Χριστούγεννα

95 18 9
                                    

Ελάτε πείτε την αλήθεια. Χριστούγεννα χωρίς φαΐ,Όλγα Τρέμη χωρίς μπότοξ. Πιστεύω πως αν βγάλεις το φαγητό από τα Χριστούγεννα το μόνο που μένει για να αυτοκτονήσεις είναι να δεις για μισή ώρα τον φετινό στολισμό της Θεσσαλονίκης. Ντάξει θα μου πείτε λες και τον υπόλοιπο χρόνο τρώμε λιναρόσπορο,στέβια και γκότζι-μπέρι.  Ναι,αλλά το τραπέζι των Χριστουγέννων (ρεβεγιόν όπως το λέει η θεία Μελπομένη από το Κορδελιό,Θεσσαλονίκης) είναι μοναδικό. Τόσο για το φαγητό (ξέρετε εκείνη την στιγμή που μετά από 2 ώρες μάσας χωρίς διάλειμμα το κουμπί του παντελονιού αν σκάσει σκοτώνει και ελέφαντα ή για το όταν πας τουαλέτα και μετά ο επόμενος φωνάζει ''ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ! '' και φέρνει την καραμπίνα) όσο για την κάθε ξεχωριστή κατηγορία καλεσμένου που τρως στην μάπα. 

1. Ο αιώνιος έφηβος

Ο κλασικός 40αρης θείος σου που λέει την κλασική ατάκα: Εγώ θα κάτσω με την νεολαία. ΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΠΑΡΑΣ. Πιο γραφικός και από το Μέτσοβο τέτοια εποχή,πετάει σε άκυρες φάσεις τις λέξεις: γαμάτο,yolo,facebook κτλ για να το παίξει κουλ. Κουλ είναι όταν πιάνω 6 στα 6 στο ΚΙΝΟ. Εσύ είσαι πρίχτης. Τόσο απλά. Συνήθως φοράει ροζ πουκάμισο,παντελόνι σε χρώμα τσίρλας από τα pull&bear και κάτι παπούτσια που τα είδε αργά το βράδυ σε εκπομπή τηλεμάρκετινγκ. Δεν δίνεις ιδιαίτερη σημασία σε αυτά που λέει γιατί πολύ απλά 11 στις 10 λέξεις του είναι ψέματα. 

Εργάζεται: Μην κάνεις το λάθος να ρωτήσεις γιατί δεν σε πει ότι είναι assisant manager of procuction. Στην πραγματικότης παίρνει 3 ευρώ παραπάνω από τον παιδί που βάζει τζατζίκι στο πιτόγυρο γιατί τον επιβλέπει.


2.Ο ντίρλας

Ο ντίρλας σουρώνει παραμονή Χριστουγέννων και ξεσουρώνει του Αί Γιάννη. Ο αστικός μύθος λέει πως τελευταία φορά που θυμόταν τι έκανε τα Χριστούγεννα ήταν 13 χρονών. Ξεκινάει με τίμια μπυρίτσα, συνεχίζει με εξίσου τίμιο κρασάκι και καταλήγει στην ατάκα: "Γαμπρέ, θα το ανοίξεις το Τζόνι το μαύρο μέρα που 'ναι;" Το καλό είναι πως κάθεται στην γωνία του και πίνει χωρίς να ενοχλεί κανέναν. Εκτός από την δούλα (αυτή την κακομοίρα που έχει αναλάβει το τραπέζι) όταν θα έρθει η ώρα να πάει να καθαρίσει το μπάνιο από τα ξερατά και από τα κάτουρα που έχουν φτάσει στο ταβάνι. 

Εργάζεται: Σε κάβα 


3. Ο αρχίδας

Στο τραπέζι μπορεί να έχει από πάπια Πεκίνου μέχρι αυγά πτεροδάχτυλου αλλά ο ΑΡΧΙΔΑΣ θα δηλώσει (φήμες λένε πως το βρακάκι του μετά από κάθε δήλωση είναι υγρό) πως είτε είναι βίγκαν είτε πως δεν του αρέσει τίποτα από τα 4566 πράγματα που έχει το τραπέζι. Ο αρχίδας κάθε χρόνο μένει νηστικός γιατί πολύ απλά υπάρχει Θεός. Γιο. 

Εργάζεται: εφοριακός ή λογιστής ή πουτάνας γιος


4. Ο αστείος

O αστείος έχει ένα ελάττωμα. Νομίζει πως είναι αστείος. Κλέβει ανέκδοτα της προηγούμενης 10ετίας από σελίδες του facebook τύπου: Το ποτιστήρι,χαμογελάω γιατί μπορώ,Ωραία Ελλάδα και γενικά κάθε κοινότητα που έχουν φτιάξει οι 40+ για να βιάζουν την νοημοσύνη μας. Ξεκινάει να λέει ανέκδοτα χωρίς βέβαια να του το έχει ζητήσει κανείς και όταν τελειώνει σε κοιτάει επίμονα για να δει αν γελάς. Αν γελάσεις, συνεχίζει. Αν δεν γελάσεις, συνεχίζει να επαναλαμβάνει επίμονα την (υποτιθέμενη) καλή ατάκα του ανέκδοτου μέχρι να γελάσεις. Ωραία.

Εργάζεται: Ταξιτζής


5. Η δούλα

Η δούλα είναι (όπως προείπα) αυτή η κακομοίρα που δεν αγαπάει την ζωή της μιας και δεν κοιμάται για 3 σερί μέρες όταν αναλαμβάνει να οργανώσει το τραπέζι των Χριστουγέννων. Πρόκειται για την μάνα σου και γενικά όποιο θηλυκό άτομο πρώτου βαθμού συγγένειας γνωρίζεις. Κάθεται ΠΑΝΤΑ στην γωνία του τραπεζιού μιας και είναι το παιδί για τα θελήματα. Όταν ο κόσμος δεν την βλέπει κλαίει γοερά σε μια γωνιά. 

Εργάζεται: Δούλα


6. Η άκυρη 

Είναι αυτή που κανείς δεν την ξέρει μιας και δεν είναι επίσημα καλεσμένη. Συνήθως είναι το πιπινάκι του θείου σου ή φίλη κάποιου μέλους της οικογένειας. Ξέμεινε μιας και οι δικοί της πήγαν στο χωριό και οι φίλοι της έφυγαν για Μπάνσκο. Δεν γνωρίζει κανέναν,δεν μιλάει σε κανέναν και δεν την μιλάει κανένας. Παρακαλάει να γίνει σεισμός όσο  της περνάνε τρόποι αυτοκτονίας με οδοντογλυφίδα από το μυαλό. Προφανώς και δεν τρώει και δεν πίνει. Τα νεύρα της γίνονται κάγκελο όταν ο γκόμενος της φωνάζει ''ΕΛΑ ΡΕ ΜΑΡΑΚΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ''.

Εργάζεται: pr επειδή είναι ωραίο μωρό


7. Ο χούντας

Όλοι έχουμε (ενώ έχει ανακαλυφθεί η ευγονική) τον γαμόσπιτο φασίστα στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Μισεί του αναρχικούς,τους αριστερούς,τους γκέι (όχι τις λεσβίες,αλλιώς πως θα την παίζει;) και γενικά ότι απέχει από την νοοτροπία στρουγγανόβλαχου που διαθέτει μιας και ειδικά οι 2 πρώτες κατηγορίες ευθύνονται μέχρι και την τρύπα του όζοντος. Δεν ήταν από πάντα ''πατριώτης'' μιας και ψήφιζε ΠΑΣΟΚΑΡΑ τόσα χρόνια. Τώρα βέβαια που βρωμάνε τα χνότα του από την πείνα το παίζει Ελληνάρας. Μην του δίνετε σημασία. Θα ψοφήσει κάποια στιγμή.

Εργάζεται: Στο μπουρδέλο της μάνας του 



{TYS17} H λίστα των ηλίθιωνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora