Hey! Eu sunt Jul! Am 14 ani, iubesc animalele, florile, sufăr de claustrofobie, detest când oamenii mă strigă "Păpușa'', doar pentru ca semăn cu una. Sunt roșcată, am ochi negri-căprui, scundă, dar slabă, am 37 de kg și... da! Am 1,26. V-am zis! Sunt scundă.
De puțin timp, m-am mutat în Manhattan, NYC. Merg la o școală xtrem de strictă numită Academia New York City. Sunt a 10-a! M-am mutat aici special pentru a studia actoria. Din păcate, y mei sunt în partea opusă a NYC-ului. Eu stau la o fostă prietenă a mamei mele. S-au certat, dar se împacă ele.
-Dnă Wylyamm?
-A, bună! Tu trebuie să fi Jul, nu?
-Da.
-Bine ai venit! Intră! Lasă-l pe Giku să îți ia bagajele! GIKU!!
-Da, Maie-- dnă Wylyamm.
-Du-i bagajele lui Jul din fața mea.
-Unde, doamnă?
-În baie! Du-i-le în bucătărie. Camera ta e prea mică!
-Dar-dar, eu?
-Tu, ce?
-Eu unde voi--
-Afară! Iti iei sacul de dormit și dormi afară!
-Bine, doamnă.
-Acum, Jul, du-te la subsol! O să găsești un pat!
-Bine, dnă Wylyamm.
Săracul om! Să-l de-a afară! Auzi! Ei bine, cred că trebuie să mă pregătesc pentru școală.
Îmi iau o bluză albă, fusta cea bleumarin și bocancii. Urc scările și ies.
-Stai, Jul!
-Da?
-Un' te duci?
-La școala.
-Sa nu mai pleci undeva făra să-mi zici!
Si tu ce-o să-mi zici, cucoană? Nu mă poți opri!
-Bine...
Ies pe ușă și îl salut pe Giku.
-Heya, Giku!
-Fata care mi-a luat locul!
Doamne!
Îmi continui drumul cu pași mari, dar vreau să îmi scot jurnalul din rucsac.
E un jurnal roșu cu un model foarte cute. Seamănă un pic cu părul meu.
Dragă jurnalule,
Azi, 30.12.2017, am început din nou școala. Urează-mi multă baftă!
Uou! Ce repede am ajuns la școală. Doar 3 minute.