Pov Harry
Wakker worden is nooit leuk en al zeker niet van gehuil, maar toen ik besefte dat dat gehuil van Catherina afkomstig was, liep ik naar haar kleine kamertje toe. Een glimlach sierde haar lippen evenals een glimlach mijn lippen sierde. Ik kietelde haar buikje en ze begon luid te lachen. Ik pakte haar op en nam haar mee naar beneden, waar ik haar flesje klaarmaakte en vervolgens aan haar gaf. Ze dronk het gulzig op en glimlachte breed toen alles op was. Ik liet haar haar boertje laten en nam haar daarna weer mee naar boven, ik besloot haar bij mij en Lou te laten slapen, ik legde me neer en Catherina verkroop een beetje zodat ze goed lag. Toen ze eenmaal goedlag vielen we beiden in slaap. Ik werd rond 10 u weer wakker van een klein meisje dat mijn gezicht aan het verkennen was. Ze drukte met der kleine vingertjes op mijn neus en ik zei elke keer als ze dat deed ''biep'' ze lachte en ik deed mijn vinger voor mijn mond als teken dat ze stil moest zijn, ze werdt still en ik pakte haar op, ik zette haar op een veilige afstand van Lou en ik begon Lou te kietelen. Lou werd bulderend van het lachen wakker en Catherina was ook heel hard aan het lachen, ik begon automatisch ook te lachen en nam een foto van Lou die Catherina aan het kietelen was. Het was ondertussen al bijna 11 u dus besloten Lou en ik om ons maar klaar te maken en te gaan douchen. Ik deed eerst Catherina in bad en kleede haaf toen aan met een schattig kerstrompertje, ik legde haar beneden in de zetel bij Lou en ze keken samen naar frozen. Ik ging ondertussen douchen, dus liep ik maar de trap op naar de badkamer, ik zette het water aan en ontdeed me van mijn kleren en ging onder de inmiddels warme stralen staan en waste mijn lichaam en haar. Ik zette de douche uit en ging er vanonder ik droogde me af, kleedde me aan en deed mijn haar werr in model. Ik liep naar beneden en glimlachte naar Lou en Catherina. Catherina, Louis en ik hadden matching kerstkledij aan. We gingen vandaag shoppen voor de kerstboom. Ik vroeg aan Lou of hij klaar was en hij zei dat we konden vertrekken. De buggy stond nog in de auto dus zette ik Catherina vast in haar kinderzitje en ging naast Lou in de bijrijderstoel zitten, we gingen eerst eten en daarna de kerstinkopen doen. We gingen langs bij een gezellig restaurantje en terwijl Lou ik en op ons eten wachtten gaf ik Catherina haar flesje. Toen ik klaar was met Catherina haar flesje te geven kwam de ober en bracht die ons eten. Lou had spaghetti besteld en ik had macaroni met ham en kaas besteld. Lou trok een gekke bek naar Catherina en Catherina begon schattig te lachen. Catherina's gelach leverde een paar ''oooo zo schattig'' 's op en ook een paar mensen begonnen te lachen. Catherina was natuurlijk blij en ze begon al lachend te klappen. Louis die ondertussen alles aan het filmen is keer haar met zo een typisch trots lachje aan. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door het geklap en gelach van meerdere mensen, somigge mensen vonden het blijkbaar zo schattig dat ze meededen. Ik deed mee en Lou ws nog steeds aan het filmen. Toen iedereen gestopt was met klappen en weer verder gingen met wat ze bezig waren, stopte Louis met filmen. Er kwam een meisje van een jaar of 16, ze stelde zich voor als Blue en vroeg of ze een foto mocht met Catherina. Ik zei natuurlijk ja, ze nam haar gsm en ik vroeg of ik de foto's mocht maken, ze antwoordde graag. Ik nam een paar foto's waar ze allebij op aan het lachen waren en daarna zei ik, nu een gekke bek. Blue trok een gekke bek en Catherina probeerde dat ook, maar ze zag er alleen maar schattiger uit. Ik gaf Blue haar gsm terug en ze kreeg een enorme lach op haar gezicht, toen ze bij de gekke bek aankwam begon ze te lachen. Ze vroeg of we toevallig nog een babysit zoeken. Ik vroeg het aan Lou en hij zei ja, kan van pas komen. Blue gaf ons haar nummer, en ze heet blijkbaar Blue Anna Johnson. Blue ging weer terug naar haar plaats en at verder. Lou en ik waren klaar met eten, dus we betaalden en daarna verlieten we het restaurant. Op de parking keken we om en zagen Blue zwaaien, we zwaaiden terug naar haar en Catherina begon blij te klappen. Lou en ik zetten Blue in onze contacten en stuurde haar allebij een bericht met onze naam in. Lou en ik stapten ook in en Lou zat achter het stuur. We vertrokken nu naar de winkel om kerstversiering. Blue stuurde bijna onmiddellijk terug, ze stuurde "Dag Louis en Harry, ik vroeg me af wanneer jullie een babysit konden gebruiken. Ik heb jullie smsjes dus ontvangen. Btw Catherina is echg schattje, mag ik jullie Lou, Haz en Cat noemen? Liefs, Blue." Ik vroeg Lou of Blue ons zo mocht noemen en we waren het beide eens dat ze dat mocht. Ik vroeg Lou ook of hij dinsdag met mij op een date wou en hij zei ja. Het was al een tijdje geleden dat we nog eens samen naar de film geweest waren dus ik dacht om dat dinsdag te doen. Ik stuurde naar Blue dat ze ons tuurlijk zo mocht noemen en of ze eventueel dinsdag kon babysiten. We kwamen aan bij de winkel en liepen naar binnen en zagen meteen overal de kerstversiering. Catherina werd blij van de kerstmuziek die afspeelde door de vele boxen in de winkel en ook door de sfeer. Lou en ik hadden besloten om niet-breekbare kerstversiering te kiezen. Catherina vond de disney kerstversiering echt fantastisch dus besloten we voor een disneykerstboom te gaan. We lieten Catherina een aantal soorten zien en ze koos voor de frozen sneeuwballen en die van mickey mousse. We kozen een mickey mousse piek en kochten ook bijpassende verlichting. We liepen naar de kassa en rekenden af. Toen we afgerekend hadden liepen we naar buiten, laadden alles in Lou zette de kar weg terwijl ik Catherina in de auto zette. Ik vouwde de buggy op en legde die er ook bij. Deze keer stapte ik langs de bestuurderskant in en starte de auto al toen Lou instapte. Ik reed naar de plaats waar je een kerstboom kon kiezen en die de geleverd werd. Onderweg gaf mijn smartphone een geluidje dat aangaf dat ik een berichtje had. Ik gaf mijn gsm aan Lou, Lou ontgrendelde mijn gsm en las het voor, het was van Blue en ze zei dat ze dan kon, Lou stuurde het uur terug waarna Blue vrijwel direct terugstuurde dat het goed was. We kwamen bij de plaats aan waar de kerstbomen verkocht werden, Lou en ik stapten uit en ik nam Catherina uit haar kinderzitje op de achterbank. Catherina keek erg slapperig en legde haar meteen goed op mijn schouder. Ik besloot de buggy niet uit te halen en Catherina gewoon te dragen. Toen we van de parking af waren was Catherina al in slaap gevallen. Lou vond het enorm schatig en nam een foto van Catherina en mij. Lou en ik liepen tussen de rijen door totdat we een mooie kerstboom vonden, of zoals Lou het liever verwoorde "Deze Hazza, dit is de perfecte boom." Ik zei oke en ging met Lou en Catherina naar de man achter de bureau. Lou gaf de man het nummer van de boom en vroeg hoeveel alles in totaal kostte als die aan huis geleverd werd. De man zei €50, Lou betaalde en gaf de man het adres, de man zei nog dat de boom nog deze avond geleverd zou worden en zei ons gedag. Lou stapte in de auto en ik zette Catherina in haar auto zitje, lou was achter het stuur gekropen dus kroop ik op de bijrijderstoel. Lou startte de auto en reed naar huis. Lou en ik zongen beiden mee met de liedjes op de radio, ik was met mijn ogen dicht aan het opgaan in de muziek wanneer ik een knal en gegil hoorde, voor ik het wist werd alles zwart voor mijn ogen.
JE LEEST
Adopted By 2 Fathers || Dutch || Larry Stylinson
Hayran KurguCatherina Styles-Tomlinson is een meisje geboren in een gezin dat haar niet kon opvoeden. Haar moeder stierf bij haar geboorte en haar vader zat aan de drugs. Hij gaf haar direct op voor adoptie. Na een paar weken wordt Catherina geadopteerd. Het ve...