Μόλις είχα τελειώσει το γυμναστήριο και πήγαινα σπίτι . Είχα εξαντληθεί τελείως . Πάλι μας ξεθεωσε αυτή . Απορώ που τη βρίσκει τόση όρεξη και χοροπηδάει χωρίς κάν να λαχανιασει . Εγώ ήμουν μούσκεμα στον ιδρώτα και ήμουν σαν να με είχε πατήσει τρένο .
Λίγο πριν στρίψω για το σπίτι μου είδα το αγαπημένο μου ζαχαροπλαστείο . Ξαφνικά η λιγούρα για το κέικ με πορτοκαλί που έπερνα πάντα μου έκανε να τρέχουν τα σάλια .
Τι ψυχή εχει ένα κέικ . Άλλωστε το αξίζω . Τόση ώρα γυμναστική...
Χωρίς να το πολύ σκεφτώ πάρκαρα το αυτοκίνητο και μπήκα μέσα . Έφτασα μπροστά στο πάγκο και το είδα μπροστά μου . Άπλωσα το χέρι να το πάρω και εκείνη τη στιγμή ένα άλλο χέρι έκανε την ίδια κίνηση .
Γύρισα να κοιτάξω ποιος τόλμησε να ακουμπήσει πάνω στο κέικ μου και κοκαλωσα. Ένας μελαχρινός με μαύρα μάτια με κοιτούσε με απορία . Ήταν κούκλος . Και εγώ είχα το μαύρο μου το χαλί .
" πλάκα μου κανείς τώρα ;"
" ορίστε ;"
" από όλες τις μέρες σήμερα βρήκες ;"
Δε νομίζω να καταλάβαινε τι έλεγα . Αν ειναι δυνατόν . Ήμουν ιδρωμένη με τα μαλλιά κολλημένα και αυτός σαν να βγήκε από περιοδικό . Την τύχη μου μέσα .
" αυτό που κρατάτε ειναι δικό μου "
Δεν κατάλαβες καλα ! Δεν θα μου έπερνες και το κέικ
" εγώ το πρόλαβα "
" ναι αλλά εγώ το έχω πληρώσει "
Μια φωνή ακούστηκε πίσω από το ταμείο
" είστε έτοιμος κύριε . Κάτι άλλο θα θέλατε ;"
" ναι το κέικ αν το αφήσει η δεσποινίς από εδώ "
Η κυρία με κοίταξε
" αφήστε το κέικ , δεν ειναι δικό σας "
" ωραία το αφήνω , μπορώ να έχω και εγώ ένα ;"
" ήταν το τελευταίο "
Γύρισα και τον κοίταξα με μίσος
" τι να σου πω ! Μου έφτιαξες τη μέρα !"
Χωρίς να τον αφήσω να πει κάτι άλλο έκανα μεταβολή και έφυγα . Είχα κάτι νεύρα !!! Μπήκα στο αμάξι και πήρα τη κολλητή μου .
" έλα Αριάδνη !"
" άσε με και έχω κάτι νεύρα !!!"
" αφού σε χαλάει η γυμναστική γιατί πας ;"
" άσε μας ρε Κατερίνα ! Δεν έχω μόνο γι αυτό νεύρα !"
Της είπα γρήγορα τι έγινε
" καλα ρε τρελή , έβρισες τον άνθρωπο για ένα κέικ ;"
" ήταν ΤΟ ΚΕΙΚ !!"
" δεν πας καλα ! Μήπως σου άρεσε ;"
" ρε Κατερίνα , ήμουν σαν βρεγμένο γατί !! Μετά από γυμναστική ! Κάνε εικόνα λίγο . Και εκείνος.... Άσε καλύτερα μη σου πω . "
" άρα σου άρεσε !"
" σε κλείνω γιατί με νευριάζεις !"
" έρωτας ... Έρωτας "
" Άι στο διάολο Κατερίνα "@ καινούργια ιστορία . Καλή σας ανάγνωση @
"