En iyi iki kız arkadaş karden german ve esin kumru bu iki arkadaş Kıbrısta yaşamaktadırlar.
America cirne üniversitesinde okumaktadirlar.
Bu iki arkadaş cumartesi günü anlaşıp dışarı çıkmaya karar verirler.Erkek arkadaşlarıyla bir kafede buluşurlar. Bişeyler içerler esinin erkek arkadaşı kapalı bir yere gidelim diye fikir danışmanlığı yapar.Masadaki herkez bu fikri onaylar esinin erkek arkadaşı kızlarimiza sarkıntılık yapar.kızları zark tecavüz ederler. Bu iki kız ağlaya ağlaya eve giderler.
yaşadıklarını unutamazlar her aklına geldiğinde sıcak banyo yaparlar.bir gün karden ve esin eski arkadaşlarını öldürmeye karar verirler ve öldürürler.cesetlerini ıssız bir ormana gomerler .o olaydan sonra kıvanç ve buraktan haber alamazlar polisler araştırıp sorarlar ama hiç bir iz bulamazlar ondan sonra kızlar birdaha, birdaha ve birdaha cinayet işlerler yaptıklarından hiç pişmanlık duymazlar.pazartesi günü iki arkadaş okulda buluşurlar tabi kızlarımızın okulda popiler herkez onlardan korkuyo hiç kimse bişey diyemiyor.
kızlar makyaj temizlemek için lavaboya girerler birden kapı kapanır ve kilitlenir .kızlar ne olduğunu anlamazlar kapıyı açmaya çalışırlar ama başaramazlar. Birden lavabonun penceresinde maskeli üç adam girer. Kızlarımız çok korkarlar. Adamlardan biri konuşmaya başlar.
Der ki ben ölen eski erkek arkadaşlarınızdan birinin ağabesiyim der. Kızlar tedirgin olurlar.
Esin:Eee bizene bundan der. Yani bilememezlikten gelirler. Ağabey bağırarak siz benim kardeşimi öldürdünüz bende sizden intikam alıcağım der.
Karden: nerden biliyosunuz bizim öldürdüğümüzü hem elinde bir kanıt var mı der. Var diğerek bir video gösterir. Kardeşimi gomerken videoya aldık. Kızlar birbirilerine bakarlar ve tüyleri diken diken olmaya başlar.Esin:Sende bizi öldürecekmidin diye sorar ağabeye ağabey artık orasını bilmiyorum deyip kızlara bir soru sorar. Neden kardeşimi öldürdünüz neden diyerek sorusunu bitirir.
Karden: daha nedenmi diyosun kardeşin arkadaşlarıyla esin ve bana tecavüz ettiler bizde haklı olarak intikamımızı aldık.Yaptıklarımızdanda hiç bir şekilde pişman değiliz öyle değilmi esin der.
Esin: evet hiç pişman değiliz ağabeyi bu şekildemi intikamınızı aldınız öldürerekmi?
Esin: ya ne yapsaydık aptal gibi eve kapanıp orda ölmemizimi bekleseydik kardeşinin suratını görünce nasıl rahat edebilirdik ki en iyisi böyle oldu.Ağabey öfkeyle ve bağırarak beni bulup bana söyleseydiniz polise gitmeseydiniz ama öldürmeseydiniz şimdi ben onsuz nasıl yaşarım diyerek sonunda ağabey ağlamaya başlar. Karden ağabeye şöyle bir söz kullanır. Sen bizim yerimizde olsaydın sen napardın der. Ağabey soruyu duymamazlıktan gelir.esine orda bir ceraset gelir.
Sana söyleseydik sen hadi onu dövdün ama bizim namusumuz nolucak diye bağırır Esin. Ağabey yine susma hakkını kullanır. Hiç birşey söylemez ağabeyin arkadaşlarından biri ne yapacağız bu kızlara diye sorar. Karden hemen ayağa kalkar hiç birşey yapmıycaksınız. Eğer ikimizden birine bişey olsun sıra size gelir eceliniz oluruz. Ağabey konuşmaya çalışır ama karden buna izin vermez konuşma sırası bizde sen çok konuştun yeter seni dinlediğimiz karden şöyle konuşmasına başlar.
Siz kim oluyosunuzda bizi tehdit ediyosunuz. Yok efendim ölmekmiymiş yaşamakmıymış biz zaten kardeşin yüzünden öldük ama belliki birileri daha kardeşi yüzünden ölmek istiyor ağabey gözlerini kocaman açar ve kardene bağırarak sen ne diyosun dee. Karden sud der ağabeye ağabey susmak zorunda kalır.O sırada esin araya girer.
-Bizi rahat bırak der.Ağabeye eğer rahat bırakmazsan zor kullanmak zorunda kalacağız.Ağabey o gülmeyi tekrar yapar.
-Sizmi zor kullanacaksınız?der.Benim daha neler yapacağımı bilmiyorsunuz.
Şimdide karden gülmeye başlar.Hatta kahkaha atmaya başlar.Ağabeye:
-Ama sen çok komiksin der.
Sonra ağabeye bir telefon gelir.Ağabey hızlıca,
-Sizede sıra gelecek.diye ordan koşarak uzaklaşır.Kızlar ne yapacaklarını düşünmeye başlarlar.Ama akıllarına hiç bir şey gelmez.Bir gün olur,bir hafta olur ama bir mesaj ne der birileri gelip,gider derken o meşhur abiyi kızlar görür ama o kızları farketmez.Çünkü çok yorgun görünüyordu.Kızlar evlerine gider.Karden bu meşhur ağabeye ne yapacağını düşünürken aklına bir fikir gelir.Ağabeyi hapise attıracaklardı.Hemen esini arayıp fikrini onlada paylaşır.
Esin:Olur.der.
Kızlar işe koyulurlar.Ünlü zengin Atakan Bozkır'ın evine giderler.Ağabeyi görürler.Kızlar simsiyah giyinir.Sanki ajanlardı.Atakan bey anne yadigarı ve baba yadigarı yüzüklerini ağabeyin bilgisayar çantasına koyarlar.Bu olaydan 2 gün sonra Atakan bey yüzüklerin kaybolduğunu anlar.Her yere bakar ama bulamaz.Kamera kayıtlarına bakar.Hiçbir şey bulamaz.Atakan ağabeyin aldığını düşünür.
Bir grup polisle ağabeyin evine giderler.Atakan bey ve polisler Evi ararlar.Ve bulurlar.Atakan bey haklıydı.Yüzük ağabeydeydi.Ağabey her şeyden habersiz ne olduğunu anlamadan izliyordu.Polisler ağabeyi hızlı bir şekilde sorgulamaya alırlar.Hemen aklına Esin ve Karden gelir.
Polis:
-Sen mi çaldın.
Ağabey:
-Hayır ben çalmadım.
Polis: Peki senin evinden çıktı.Kanıtında yok.Bu nasıl oluyor.
Ağabey:Bende anlamış değilim.
Polis:Bana gerçekleri söyle yoksa cezan daha çok uzar.
Ağabey:Ben yapmadım diyorum neden anlamıyorsunuz.
Polis:Bunu derhal cezaevine götürün.der ve ağabeyi cezaevine götürürler.6 yıl hapis cezası verirler.