geçiyoruz, tamam. deyip kapattı telefonu. Murat'a -Ne diyor alıyor muyuz onu da? diye sordum. Murat -Daha hazırlanması bitmemiş, kendi gelecekmiş, biz gidecekmişiz orada buluşur muşuz. :) dedi gülümseyerek. -Tamam. dedim bende.

Murat -Leya'yı arasana sende belki hazırdır alırsın. Partiye iki sap girmek istemiyorum açıkçası ben. :D dedi. Gülümsedim ve aradım Leya'yı. -Merhaba Leya, biz Murat'la geçiyoruz istersen seni de alıyım?...................................... Saat zaten 7 :D ............................... Tamam orada görüşürüz. dedim ve kapattım. Murat -Ne dedi? diye sordu. Babası bırakacakmış, daha varmış, biz geçebilir mişiz.:D dedim. Murat -Bu Yunus arada okula gelen mi? diye sordu. Gülümsedim ve -Evet, o. diye yanıtladım.

Arabalara binip Murat'la birlikte ayrı arabalarla hareket ettik. 10 dk sonra salona vardık............

KADINIM MAFYA 'Aşktan Uzak' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin