Η Μάλντα μεγάλωσε σε ανάδοχος οικογένειες. Η τελευταία αναδοχή οικογένειά της την υιοθέτησε και μετακόμισαν στην Νέα Υόρκη. Όταν η Μάλντα ενηλικιώθηκε αποφάσισε να κάνει τον γύρω της Αμερικής. Σε μία μικρή πόλη 5 χιλιόμετρα έξω από το Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια, στο Λάινσβιλ, χάλασε το αυτοκίνητό της κι έμεινε σε ένα πανδοχείο. Τις μέρες που έμεινε εκεί γνώρισε τον Μπράιαν. Ερωτεύτηκαν και παντρεύτηκαν. Ο Μπράιαν είχε έναν γιό από προηγούμενο γάμο (που έληξε με τον θάνατο της γυναίκας του), τον Νέιθαν. Τρία χρόνια αργότερα η Μάλντα έμεινε έγκυος και εννιά μήνες αργότερα γεννήθηκε η Σκάι.
Στο σχολείο η Σκάι γνώρισε τον Λίαμ κι έγιναν αμέσως φίλοι. Ο Λίαμ ήταν κρυφά ερωτευμένος με την Σκάι, αλλά η Σκάι είχε καψουρευτεί τον Μάικ. Ο Μάικ ήταν γιος του Λούις, ιδιοκτήτη της μεγαλύτερης εταιρία επεξεργασίας γυαλιού σε ολη την Καλιφόρνια με πολλά παραρτήματα σε όλον τον κόσμο. Ο Μάικ είχε μια στρατιά από κοπέλες να διεκδικούν μια θέση στην ζωή του ή έστω στο κρεβάτι του. Η Σκάι είχε την τύχη να θεωρείται φίλη του. Ο Λίαμ, όμως, δεν τον συμπαθούσε καθόλου και συνέχεια έλεγε στην Σκάι ότι ο Μάικ είναι κακά νέα. Αργότερα ο Λίαμ αναγκάστηκε να φύγει από το Λάινσβιλ, γιατί οι γονείς του χώρισαν και μετακόμισε με τον πατέρα του. Κάθε καλοκαίρι έρχεται στο Λάινσβιλ.
Η Σκάι σπούδασε στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια Δημόσιες Σχέσεις. Παράλληλα με τις σπουδές της συνεχίζει την επιχείρηση της μητέρας της, ένα καφέ με το όνομα Κρύσταλ , κι άνοιξε έναν ξενώνα λίγα τετράγωνα πιο πέρα με το όνομα Μάτζικαλ.Ο Κάιλ μεγάλωσε με την μητέρα του στο Λονδίνο, δεν γνώρισε ποτέ τον πατέρα του. Έχοντας σπουδάσει οικονομικά και με ένα μεταπτυχιακό στο μάνατζμεντ εργαζόταν σε ένα παράρτημα μίας εταιρίας γυαλιού, την Λάιτγουντ, στο Λονδίνο . Δύο χρόνια αργότερα του ζητήθηκε να μετατεθεί στην πρωταρχική εταιρία στο Σαν Φρανσίσκο, στην Καλιφόρνια. Η δουλειά ήταν κοντά σε μια μικρή πόλη λίγο πιο έξω από την έδρα της εταιρίας. Έτσι βρέθηκε στο Λάινσβιλ. Έκλεισε δωμάτιό στο Μάτζικαλ.Αφού έχει εργαστεί μια- δυο εβδομάδες στην Λάιτγουντ, αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να βρει σπίτι. Η Σκάι έχοντας γίνει φίλη του δέχεται να τον βοηθήσει στην αναζήτηση αυτή.
Ο Νέιθαν και η Έιπριλ περιμένοντας το πρώτο μωρό τους.Ο Λίαμ μένει στο Σαν Ντιέγκο με την κοπέλα του και οπότε βρίσκει ευκαιρία επιστρέφει στο Λάινσβιλ για να δει την κολλητή του.
Ο Μάικ εξακολουθούσε να έχει πολλές κοπέλες να τον τριγυρίζουν, αλλά ακούει συνέχεια παράπονα από τον Λούις. Όντας πλέον ο πρόεδρος της Λάιτγουντ κι ενώ η εταιρία έχει βιώσει κάποια οικονομικά προβλήματα, αναγκάζεται να ακολουθήσει στην συμβουλή του πατέρα του να φέρουν έναν οικονομικο σύμβουλο. Ο οικονομικός σύμβουλος τους προτίνει να αλλάξουν τον οικονομικό διευθυντή με ένα πιο ικανό στο να τους συμβουλεύει για κάθε οικονομική απόφαση που αφορά την εταιρία. Έτσι, ο Μάικ δέχτηκε να έρθει κάποιος από ένα από τα παραρτήματαμτης εταιρίας για να αναλάβει την θέση του οικονομικού διευθυντή. Ο Μάικ δε τα πάει καλά με το νέο οικονομικό διευθυντή, αλλά αργότερα θα μάθει πως έχουν κάτι κοινό.
Ας δούμε, λοιπόν, πως θα εξελιχθούν οι ζωές των φίλων μας και τα μπερδέματα που θα προκληθούν.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Λευκή Μαγεία (Coming Soon)
FantasiaΗ Μάλντα έρχεται στο Λάινσβιλλ, γνωρίζει και παντρεύεται τον Μπράιαν. Μεγαλώνουν μαζί τον γιο του, Νέιθαν, και λίγο χρόνια αργότερα γεννάει την Σκάι. Ο Μπράιαν σκοτώνεται πάνω σε μια δουλειά της αστυνομίας. Η Σκάι, αφού έχει τελειώσει πια το σχολείο...