Zrcadlo

15 2 6
                                    

Co? " řekla vystrašeně. "Filch?"
"Ne to ne... "
"Tak kdo?!"
"Já " řekl dívčí hlas. Zpoza rohu vystoupila dívka s rovnými hnědými vlasy. Oči měla hnědé a velké. Měla brýle a vypadala sebevedomě a odhodlaně. Matně mi někoho připomínala.
"Kdo jsi a co tu děláš? "
"Jmenuju se Adel Mikealson"
Hned mi došlo koho mi připomíná.
"Jako Kathy Mikealson? Jako že ty jsi její sestra? " zeptala se Diana dychtivě.
"Jsme dvojvaječná dvojčata!" oznámila nám nadšeně "Jsem z Nebelvíru a vy, jak vidím podle kravaty  ze Zmijozelu." prohlásila všímavě.
Diny nevěděla co má dělat. Už z principu jí nenáviděla, ale ona působila tak nadšeně a mile, že z toho měla v hlavě zmatek.
"My dva, " začal jsem "jsme se ztratili, ale ty ztraceně nevypadáš."
Místo odpovědi se zeptala: "Víte co je zrcadlo z Erstedu? "
"Ne" odpověděli jsme jednohlasně.
"Tak pojďte za mnou." řekla a vydala se chodbou. Prakticky jsme neměli na výběr a tak jsme šli za ní a jen na sebe udiveně koukali.
Šli jsme chodbou až k mohutným dřevěným dveřím. Ady je otevřela a šla někam dolů po točitých schodech. Uvažoval jsem kam jdeme. Možná jsme to neměli dělat. Bůh ví co tam dole je. Ale bylo pozdě.
Před námi se objevil obrovský sál. Adel vytáhla hůlku a rozsvítila svíce. "Co to je? " nevydržela to Diana. "Tohle je starý taneční sál. A to vzadu," ukázala na zrcadlo na konci místnosti, což byla jediná věc v tom velkém prostoru,  " je zrcadlo z Erstedu"
"Co je zrcadlo z Erstedu? "
"Zrcadlo, ve kterém vidíte svůj největší sen. "
Diny se rozběhla směrem k zrcadlu. Podívala se do něj. Na obličeji se jí rozlil úsměv.
"Co vidíš? " zeptala se jí Ady.
"Sebe a bráchu. Jak lezeme po našem stromě. Dneska... " posmutněla "... Je na tom místě dům. Strom pokáceli a postavili tam nový a moderní dům. " řekla, ale jen co se znovu podívala do zrcadla tak se zase usmála.
"Chceš se podívat? " zeptala se mě Ady. 
"Ne. Možná jindy. Mám pocit, že to nechci vidět. " odpověděl jsem. Nevím co je můj sen a bůh ví proč, mi to nevadí.
"Chcete odvést na kolej?  Pro jistotu, aby vás nedostal Filch. Znám to tu dobře. " prohlásila Adel.
"Asi to bude lepší. " odvetila Diny a zívla.

"Děkujeme" zamumlal jsem a vešel do společenské místnosti.
"Dobrou Tome." řekla Diny a dala mi pusu na tvář. Asi si to ani neuvědomila, protože po cestě na kolej málem ztratila vědomí.
Vyšel jsem schody zamával jí. "Dobrou Diny" zašeptal jsem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 21, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tom   (Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat