Part 1

158 12 2
                                    




Tiny:

Probudilo mě mírné zaklepání na mé rameno. Pomalu jsem otevřela oči a podívala se směrem k tomu člověku, který se mě rozhodl budit. Stála tam netrpělivá letuška s mírně pokrčeným obočím. Okamžitě mi došlo, že jsem zaspala. Rychle jsem si vzala věci a vyřítila se z letadla.

Pustit písničku :)

Došla jsem si pro zavazadla a když jsem se konečně dostala před vchod, viděla jsem nějakého chlápka v obleku s cedulí Tiny Butler. Vyšla jsem směrem k němu. Když jsem se ocitla v jeho zorném poli, hned jak mě postřehl, prohlédl si mě velmi zvláštním pohledem a pak jen mimochodem řekl: "Promiňte, ale já tu na někoho čekám", "Už ne", odpověděla jsem s uchechtnutím a sledovala jsem jeho nechápavý výraz. Po několika vteřinách mu to konečně docvaklo, příkývl a otevřel mi dveře. S úšklebkem jsem se posadila. Jakmile jsme se rozjeli, nasadila jsem si sluchátka a po pár minutách se mi začali zavírat oči, až jsem usnula.


Vzbudila jsem se na zastavení pohybu. Podívala jsem se z okénka a vystavila jsem své oči až příliš velkému šoku. Přede mnou stála snad ta největší vila, jakou jsem kdy viděla. A to už je co říct, protože moji rodiče nebyli úplně tak chudí, spíše naopak. Pomalu jsem otevřela dveře a vydala se pro svůj kufr. Ano, mám jen jeden kufr, ale to jen z jednoho důvodu. Zbytek zavazadel mi pošlou později, takže budu mít dost času na zabydlení. Přešla jsem ke dveřím a zhluboka jsem se nadechla. Tohle je můj nový život. Šance na nový začátek. Zaklepala jsem na dveře a čekala jsem, až je někdo konečně otevře. Nemusela jsem čekat dlouho a dveře se rozletěli a v nich stál...Justin Bieber? Co tady krucinál dělá ten rozmazlený egoista? Abyste pochopili můj odpor. Kdysi dávno jsem ho měla ráda. Bylo mi asi čtrnáct a byla jsem ve Starbucks. Najednou tam vešel Justin a já jsem se mohla zbláznit, tak jsem se k němu rychle rozběhla a požádala jsem ho o podpis. Jen se na mě vražedně podíval, poodstrčil mě a odešel. Ano, přesně tohle udělal. Už chápete, proč ho nemám ráda?

Bieber mě přejel pohledem a hodil na mě nechápavý a zároveň naštvaný výraz. "Jak jste se sem dostala? Tady nemáš, co dělat! Tohle je soukromý pozemek! Jestli okamžitě neodejdete zavolám na vás ochranku!", vykřikl a já jsem se na něj znuděně podívala. "Já jsem Tiny Butler a mám tu podle všech informací bydlet, takže nemáte právo mě vyhazovat.", odsekla jsem mu a zadívala jsme se do těch jeho bezcitných očí, které se teď na mě upřeně dívali. Neřekl ani slovo, jen kývnul směrem dovnitř a ustoupil, abych mohla vejít. Hned jak zavřel dveře, podíval se na mě omluvným pohledem. Ale já jsem hned věděla, že je to faleš. Každý Belieber by to poznal (i bývalý). Rozhodla jsem se to neřešit a přešla jsem rovnou k věci. "Takže já teď budu bydlet u vás?", záměrně jsem mu vykala, moc dobře vím, že mu to vadí. "Kdepak, tohle je dům mého manažera. Jmenuje se Scooter.", usmál se na mě, zase falešně. Může mi, prosím, někdo říct o co se tu jedná? "Aha, dobře", usmála jsme se na něj. "O to líp.", poznamenala jsem si pro sebe, ale na moji smůlu to slyšel. Jen si odfrkl a odešel někam nahoru po schodech. Za chvíli přišel Scooter. Ptáte se mě, jak jsem ho poznala? Jak už jsem říkala, byla jsem Belieberka, takže jsem znala všechny z Bieberova okolí. "Ahoj, ty musíš být Tiny!", usmál se na mě Scooter a natáhl před sebe ruku. S radostí jsem jí potřásla. "A vy Scooter, že? Ráda vás poznávám.", odpověděla jsem s úsměvem a pustila jsem jeho ruku. "Tak snad si můžeme tykat, když spolu budeme bydlet, ne?", řekl se smíchem a já jen celá červená přikývla.

Celý den jsem vybalovala, takže když jsem okolo sedmé večer skončila, rozběhla jsem se dolů a šla prohledat ledničku. Už jsem tam skoro byla, ale to bych nesměla být já, kdyby se něco nestalo. Když jsem vyběhla za roh do kuchyně, narazila jsem do něčeho (nebo spíše někoho) a byla bych se skácela k zemi, kdyby se ten dotyčný nesnažil mě chytit, takže jsem na sebe strhla i tu osobu. Začala jsem se hrozně smát, ale když jsem uviděla, kdo to je a jak se na mě dívá, okamžitě jsem se přestala smát a celá jsem zčervenala. Já jsem vrazila do Scootera! Ihned jsem se zvedla a snažila jsem se pomoct zvednout i Scooterovi, no moc se mi to nedařilo a stejně jsme nakonec skončili oba dva na zemi. Když jsem se už chystala znovu vstát, uslyšela jsem bouchnutí dveří a kdo z nich nevyšel. Náš úžasný Bieber v celé své kráse. Jen kolem nás prošel a ani jednomu z nás nepomohl. Pořádně jsem se na něj podívala a nemohla jsem si nevšimnout jedné věci na jeho krku. Měl tam nehorázně velký cucflek. Snažil se to zakrýt mikinou, ale ani v nejmenším se mu to nepovedlo. Scooter si to patrně všiml taky, protože vstal a rychle přešel k Justinovi a snažil se mluvit potichu, ale já jsem ho stejně slyšela. "Justine nesmíš být děvkař, tedy, nesmíš tak vypadat před médii, tohle musí přestat!", otočil se směrem ke mně, já jsem dělala, že jsem to neslyšela, takže pokračoval: "Chápu, že se ti do žádného vztahu nechce, ale co by jsi řekl na hraný vztah?", zeptal se ho Scooter. Justin až doteď koukal do zdi, ale když to uslyšel, otočil se na Scootera a stejnou hlasitostí odpověděl: "A s kým?", podíval se na něj Justin s tázavým pohledem ve tváři. Scooter se na mě otočil a řekl: "Tak co třeba tady s Tiny?"...


Tak co si o tom myslíte?

Pochopím, když se vám to nebude líbit, jen bych ráda slyšela váš názor... :)

Jen vám chci říct, že mi není úplně příjemné dělat z Justina zlého člověka, ale má to svůj smysl, ale to bych předbíhala :P

A

S pozdravem

MssM :) :D

Just a little...Kde žijí příběhy. Začni objevovat