Baiklah, Kak Femina akan tolong korang buat cover!
Tapi ada syarat-syaratnya..Satu, korang bagitau pasal cover yang korang nak dalam ruangan komen ataupun dm aje Kak Femina. Korang kena mention tajuk buku, nama penulis dan jalan cerita yg pendek² je. Takyah sampai dua tiga muka surat. Ringkas tapi mudah difahami pun dah cukup.
Kedua, sebagai tanda menghargai korang semua yang berani mintak request kat Kak Femina, aku akan masukkan buku yang covernya aku buat ke dalam library dan baca. Vote pun akan ada sekali. Jangan risau, free je.
Ketiga, kalau aku lambat update cover² tu, janganlah kritik atau kecam. Kang aku hilang mood atau mengalami kemurungan kang baru tahu.
Keempat, seandainya aku belum mati lagi, aku akan tetap terima request korang.
Kelima, cover² yang Kak Femina update tu cuma untuk display dan jugak korang pilih. Kalau korang nak ambil cover tu, dm Kak Femina nombor phone korang dan Kak Femina whatsapp ja. Business-minded bukan? Haha.
Keenam, tak sangka ada syarat keenam. Kak Femina takkan bagitau nombor telefon atau nama acc fb, insta, twitter dan lain-lain atas sebab privasi. Kang ada orang pergi save nombor aku pastu melamar aku. Hikhik!
Last of all, kalau korang dah terima cover tu lepastu terpadam. Kak Femina takkan bertanggungjawab memandangkan cover tu dalam tangan korang. Tapi kalau korang betul² nak cover tu balik, kalau rajin, Kak Femina buat lagilah. Nasib baik aku belum kahwin kalau tidak.. Almarhum aku jadinya nanti.
Ok itu saja. Semoga request. Bai.
Tak percaya ngan kebolehan Kak Femina membuat cover? Ini contoh cover untuk buku terbaru akak iaitu The Top Ten :
Tu cover akak yang punya! Jangan rampas!
Korang pun jangan lupa bagitau gambar macam mana atau apa yang korang nak. Macam kat atas tu ada girl pakai gaun putih dengan langit berbintang. Describe la cover macam mana korang nak.
YOU ARE READING
Cover Request
RandomTak ada idea nak buat cover macam mana? Tak ada app sesuai untuk buat cover? Tak ada sesiapa yang nak tolong buatkan cover? Bagi Kak Femina, segalanya tidak mustahil! Kak Femina akan buatkan cover untuk penulis yang ketiadaan cover dan Kak Femina a...