1. Bölüm
ONDAN NEFRET EDİYORUM!.
Alarmın Ötmesiyle bende uyandım.Of ne çabuk sabah olmuştu.Saat 08:30’ du ve ben ayaktaydım.Bu bana göre anormal ama kalkmak zorundayım.Çünkü annemin ilaç saati.Mutfaktan ilaçı alıp annemin odasına gittim.Annem uyanmış bile.’Günaydın Anne’ diye girdim içeri.’Günaydın Kelebeğim’ dedi annem.Annem bana hep kelebeğim der.Hoşuma gidiyor.
Annem yavaşça yerinden doğruldu.İlaçları ona uzattığımda derin bir iç çekti.Annem ilaçların ardından suyu içerken konuşmaya başladım.’Anne Birazdan hazırlanıp çıkmam lazım.İş görüşmem gibi bir şey var.’.Annem kafasını salladığında ekledim.’Hee birde öğlen ilaçlarını unutma.Masaya koydum.Kahvaltını da Jessie hazırlıyor.Birazdan getirir.’.Jessie bizim hizmetçimiz.Biliyorum, aslında Jessie ilaçları içirebilir.Ama ben kendimi bunun için zorunlu hissediyorum.Görevim gibi işte.
Annemin yanağına öpücük kondurup odadan çıktım.Hazırlanmam gerekiyor…
ANNENİN AĞZINDAN (KATİE)
Odadan çıktığında yerimden kalktım.Bacağım uyuşmuş.Dolabımın içindeki küçük,gizli bölmeyi açtım.İçindeki kavanozu çıkarttım.Ağzımda tuttuğum ilacı çıkartıp kavanoza attım.Kavanoza baktığımda baya bir ilaç olduğunu fark ettim.Biliyorum ilaclarımı içmem gerekiyor.Ama ben iyiyim.Gerçekten.
NORMALE DÖNÜYORUZ.. :)
Acaba ne giymeliyim? Renkli bir şey giyemem.Çünkü bu bir iş görüşmesi.Ama benim öyle klasik siyah bayan takım elbiselerimden yoktur.Umursamadan dar paça kot pantolonumu üstüne de renkli bir t-shirt giydim.Spor ayakkabılarımı geçirip aşağı indim.Jessie mutfağı topluyordu.Mutfağa dalıp Jessie’yi korkuttum.’Ay!’.’Ahh Jessie buna alışmalısın.Abime alılştığın gibi!’Son çünleyi vurgulayarak söyledim.Evet doğru abime çabuk alışmıştı.Kısacık olan eteğini çekiştirirken’Ne demeye çalışıyorsunuz?’ ‘Abime diyorum çabuk alıştın.Abimin yatak odasından çıkmıyorsun.Bu etekler falan sana uzun geliyor.’ Olayı anladığımı fark etmiş olcak ki arkasına dönüp işine devam etti.Sürtük işte ne olacak! Evet bu arada benim bir abim var.Olmaz olsun! Şuan evde değil iştedir.Kendisi fotoğrafçı.Jessie ile de çok iyi anlaşıyor!
Evden çıkıp iş görüşmesi olan yere gittim.İşin ne olduğunu bilmiyorum.Gerçekten!Daha doğrusu söylemediler.Ama sanırım oyunculuk ile alakalı çünkü ben oyunculuk okudum.Bir ajansta fotoğraflarım var.Beni ordan görmüşler.
Ben bunları anlatana kadar varmıştım bile.Güvenlikten geçip içeri girdim.Burası çok büyük bir yer.Danışmanın tarif etmesi ile 4. Kata çıktım.Of gerçekten yorucu.Kata çıkar çıkmaz beni bir adam karşıladı.Ne oluyor?
‘Ah Merhaba Hanımefendi!Siz Dulcie Olmalısınız.’ Şaşkın bir şekilde ‘Evet.Merhaba?’ dedim.’Bizde sizi bekliyorduk.2 dk geç kaldınız.’ Şaşkınlığım hala geçmemişti.Kaşlarımı kaldırarak ‘Üzgünüm.’. İki dakika ne yaa
‘Neyse önemli değil.Hemen işe başlamalıyız.’ Dedi ve beni sürüyerek odaya götürdü.Ben nerdeyim? Oda gerçekten güzeldi.Kocaman cam sayesinde manzara gözüküyordu.Etraf çiceklerle kaplıydı sanki.İçerde ise çok ciddi bir adam karşıladı beni.Onunla tokalaştıktan sonra deri koltuğa oturdum.Ciddi adam söze başladı.’Merhaba!Ben Paul!Seni buraya çok önemli bir iş için çağırdık.Sen oyuncusun ve bize bir oyuncu gerekiyor.Ayrıca güzelsin’.Ettiği iltifata teşekkür edemeden lafa devam etti.’Dediğim gibi önemli.Senin Harry Styles ile ilişki yaşamanı istiyoruz.Emin ol çok iyi para kazanıcaksın.Bir dakika ne!Harry Styles?İlişki? Şaşkınlıkla cevap verdim.’Harry Styles? Hani şu one directiondan.’ Paul başını salladı.’Kıvırcık olan :) ’ diyede ekledi.’Eee ne diyorsun?’ diye sordu beni katta da karşılayan adam.Ben cevap veremedim.Düşündüm.Tam cevap verecekken içeri birisi girdi.
Kıvırcık saçları,zümrüt yeşili gözleri ile bu Harry idi!Paul ile selamlaştıktan sonra benimle de tokalaştı.Göz göze geldik.Yeşil gözlerinde kayboldum resmen.Ayh çok tatlı!Karşıma oturdu.Ve beni süzdü.Gülümsedim.Harry rahat bir şekilde ‘Eee? Beni neden çağırdınız?Bu kız kim?’Paul ‘Yeni Aşkın!’ dedi ve kahkaha attı.Gözlerimi büyüttüm.Harry ‘ Ne! Ne saçmalıyorsun Paul!?’ Paul biraz sinirlenmiş olucak ki ‘Senin o saçma ilişkinin bitmesi gerekiyor! Anticileriniz çoğaldı.Directionerler desteklemiyor.Herkes Elouise’yi sürtük olarak görüyor.Onunla ilişkin bitmeli.Sende onu sevmiyorsun bu belli Styles.Kızla da eğlenmeyi bırak! Harry çok sinirlenmişti.Ayağı sinirle kalktı.Beni eliyle göstererek ‘Ne yani ben bununla mı çıkacağım?Saçma!’ Bana bu demesi ve eliyle göstermesi tepemi arttırdı.Ayağa fırladım ‘Bende sana meraklı değilim Styles.Ayrıca benim de bir sevgilim var.Ve onu seviyorum! İlişkimi BU için bitiremem.Bende kızları kullanan, seks meraklısı birisi ile çıkamam zaten.’
Harry ‘Hahaha! Ne güzel! İşte anlaştık! Bu tür oyunlara gerek yok.Herkes bizim birbirimizi sevmediğimizi anlıcak.Benim böyle birini sevmeyeceğimi herkes biliyor! BUNUN için ilişkimi bitiremem.’ Tam lafa başliçaktım ki Paul aramıza girdi.’Kesin Kavgayı!Bu İlişki Başlayacak Ve Ben Bitirene Kadar Bitmeyecek!.’Ama?Chris? Ben ona ne derim? Düşüncelerimi sesli söylediğim için Paul ‘İlişkinizi devam ettirebilirsiniz.Ama kameralardan uzak olun.Gizli saklı buluşursunuz.Emin ol büyük bir para kazanacaksın.’Bir of cekip kafa salladım.Ama durmu nasıl açıklayacağım.Ya kabul etmezse.O benim ilk aşkım.Paul ekledi ‘Ve aynı evde kalıcaksınız’.Harry ve ben tam ağzımızı açıcakken Paul ekledi ‘İtiraz İstemiyorum! Görüşme Bitti!’
Çantamı alıp dışarı çıktım.Eve doğru yürümeye başladım.Telefonumun çalmasıyla duraksadım.Kim?
NE!. Olamaz Chris!Of!!
Endişeyle telefonu açtım.Ona söylemeliyim.Ama nasıl?
LÜTFEN VOTE VE YORUM YAPIN!
***************************************************************************
ZOELLA