••5••

15.9K 354 103
                                    

Yeni bolumle karwinizdayim 😉 beyenrseniz sevinirim
iyi okumalar...shsjs

2gun sonra...
Bugun niwanlanicakdim,kewke boyle olmasaydi,kewke sevdiyim ve beni seven birisiyle niwanlansaydim ama o benden nefret ediyor,icime derin bir nefes cekdim ve yatagimdan ciktib banyoya girdim suyu ayarlayib kuveti doldurdum ve pijamalarimla ic camawirimi cikarib kuvete uzandim.Sicak su gercekdende insani rahatlatiyordu gozlerimi yumub tum olanlari unutmaya caliwdim ama olmuyordu lanet olsun olmuyordu bedenimin buruwtugunu gorunce bornozumu giyerek odama gecdim ve siyah ic camawirlarimi giyindim,saclarimida kurutarak,cicek desenli elbisemi giyib awagi indim.Annemin "Nefes kizim nasilsin"
"zorla evlenen biri nasilsa bende oyleyim anne"
annemin gozlerinin doldugunu gordum icim burkuldu ama napiyim dogrulari soyluyodum benimde canim aciyor kalbim parcalaniyor napa bilirimki."Anne tamam bak biliyorum senin bir sucun yok lutfen aglama"dedim ellerimle yanagindaki yawlari silerem "benim guzel kizim bagiwla bizi kizim seni sevmediyin birine vericez bagiwla" dedi saclarimi okwayarak.
"tamam anne Araf msj atmiw araba gelmiw wimdi gidiyorum hazirlanicam malum akwam niwanim var" dedim uzulerek.
"peki kizim git" dedi yanaklarimi operek bende anneme sarildim ve kapiyi acarak diwari cikip arabaya dogru adimladim.Siyah takim elbiseli bir adam "merhaba efendim ben Omer sizi eve birakicam" bawimi salamkla yetim ve acdigi araba bindim sosakda arabanin motor sesi yankilanirken yola koyulduk.Icimde tanimlayamadigim bir heyecan vardi,ilk defa onlarin evine gidicekdim,ve iki gun sonra onun siyah gozlerini gorucem derin bir off cekerek bakiwlarimi yola sabitledim.Arabanin durmasiyla geldiyimi anladim,arabadan inerek etrafa goz atdim ve gorduklerimle gozlerim sonuna kadaracildi "yuhh lan bu ne anasina" iki katli buyuk batceli bir vilaydi hani wu bildiyimiz havuzu falan olan vilalardan agzim acik etrafi izlerken duydugum sesle irkildim " howgeldin kizim" zumrut haminim ne zamn bana dogru geldiyini bilmeyerek utancimi gizlemekcun icin kafami yere eyerek "merhaba" dedim.
"Gel kizim eve gecelim"
kafami awagi yukari sallayarak arkasindan gitdim kapidaki hizmetci kiz kapini acinca gozlerim ona kaydi,cok buyuk olmayan,narin bir kizdi bana bakarak "howgeldiniz efendim"
demesiyle "wirin sesimle howbuldum"dedim eve girerek gozum etrafi taradi geniw buyuk ,kahverengi ve beyazin kariwimi bir salondu havasi howtu yaninda mutfak diye duwunduyum bir kapi vardi."Kizim hadi yukari cikalim az kaldi hazirlan artik"hafif tebesum etmeye caliwarak "tamam" dedim.Buyuk kahverengi merdivenleri cikinca soldaki kapiya girdi ve bende arkasinca,oda geniw,ferah,siyah ve beyazin kariwimiydi gercekden her kim yaptisa cok guzel olmuwdu."Gec kizim bura Arafla senin odan olacak otur kuafor gelir wimdi "peki" diyerek oturdum aradan cok gecmediki iki kadin bir erkek kapidan girdi."Merhaba" dedim
"merhaba efendim buyrun bawlayalim isterseniz"
"olur" dedim ve bekledim,nerdeyse yarim saat olmuwdu ve sac makyajimin bitmesine az kalmiwdi,sonunda bitdiyinde aynada kendime baktim cok guzel olmuwdum hemde cok fazla,uzun kahverengi saclarimi bukleler yaparak hafif toplamiwdi,yuzumdeki makyajsa benim hic bir zaman yapmadigim kadar coktu ama yinede guzeldim kuaforleri gondererek,dolabin kapisindan asilan beyaz elbisemi aldim ve giydim beyaz pilatfor ayakabilarimida giydim ve son kez kendime baktim peri gibi olmuwdum gercekden bu kadar guzel olacagini duwunemezdim.Kapinin bir anda acilmasiyla bakiwlarim ora kaydi siyah takim elbise catik kawlar traw oldugu bilinen yuz ve dolgun dudaklarla tum yakiwikligiyla Araf karwimda duruyordu.Bir an utandim ve gozlerimizi kacirdim birwey demesini bekliyorum sanki ne bileyim guzelsin falan diye,bana dogru geldi ve tam karwimda duraram beni bawdan awagiya suzdu,sertce yutqundugunu duydum ve gozlerimi gozlerine cikardim."Hazirsan gidelim" dedi icimde birweyler kirildi sanki nolurduki birwey soylese moralim bozularak "hazirim" dedim," hadi gidelim dedi ve kapiyi acarak bana yol verdi ikimiz bir yerde merdivenlerden inerken salondakilar annem,babam,zumrut hanim,ve tanimadigim bir kac kiz erkek qrupu gozume takildi herkes bizi gorunce alkiwladi.Cok gecmediki babam yuzuklerle geldi ve parmaklarimiza takti bu yuzuk kenardan bir halka olarak gorunsede beni mutsuz eden tek wey olucakdi.Annem,zumrut hanim babamlar bana sarildilar ve tebrik etdiler sonra herkes kendi keyfine bakti tabiki ben masada Arafda yanimda duruyordu,"heeeyyy nasilsin" diye bir ses duydum ve bawimi gelenin oldugunu gormekcin kaldirdim,kumral sacli bir erkek yanindaki beyaz tenli cok guzel bir kiz ve onunda yaninda sariwin cok guzel bir kiz vardi "eee karinla taniwdirmiycakmisin bizi Araf?" dedi kawini kaldirarak.Araf kawlarimi catarak "Nefes" dedi eliye gostererek sonra bana bakarak buda arkadawlarim Berk,Selin,Banu,dedi.Berkle Selin qaliba sevgililerdi cunki Berk elini Selinin beline koymuw ve kendine cekmiwdi adinin Banu oldugunu oyrendiyim kizsa uzgun gozlerle Arafa bakiyordu dogruyu soylemek gerekirse bakiwlari beni rahatsiz etmiwdi yerimde kafif kimdanarak " merhaba" dedim "taniwdigimiza memnun oldum"
Selin"merhaba canim cok guzel olmuwsun Araf biraz okuzdur ama iyi cocukdur dedi goz kirparak"
yaaaaaaa ne demezsin cok iyi dedim icimden tabiki
"howbulduk"dedi Banu sinirle.Niwan bitince herkes gitmiwdi bende annemlerle eve gitmek icin kapidan ciktim "Howcakalin Zumruh hanim" dedim sarilarak "Sagol kizim" dedi gulumsuyerem evden ciktik ayaklarim kopmuwdu resmen yaa eve gidince uzerimi deyiwtirdim ve sicak bir duw alib pijamalarimi giydim ve yataga girerek gozlerimi kapatdim...


wowwww yoruldum ama hic yorum yok😔😔
ama yinede seviliyorsunuz😚😚😚😛
Yorum+vote=😎😎

Zoraki evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin