Önceki bölüm kısaydı bu uzun ve bol bol yorum isteten bir bölüm yorumlarınızı nolur eksik etmeyin.Bölüm şarkısı Teoman....çoban yıldızı. Açın dediğim yerde muhakkak açmaya çalışın
YAĞMUR'DAN
Dudaklarıma yaydığım parlatıcıyı son kez kontrol edip çıktım dışarı.
Taksi çağırmak için lobiye yönelmiştimki Hande durdu beni"Altan gelecek."
Kaşlarım havalanırken dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Hmm anladım."
Hande gözlerini kaçırıp
"Hiç manalar arama senin yüzünden."
Omuz silkip
"Benle ne alakası var be! Kendin atlamışsın çocuğun önüne."
Önümden ilerleyen Hande hışımla bana döndü.
"Ben mi atladım? Deli etme Yağmur beni. O hızlı geldi. Ehliyeti mahalle bakalından aldıysa."
O söylenerek hızlı hızlı yürürken ben arkada kıkırdıyordum.
Beklemeye başladığımızda ben okuldan arkadaşım İremle mesajlaşırken o ayağını yere vurarak etrafı inceliyordu.
"Birde ben alırım diyor. Kim bilir ne kadar daha bekleyeceğiz."
O sırada görüş acımıza girdi Altan nın siyah spor arabası. Hande ye bakmadan
"Galba çok değil."
Hande nin arkamdan homurdandığını duysamda gülmek dışında tepki vermedim. Kapıyı açıp koltuğu öne çektim ve arkaya yerleştim. Hande bana pis pis baksada geçti öne.
Altan dikiz aynasından bakıp
"Günaydın Yağmur, Naber?"
Gülümseyip telefonumu yanıma bıraktım.
"İyidir Altan nolsun. Senden naber?"
Altan gözlerini yoldan bir kaç saniyeliğine ayırıp
"Aynı."
Hande sesizce camdan dışarıyı izliyordu. Altan ona kaçamak bir bakış atıp önüne döndü.
"Ee kızlar kahvaltı yaptınız mı yoksa önce size bir ziyafetmi çektireyim?"
Hande kafasını Altan a cevirmeyip
"Hayır teşekkürler kahvaltımızı yaptık."
Altan direksiyonu sola kırarken
"Pekii o zaman ilk durağımız benim beğendiğim sizinde beğeneceğinizi umduğum ilk ev."
Hande radyoya uzandı ve ince parmakları açtı onu.
Teoman çoban yıldızı arabayı sararken başımı geri yasladım.
Ne Hande den nede Altan dan ses çıkmıyordu.
Yüzme bilmeden
Daha deniz görmeden
Hiç güneşte yanmadan
Şimdi ölmek istemem
Bir kalbi sarmadanTeoman ın çoğu şarkısını sevsemde bunu sevmezdim fazla hüzünlü gelirdi dinlemeyi tercih etmezdim hatta playlistemde bile yoktu bu şarkı.
Aşkı tatmadan daha
Onla sarhoş olmadan
Hiç sevişmeden daha
Şimdi ölmek istemem
Daha hiç gülmedenFakat şuan çok anlamlı gelmişti. Sol yanıma dokunup beni düşündürmüştü.
Çoban yıldızı
Sen benle kaal
Çoban yıldızı
Hep benle kal
Zamanın varsa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lösemili Pasta
Ficção GeralZamanın tedavisi ruhadır. Kalbin tedavisi ise.... Üzgünüm. Ne teknoloji ne insan o kadar gelişemedi. Yaralı ruhlarımız zamanla iyileşti. Yaralı kalbimiz ise aynı sızıyı koruyor. Fakat bazen tedavi bir insandan geçiyor. Yalaz o insanı buldu mu? Biz...