Surpriza!

86 9 2
                                    

Ma trezesc plina de nervi! Toată noaptea m.a sunat Iulia(o alta colega de liceu) pentru că se plictisea și nu avea cu cine vorbi. In fine.. Încet, încet ma ridic din pat și îmi fac rutina zilnica. Pana la urma m.am calmat pentru că azi nu îmi permiteam sa fiu stresata. In seara asta voi canta la Atmonsfer, cel mai popular club din oraș așa că trebuie sa fiu calma pentru a ieși totul bine. Merg  in camera cu intenția sa vad un episod dintr.un serial dar ajung sa vad un sezon întreg :))) ... Nu mi.am dat seama când a trecut timpul. Trebuie repede sa ma îmbrac și sa fug spre club. .... După o ora am ajuns acolo.. Era plin de lume și eram super emoționată. Patronul a venit la mine cu zâmbetul  pe buze.
(P) O sa ai o surpriza in seara asta! Apropo, la multi ani cu întârziere!
(C-adică eu) Mulțumesc!...La ce te referi?
(P) Vei vedea!... Și pleacă lasându.ma cu ochii in soare.
(?) In 5 minute intri!! Aud că îmi spune cineva.

Așa a și fost.. După 5 minute eram pe scena plina de emoții.. Am inceput sa cânt  astfel m.am calmat. (Muzica e singurul lucru care ma calmează. Datorita ei am ajuns unde sunt acum si am trecut peste toate greutățile)
U

rma sa când Îndrăgostit de la Smiley când, dintr.o data se sting luminile. Aud din spatele meu o voce masculina cântând piesa. Când ascult cu atenție îmi dau seama că e chiar el, Smiley. Efectiv am înlemnit! După câteva secunde urca pe scena și vine spre mine. Atunci incep sa reacționez și îmi face semn sa cant. La sfârșitul piesei ma i.a in brațe și fuge repede de pe scena lasandu.ma și el cu ochii in soare.. Deja nu mai înțelegeam nimic. Mi.am continuat programul că și cum nu s.ar fi întâmplat nimic. Urma sa cant BUZA DE JOS o piesa a băieților de la Shot, trupa mea preferata, când, din nou se întâmplă asta! Luminile se sting și ii aud pe băieți.. La fel că și Smiley urca pe scena, canta și după fug rapid.
(C) Ok, hai sa mai cantam și ultima piesa,nu?
(Publicul) Daa!
Îmi termin și ultima melodie după care ies. Ajung in spatele scenei după care vine seful clubului la mine.
(P)Surpriza!
(C) Nu pot sa cred!! Cum ai reușit sa ii aduci?
(P) Am și eu relațiile mele!:)) Hai că te las sa vorbești cu ei, pa!
(C) Pa
(Ca-Cale)Hei! Ai fost super pe scena!
(U-Urs) Are dreptate! Ești uimitoare!
(S-Sorin) Se vede că ai un talent din naștere!
(J-Juno) Ai fost bestiala!
(C) Mulțumesc!
(U) Noi am zis doar adevărul!
(C) Exagerați!
(Sm-Smiley) Nu exagerează deloc! Chiar ai fost mișto acolo! Se vede că scena e pentru tine!
(C) Mulțumesc! Înseamnă mult sa aud asta din partea voastră!
(Sm) Cu placere! Băieți, trebuie sa plecam din păcate. Nu avem unde dormi in oraș. Toate hotelulire sunt pline așa că trebuie sa mergem sa căutăm altundeva!
(C) Puteți rămâne la mine daca vreți! Am o casa destul de mare și doar eu stau in ea.. E o poveste mai lunga... Vreți?
(Sm) Sigur nu deranjam?
(C) Din contra! Ma deranjează daca nu veniți! :))
(S) Băieți  vreți?
(Băieții) Sigur!
(C) Bun pai atunci îmi i.au lucrurile si plecam!
(Sm) Ok.
Nici nu îmi trecea prin minte că viața mea se va schimba complet după aceasta invitație!

Ok!!! Cam asta a fost și capitolul 2. Sper că v.a plăcut! Aștept părerile voastre in comentarii! La 3-4 🌟 pun Next!

Vis împlinit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum