-Menj már a francba!-dünnyögtem unottan.
Ledobtam magamat az ágyamra, és kérdőn bámultam a bátyámat.
-Miért?-kérdezte vigyorogva.
Sóhajtva hátradőltem. Azóta fáraszt, amióta vége van a kezelésnek. Igazság szerint már meg sem lepődöm a jelenlétén, de attól még a halálba idegesít.
-Egy. Csak egy dolgot árulj el nekem!-kértem.
Biccentett egyet, jelezve, hogy mondhatom.
-Miért látlak téged?
Azóta motoszkál ez a kérdés a fejemben,mióta először megjelent.
Jake felsóhajtott.
-Ezt nem én irányítom, Faith. Én csak a gondolataid szüleménye vagyok, semmi több.
-Tehát tényleg megőrültem-suttogtam.
Felültem az ágyon,és arcomat a tenyerembe temettem. Nem sírtam, mert már képtelen voltam rá. Az elmúlt hetekben már eleget itattam az egereket.
-Faith!
Louis hangját hallottam a folyosóról.
Felegyenesedtem és körbenéztem a szobában, de Jake már sehol nem volt. Remek...
-Gyere!-kiabáltam ki unottan.
Az ajtó nyílt, és Louis lépett be rajta.
Kezében egy fehér borítékot fogott.
-Briana hozott képeket Freddie-ről.-ült le az ágyán szélére.
Figyelmen kívül hagyva a kijelentését, felhúzott szemöldökkel néztem rá.
-Freddie?
-Igen. Kisfiú lesz.
Mosolya őszinte volt, és boldog. Neki legalább összejött.
-Megnézed a képeket?
Felém nyújtotta a borítékot.
-Nem. Nem izgat néhány fekete paca egy homályos papíron.
Jó, igen kicsit bunkó volt ez a kijelentés tőlem, de könyörgöm! Nem tudom, feltűnt-e neki, de látom a halott bátyámat, és beszélek vele, szóval pont nem érdekel a becsúszott kis porontyáról néhány rossz minőségű kép.
-Hát jó.
Vállat vont, és felállt az ágyról. Az ajtó felé indult, de mielőtt kiment volna, megfordult.
-Oh, jut eszembe! Ezt ma reggel hozta neked egy futár!
Elővett a zsebéből egy kis borítékot és felém nyújtotta.
Felhúzott szemöldökkel vettem át tőle. Ki a franc küld nekem levelet?
Louis ezután kiment, én pedig kinyitottam a borítékot.
Egy bézs színű papír volt benne, amire fekete betűket nyomtattak. Elsőre teljesen átlagosnak tűnt, úgyhogy olvasni keztem.
~~~~~~~
Faith Evens részére.
Kedves Faith!
A vérszerinti szülei végrendeletében szereplő kérvények alapján a nem rég esedékes 20. születésnapja alkalmából Ön örökli az Evens család teljes vagyonát, azaz a szülei összes pénzét,és a szülői házat is.
Kérjük minél előbb jelenjen meg a bíróságon, hogy át tudja venni az örökségét!
Amennyiben ezt egy hónapon belül nem teszi meg, a pénzt az állam lefoglalja, a ház pedig árverés áldozata lesz!
~~~~~~~
ČTEŠ
Psychiatrist [L.T.] (BEFEJEZETT)
FanfikceEgy "beteg" lány és egy pszichológus kapcsolata louiehlittlegirl© 2016. Minden szerzői jog fenntartva! started: 2016. 11. 13. ended: 2016. 12. 29.