1.

3 0 0
                                    

Jde to jako den za dnem... jmenuji se Emma Barker a zanedlouho budu mít své 19cté narozeniny... těším se jak je oslavím, společně s mou rodinou a mým nejlepším kamarádem Jackem Dabsonem, je to vlastně můj nejlepší kamarád od dětství, kamarádíme spolu od mých 6ti let, a jeho mám pocit 8 let, je to něco jako můj starší bratr.

Naše rodiče spolu též vychází, jeho rodina mě bere jako jeho sestru a je to tak i opětované na straně mé rodiny. Miluji zvířata, mám psa Happy, je to pes Husky, kterého ze všeho nejvíce miluji, blbé na tom je že se o něj musíte stále starat, ale mě to nevadí.. Většinu času kterého mám volného koukám anime, jsem prostě normální pubertální holka, která se nepotřebuje malovat jako strašidlo....



Jako Každý den za mnou příjde brzy ráno Jack a budí mě stylem "EM! Vypadni z té postele! vím že ještě ležíš!" Máma nemá nikdy proti když mě Jack budí, má ho ráda, to samé i táta. "Moje milá holčičko Em! vidíš co si způsobila?" Zahihňal se Jack, nechápala jsem proč, byla jsem vzhůru, ale řekla jsem si že další dvě minuty počká tak jako vždy.. ale neměla jsem to dělat.. vylil na mě studenou vodu a já byla celá zmáčená. Ty dny jsem fakt milovala.. Jack odešel za mámou, a já se šla osprchovat a shodit ze sebe ty mokré hadry, které jsem poté hodila na praní a šla do té sprchy. Ze sprchy jsem vylezla asi po 10 minutách, poté jsem si učesala svoje dlouhé vlasy, které jsem si dala do culíku, oblékla na sebe kraťase, které nosím po doma a šla za rodinou do kuchyně, už jen když jsem otevřela dveře slyšela jsem Jacka jak se směje s rodinou.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 20, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Christmas DayKde žijí příběhy. Začni objevovat