three

1.4K 78 6
                                    

Nieznany: Na prawdę, nie musisz tak często dawać o sobie znać :')

Ja: To mi odpisuj...

Ja: A właśnie, jak masz na imię?

Nieznany: Park Chaelin

Ja: Ja mam ładniej, ale nie powiem ci jak :))

Nieznany: Nie proszę o to, cri

Ja: Ale prosić będziesz się o coś innego :')

Ja: Pogramy w pytania?

Nieznany: Ale ty zaczynasz :)))

Ja: Skąd jesteś?

Nieznany: Seoul, a ty?

Ja: Tak samo. Woah, to uczucie że może cię widziałem nie raz, a teraz mam okazję prawie normalnie z tobą rozmawiać.

Nieznany: *pisać

Nieznany: Ile masz lat? Mam nadzieję, że nie piszę z jakimś o wiele starszym mężczyzną x.x

Ja: Co by to zmieniło?

Nieznany: Czułabym się niekomfortowo i pewnie bym ci nie odpisała następnym razem :')

Nieznany: Zastanów się dobrze nad odp

Ja: Żebyś nie dostała tam białej gorączki z nerwów to mam *24 lata.

Nieznany: Czyli nie jest źle bo ci odpisałam :)))

Ja: A ty ile masz? 20?

Ja:21?

Ja:23?

Ja: A może 24? :))

Ja: No pulpeciku, odpisz mi :(((

Westchnąłem głośno bo i tak nikt mnie nie słyszał. Mieszkam sam w tym przeraźliwie wielkim mieszkaniu. Kupiłem je gdy jeszcze byłem ze swoją byłą dziewczyną z myślą o tym, że tutaj stworzymy prawdziwą rodzinę. Jednak stało się inaczej. Kiedyś zachwycał mnie każdy szczegół tego luksusowego mieszkania, dzisiaj ten luksus mnie przytłacza.
Dzisiaj są Święta Bożego Narodzenia. Chciałbym móc je spędzać z kimś jeszcze oprócz rodziców i siostry, ale jak na razie nie mam okazji.
Przebrałem się we wcześniej przyszykowany garnitur, zgarnąłem prezenty dla rodziny ze stołu i ruszyłem do auta. Podróż do domu rodziców minęła mi bardzo szybko. Wracając do tego miejsca zawsze czuję miłość i ciepło, którego tak brakuje mi w moim mieszkaniu. Wychodząc z auta spojrzałem jeszcze czy mi odpisała. Zacząłem coraz bardziej interesować się jej osobą. Jak na razie nie jest dziewczyną która po 20 minutach zaczyna opowiadać mi całą historię swojego życia- i dzięki ci Boże za to.

Ja: Wesołych świąt Chae Lee 🎄
* wiek jest specjalnie zaniżony na potrzeby tego ff

~~
Witam wszystkich na moim pierwszym opublikowanym ff. Mam nadzieję, że nikogo tu nie zanudzę na śmierć :') Życzę Wam wszystkim wesołych i mile spędzonych świąt 🎄

text messages II G-DragonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz