Part 2

134 10 1
                                    

  Připomenutí:

"A s kým?", podíval se na něj Justin s tázavým pohledem ve tváři. Scooter se na mě otočil a řekl: "Tak co třeba tady s Tiny?"... 

..."CO?!", vyjekl jako holka."Ne", zakřičela jsem na celou ulici a Scooterovi oči mezi námi pendlovaly. Na Scooterově tváři se po chvilce objevil pobavený výraz. "Tohle je příkaz a žádné dohadování. Tiny,", řekl a já jsem na něj přemístila pohled. "Jestli odmítneš, nenechám tě tu bydlet, takže skončíš v děcáku", řekl s klidem v hlase. "A jestli ty, Justine, už nebudu tvůj manager.", přetočil se směrem k Justinovi, který vypadal, jako by mu měly vypadnout oči z důlků. "A - Ale to přece nemůžeš!", začala jsem koktat, no skvělý! "Já můžu, co se mi jen zachce!, podíval se na mě povýšenecky, ale hned se jeho pohled změnil na ustaraný. "Vážně to potřebujeme, Tiny, prosím!", to prosím trochu prodloužil. "Tak dobře", odpověděl Justin a já jsem se na něj jen nevěřícně podívala. Tohle mi přece nemůže udělat! Teď už mi nezbývá nic jiné, než souhlasit. "Tak dobře, ale mám podmínky.", řekla jsem rázně. Scooter se pousmál: "A co to je?", nadzvedl obočí. "Nepůjdeme si k tomu radši sednout?", zeptala jsem se a už jsem byla vyvalená na sedačce. "Za 1. Žádný kontakt kromě toho nutného. Doma si chci odpočinout.", oba dva přikývli. Justin s nezájmem a Scooter chápavě. "Za 2. Taky nechci, aby se mě dotýkal jinak, než kvůli dostatečné důvěryhodnosti.", Justin si odfrkl a Scooter i já jsme ho za to zpražili pohledem. "A za 3. chci z toho taky něco mít, takže nebudu muset platit jídlo.", Justin i Scooter se na mě pobaveně podívali a já jsme jen pokrčila rameny. "Dohodnuto", řekl Scooter a podával si se mnou ruku. Justin jen řekl: "Ok", ale já jsem to nijak zvlášť neřešila. Stejně mi je ukradené, co si myslí.


O 2 dny později


Už jsem stála připravená (viz. média) před zrcadlem v koupelně a dodělávala poslední úpravy, když jsem uslyšela klepání na dveře. Bylo mi jasné, že to je Bieber, protože na mě už nějakou tu dobu čeká.  Přeběhla jsem ke dveřím, otočila jsem klíčem v zámku a vystavil se mi pohled na mírně naštvaného Biebera, nad čím jsem se musela pousmát. "Jdeš už konečně?", povzdechl si Bieber a já jen jemně přikývla na znamení souhlasu.

Za celou cestu nikdo z nás ani nepromluvil, ale když jsem se snažila vystoupit, Bieber mi chytil ruku a pokýval hlavou ze strany na znamení, že nemám vystoupit, tak jsem stáhla ruku z kliky a podívala se na něj. "Doufám, že ti je jasné, že se k tobě musíme chovat jako pár, že?", jen jsem přikývla hlavou a chtěla vystoupit, ale už podruhé mě zastavil. "Ještě jsem neskončil. Prostě se připrav, že se musíš tvářit šťastně a hlavně mě musíš nechat se tě dotýkat.", při tomhle jsem se zarazila. Jak jako dotýkat? O tomhle Scooter nemluvil. Myslela jsem, že mě prostě vezme za ruku, odvede a vyvede z restaurace a všechno dotýkání se bude u konce. "J - Jak jako dotýkat? Upřesni to prosím.", nervózně jsem se na něj podívala. "No normálně. Prostě se budeme držet za ruce, občas nějaké to obejmutí a možná bychom mohli přidat i nějaký ten polibek, aby to mezi námi vypadalo žhavě.", pokrčil rameny, ale já se při slovu polibek zarazila. Já jsem se ještě nikdy nelíbala, co si o mě bude teď myslet? Hlavně já nemůžu zažít můj první pořádný polibek s někým, koho dokonce ani nemám ráda. Z přemýšlení mě vytrhli otevírající dveře a ruka natažená ke mně. Okamžitě jsem to pochopila, chytila se ruky a nasadila falešný úsměv. Hned jak jsem se zvedla, Bieber si mě na sebe natlačil a chytil mě za boky. Já jsem se usmála a pokračovala jsem v chůzi. Když jsme konečně došli ke stolu, tak jsem si oddechla a posadila se, ale mělo mi dojít, že tohle jen tak neskončí. Měli jsme totiž místo v boxu. Myslela jsem si, že mě neposlechne a půjdeme do nějaké hrozně luxusní restaurace. Ale tahle se mi pochopitelně líbila víc, jen tu byl problém. Ten box. Hned jak jsme se posadili zatáhl moji ruku na stůl a chytil mi ji. Bohužel to takhle neskončilo. Zničeho nic mě pustil a dal mi ruku kolem pasu, za ktarý si mě přitáhl až příliš blízko k sobě. Ruku mi položil na stehno a začal po něm přejíždět. Já jsem se na něj nechápavě podívala, on se na mě ušklíbl a jemně pokýval hlavou směrem ke stolu vedle nás, kde si nás "nenápadně" fotil nějaký chlap. Když jsem se podívala zpátky na Justina, byl o dost blíž k mému obličeji než předtím a nebezpečně se přibližoval. Problém byl, že se nemůžu odtáhnout, protože by se to všechno zničilo. Podvolila jsem se mu a zavřela jsem oči. Ve vteřině byly jeho rty nalepené na mých a mně se chtělo zvracet. Ne z toho polibku, ale ze mě. Kam až jsem to klesla, co se to se mnou stalo? Vždyť právě předstírám vztah s popovou hvězdou, aby mohl v noci chodit ven a spát s jinými holkami. Jasně, tohle jsme úplně já. Ani jednu blbou větu nejsem schopná říct normálně. To už se ode mě konečně odpojil. Podíval se na mě, usmál se a konečně se odtáhl.

Po jídle jen zaplatil dle mých podmínek a konečně tohle příšerné divadlo mohlo skončit. V autě ani jeden z nás nepromluvil. Ale myslím si, že to bylo jen dobře.

Před vchodovými dveřmi si mě k sobě přitáhl a já jsem absolutně nepochopila proč. Ve chvíli, kdy jsem se podívala směrem k příjezdové cestě, jsem všechno pochopila. Bieber mě v tu chvíli políbil. Začal pohybovat se rty, ale já mu nic z toho neopětovala. Jen se s úsměvem odtáhl a otevřel mi dveře. Když jsme ale vešli dovnitř...

Tak co si myslíte, že se stane? ;)

Taky se těšíte, že je zítra už poslední den před prázdninami? :D

Jinak vám přeji všem, abyste si to zítra užili, jak nejvíce to jen půjde. :)

Just a little...Kde žijí příběhy. Začni objevovat