Μέρα 10 '4 μέρες μέχρι τον γάμο'
Σχεδόν όλα ήταν έτοιμα. Διαλέξαμε μέρος για την δεξίωση, το φαγητό και τα λουλούδια. Έπρεπε να πάμε να αγοράσουμε κάποια επιπλέον πράγματα για διακόσμηση και σχεδόν τελείωσαμε.
Είχα ήδη αργήσει έτσι όλοι κοιμούνταν. Ήμουν στο κρεβάτι μου και κοίταζα στο laptop για διακοσμητικά.
"Θα είναι ο καλύτερος γάμος" είπα στον Άρη που έβγαζε τα ρούχα του και τα έβαζε στα άπλυτα.
Μόλις τελείωσε ήρθε στο κρεβάτι λέγοντας μου "Όχι, εμείς θα έχουμε τον καλύτερο γάμο".
Γέλασα έκπληκτη με αυτό που είπε. "Ωωωω" έκανα γλυκιά φατσούλα.
Ο Άρης έκλεισε το laptop μου ενώ εγώ έψαχνα και το πήρε μακριά μου. "Ει" παραπονέθηκα.
"Θέλω και εγώ λίγη σημασία" είπε και γέλασα.
Σηκώθηκα στα γόνατα πάνω στο κρεβάτι και τον φίλησα αλλά δεν ξέρω πως έπεσα πάνω του. Έχωντας το κεφάλι μου στο στήθος του ενώ αυτός έπαιζε με τα μαλλιά μου θυμήθηκα ότι έπρεπε να πάμε να επισκεφτούμε τους γονείς μας αφού μας είχαν καλέσει για φαγητό. Είναι παράξενο αλλά ταυτόχρονα και ωραίο που οι γονείς μας μένουν μαζί.
Σήκωσα το κεφάλι μου για να μπορώ να φτάσω τα χείλη του. Τέντωνε το κεφάλι του προς τα πάνω έτσι δεν μπορούσα να τον φτάσω για να τον φιλήσω. Συνέχισα να προσπαθώ να φτάσω τα χείλη του αλλά απομάκρυνε το πρόσωπο του. Εκνευρίστηκα, έτσι σηκώθηκα πήρα το πρόσωπο του στα χέρια μου και άρχισα να τον φιλώ.
Με τράβηξε πάνω του χωρίς να διακόψουμε το φιλί μας. Τα χέρια του ήταν γύρω απο την μέση μου τραβώντας με όλο και πιο κοντά του. Φορούσα ένα σορτσάκι και μια κοντή φανελίτσα και μπορούσα να νιώσω το ζεστό άγγιγμα του, ένιωθα τόσο όμορφα και το άγγιγμα του τόσο απαλό.
Ο Άρης μου έβγαλε την μπλούζα και άρχισε να φιλά τους ώμους μου. Δάγκωσα το χείλος μου. Τα χείλη του κινούνταν τόσο μεθοδικά πάνω στο κορμί μου.
--------------------------
"Καλημέρα όμορφη" μου είπε ο Άρης με το που άνοιξα τα μάτια μου αντικρύζοντας τον να κρατά ένα δίσκο με πρωινό τον οποίο ακούμπησε στο κομωδίνο μου.
"Μου έφτιαξες πρωινό?" ήταν το πρώτο πράγμα που είπα ενώ ανασηκώθηκα λίγο για να δω τι περιείχε ο δίσκος.
Μου έφτιαξε κρέπες με νουτέλλα και χυμό πορτοκάλι. "Έφτιαξες κρέπες?" σοκαρίστηκα. Όχι με την κακή έννοια αλλά μέχρι τώρα δεν ήξερε να μαγειρεύει. Θυμάμαι πιο παλιά που προσπάθησε να ψήσει ένα τοστ και το έκαψε κάνοντας τον συναγερμό να χτυπήσει ή όταν του είπα να προσέχει τις κρέπες μέχρι να πάω τουαλέτα και όταν επέστρεψα ήταν όλες καμένες. Έκαψε πολλά πράγματα...
KAMU SEDANG MEMBACA
Συγκάτοικοι
Fiksi RemajaΕίναι η συνέχεια του βιβλίου 'Το αγόρι της διπλανής πόρτας' Περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο