━13

74 12 0
                                    

" Alah takyah risau ah pasal dia. Kalau betul dia gitau cikgu , jangan haraplah aku nak lanje dia " kata aku sambil tangan ligat menggalas beg.

" kau yakin dia sanggup tak gitau cikgu demi ais kacang? Weyh ais kacang tu nam posen je weyh. "

Aku memandang Yoongi.

" aku lain lah. Ais kacang tu , free je aku boleh dapat. Ahjumma tu dah terpikat ngan aku ni haaa " Yoongi mengenyitkan mata.

Apa fungsi kau wink kat aku tu sebenarnya? ಠ-ಠ  

" so ? Ada kau nampak macam muka aku ni kesah? (  ̄∀ ̄ ) "

Yoongi menjeling aku geram.

" Dah jom " aku membawanya pergi dari kawasan sekolah itu.

━━━━━

" kenapa kau bawa aku pegi Myeongdong ni? Aku bukannya nak beli karpet " Yoongi mengaru kepalanya.

" Dahtu , nak pegi mana? Gi karaoke , berbaloi ke bawa kau? Bukannya kau boleh nyanyi pun. " balas aku.

" aku boleh nyanyilah! Oh tak caya eh? Okay jom kita pegi karaoke sekarang!" Yoongi menarik tanganku dan berlari menuju ke suatu tempat.

━━━━━

+ Di Makekineko Noraebang (노래방) +

" siapa bayar ni? " aku mengosok tengkuk. Bukan taknak bayar , dompet aku tertinggal kat rumah. Hukhuk

Ni jenjalan ni pun , tadah air liur je tenguk Yoongi sedap-ii makan. ಥ-ಥ

" ah , takpe. Aku baik harini. Aku yang bayar " jawab Yoongi.

Aku sedikit lega. Lepas dia buat pembayaran untuk menyewa , dia menarik tangan aku.

Dah-ii lah tarik. Kaki aku tak cacat lagi ni ರ-ರ

Kami memasuki bilik yang ditempah Yoongi.

First Love ❙ myg〆 Where stories live. Discover now