*Kesha, Kuyruklu doğmuştur..ve gerçekten zorlu operasyonlar geçirerek kuyruk denilen omurga çıkıntısı alınmış.. Bu olay ''Bebek anne karnındayken omurga yapısını oluşturan nöral tübün tam olarak kapanmamasından kaynaklanıyor''...
*Ke$ha: Bircok kisi sizi sevmeye bilir ama tek bir kisinin sevgisi tum bunlari unuttura bilir.
*Hayran: sarkı yazmak ıçın ılham kaynagın nedır?
Ke$ha: hayranlarım ve benım cılgın güzel hayatım.
*Kesha: Önce kendini sev. Kendini sevmezsen ne başkasına sevgi vere bilirsin nede bir yararın olur.
*Demi Lovato, Twitter'da Universal
Orlando hesabından hayranlarının
sorularını yanıtladı ve hakkında Ke$ha konşutu.
Demi Lovato: "En çok dinlediğim şarkılar,
Ke$ha'nın ve Bruno Mars'ın yeni
albümü."
*- Kesha hakkında ne
düşünüyorsun?
Carrie Underwood: Herhalde bir
fanatiğiyim. Onunla sadece bir
kez tanıştım. Onun gibi bir sesim
var.
*e$ha : "Biri seni sevmiyorsa sende onu sevme"
*Ke$ha : "Her zaman gökten pırıltı yagmasını hayal ederdim" (take it off)
*http://www.mtv.co.uk/hottest -8-
*Katy Perry: Senin tweetlerin super
Ke$ha: Senin de memelerin super
*Ke$ha: Bir sonra ki albumum daha once hic olmadigi kadar durust ve korkusuz (Fearless) olacak.
*Ke$ha'nin 2014 cikmasi beklenen yeni albumunde Lady Gaga ile duet olacagi soyleniyor.
*Arkadaslar bildiyiniz uzere Kesha Dr.Luke yuzunden istediyi sarkilari yapamiyor ve iyi reklam yapilmadigi icin alubumu ve sarkilari tutmuyor. Bu yuzden Kesha'nin Dr.Luke'dan ayrilmasi icin imza kampanyasi duzenleniyor. 6000 imza gerekiyor suanda 5427 imza verilmis. Hadi herkes Ke$ha icin imza kampanyasina katilsin:
http://www.thepetitionsite.com/815/027/678/let-keha-have-creative-freedom/
*Kesha, yönetmenliğini üstlendiği ''Dirty love'' klibinde stpriz yapıyor..
*Bazı insanlar bunu olumlu karşılamasa da hayranları bunun normal olduğunu kesha'nın zaten çılgın biri olduğunu söylediler..
*Muhabir: İnsanlara laf sokmak için adeta yer arıyorsun. Küçüklüğünde bileklerini kesmişsin bu aptalca.
Ke$ha: Hissetmediğin hiçbir duyguyu küçümseme seni küçük sürtük. Ben bileğimi kestim bunlar hikaye, sen hiç umudunu kestin mi? Muhabir olmak kolay. Elindeki mikrafon g.tünden çıkmıyor. Peki ya Ke$ha olmak kolay mı? Kes sesini ve yürü.