Baştan şunu belirtiyim tıbbı kimlik, yazarlık vs yok bizde..ne var derSEN BENde acı var ızdırap var üstüne bazıları misafir olmuş kanıksadıklarımız var olmazsa olmazımız var..kendimize acıdan zevk alacak noktada değiliz ne varki bir gülüşümüzü alanlar var ardına bakmadan gidenler var ardında derin düşünce işte..
Migreni olanlar bilirler sebepleri vardır;
-Stres olmayacak
-Uykusuz olamayacaksın
-Yediğine içtiğine bakacaksın dikkat edeceksin peynir çikolata kafein çay kahve abartmıcan üstüne esintiye poyraza lodosa gelicen ha birde derdimize derman sigara da olmayacak bakma biz Yokluğunda da ona sarılıyoruz yani şu an sigaraya..
-Bi bakarsın gecenin bir yarısı beyninde saplanmış bir ağrı tarifi yok yetmedi bir bardak suda terssen görürsün ebenin .. hopaa aç gözünü hastanedesin 15/9-16/7 dur be 14/6 aç gözünü durdurun dünyayı inen var Hay Rahvan gitsin..
-Tedavi diye dolanırsın dört bir yanı ilaç al,iğne ol, akupunktur yaptır,limon/karanfil yok ebegümeci kiraz sapı yetmedi sülük tedavisi üstüne hacamat vs..
Migren nöbeti ben ona misafir diyorum aynı SEN;
Nerede,Nasıl,Ne şekilde geleceği hiç belli olmaz;
-1 Gün/1 Hafta/10 Gün/15 Gün aksatmadan gelir gel ulan gel BAŞIMLA, GÖZÜMLE GEL
Ne olur biliyormusun o ızdırap anında bile herşeye teslim olmuşken SENi SENden alıp giden bir şey hep vardır.
Aklından da çıkmayan ,bunca ağrıya rağmen;
MİGREN'İM OLURMUSUN ? ARADA BİR GELİR,DAĞITIR GİDERSİN..
Son sözümde bu..
Artık okuduğun için teşekkür ederim..
Sağol..