23- Dronken

534 25 2
                                    

We zitten met zijn alle in een restaurant en we hebben het naar onze zin. Ik heb een glaasje Bacardi Cola. Hazel heeft een glas cola. Mijn moeder tikt me tegen mijn arm. Mijn moeder zit links van me en rechts Hazel. 'Ze drinkt niet' 'Ze is 15 mam'. Mijn moeder en ik fluisteren. 'Jij begon toen je 15 dus' 'Ze heeft nog gerookt of gedronken' . Mijn moeder neemt nonchalant een slok van haar witte wijn. 'Groentje, en in andere dingen ook' 'Ook mam'. Ze zet grote ogen op. 'Ja mam'. Ze neemt weer een slokje. 'En nee mam, niet zo denken'. Mijn moeder grijnst. 'Ook een kusje' 'Jawel'. Ze giechelt. 'Wist ik wel. Wel veilig hè ' 'Mam' zeg ik. Mijn moeder schiet in de lach. De rest stopt met praten. 'Net zo als vroeger' lacht Jay. Mijn moeder rolt met haar ogen. 'Je blijft altijd wel die rebel' giechelt Astrid. 'De avonturen van Logan en Aubrey. Meeste uit seks' zegt Cassie. 'Jij moet niks zeggen' lacht Aubrey. Iedereen lacht.

Hazel

Casper en ik zitten in zijn kamer. Casper is een beetje aangeschoten. Ik zit in een kleermakers zit op bed en Casper zit op een zitzak. Een glas dat is gevuld met cola en Bacardi rust in zijn hand. 'Je familie is lief'. Casper lacht. 'Zo is zijn ups en downs' 'Dat heeft elke familie'. Casper knikt. Hij neemt een slokje. Ik kom van zijn bed af en loop naar hem toe plof naast hem neer op de zitzak en leg mijn benen over zijn schoot. Hij leunt zijn armen op mijn benen. 'Morgen ga we door NewYork lopen, goed ?'. Ik knik. 'Dat lijkt me leuk'. Casper gaat door mijn haren en volgt met zijn ogen zijn handen. 'Je haar is zacht'. Ik lach. 'Je bent aangeschoten'. Casper lacht. 'Dat klopt'. Hij lacht. Ik lach zelf. Zachtjes bijt ik op mijn lip en kijk naar zijn glas dat in zijn hand zit. Na lang te hebben gepiekerd pak ik het glas en ruik erraan. Ik ruik meer cola. 'Deze is niet zo sterk' zegt Casper. Hij wilt het glas weer pakken maar ik hou mijn arm naar achteren. 'Waarom doe je dit' 'Ik wil het proberen'. Casper knikt. Ik neem een slokje en mijn keel brand lichtjes. 'Ieuw'. Ik geef het glas terug. Casper lacht. Hij drinkt het in een keer op en zet het glas weg. Een hand legt hij bij mijn onderrug en de andere op mijn been. Hij staart me aan. Zijn bruine warrige haar zit plat op zijn hoofd. Ik ga door zijn haren. 'Op mijn werk noemen ze je de knapperd'. Casper lacht. 'Ben ik ook' 'Nou'. Casper kijkt me uitdagend aan. Snel sta ik op en spring op het bed. Casper komt omhoog en valt bijna om. Ik lach en kom van het bed af. Binnen paar stappen ben ik bij hem. Ik pak zijn handen vast en hij kan amper staan op zijn benen. Langzaam loop ik naar achteren . Hij gaat van links naar rechts. Ik lach. 'Je bent nu gewoon dronken' 'Niet' zegt hij. Ik laat hem los en spring op het bed. Caspet valt onhandig op het bed en draait om. Ik ga boven zijn hoofd hangen. 'Dat word leuk morgen' giechel ik. 'Nou en'. Hij geeft me een snelle kus. Hij rolt weer om en gaat stabieler zitten. Ik kruip meer naar achteren en ik zit bij het hoofdeinde. Casper kruipt naar me toe en blijft voor me met zijn gezicht. De alcohol ruik je goed. Hij geeft me een kus. 'Ik ga even douchen'. Met een beweging komt hij van het bed af en loopt naar de badkamer.

Casper

De warme stralen gaan langs mijn lichaam. Met mijn handen ga ik door mijn haar. Ik word al iets nuchter in mijn hoofd. De alochol hakt er goed in. Ik hoor een deur opengaan en dan is het weer stil. Dan voel ik oppens twee smalle armpjes om mijn middel. Ik lach. 'Wat doe je hier'. 'Meedouchen'. Ze komt voor me staan en gaat met haar handen over haar haar en het water maakt haar haar nat. Mijn ogen vallen op de littekens op haar rug. Haar haar doe ik aan een kant en over haar schouder. Lichte kusjes begin te geven in haar nek . Mijn handen plaats ik op haar heupen. 'Heb je nog last van' zeg ik zacht. Ze schudt haar hoofd. 'Nee' . Ik ga lager met mijn handen en ga zachtjes over haar benen. Dan doe ik ze weer omhoog en ga langs haar zij.

Hazel

Ik voel me zo niet op mijn gemak nu maar iets in me zegt dat ik me niet moet schamen. Ik wikkel mijn armen over mijn borsten. 'Sorry' zegt Casper. Ik schud mijn hoofd. 'Het is niet jou schuld'. Ik draai om. Casper haalt de plukken weg die voor mijn gezicht zitten. Casper veranderd de straal naar een regendouche. Hij komt dichter bij me staan en kust me. Zijn opwindingheid is zeker te voelen. Ik moet er van lachen. 'Wat' lacht Casper. Hij kust mijn nek lichtjes. 'Oh niks'. Mijn ogen dwalen naar beneden. Al snel gaan ze weer omhoog en geniet ik van de spieren die op zijn buik zitten. Een tevreden grijns komt er op mijn gezicht. Casper kijkt me aan. 'Waarom grijns je zo' lacht Casper. 'Niks' lach ik.

Hazel kom op. Wees is niet zo. Hij oordeelt je daar niet over en je doet net of je een verkeerd lichaam hebt.

Ik wikkel mijn armen om zijn nek en zijn handen belanden op mij middel. Ik geef hem een klein kusje.

~

Bijna kerst mensen. Wie gaat er wat doen met de kerstdagen

En wie weet er een leuke titel voor dit hoofdstuk😅😬

HIS STORY BOOK 5Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu