》part 4《

52 1 0
                                    

Me
Na szija, én megyek :(

Cambæ
Szija :(

Letettem a telefont, majd elhagytam szobám ajtaját. A konyhába szándékoztam menni, de valami az utamba állt. Josh.

- Mizu Törpe?

- Semmi Kuka Berci.

- Meg se kérdezed mi van velem?

- Nem. Nah sicc, elállod az utamat.

- Jó. Tessék. Menj csak le. Én meg ha kellek a szobámban leszek. Nah csá Törpe.

- Csá - rá se hederítettem, hogy talán megsértettem egy picit. Most a legfontosabb a kaja.

- Szia any... Jó, nincs itt senki. Mindegy - kivettem a hűtőből egy szelet pizzát, majd a fiókokban kotorásztam. Megtaláltam a popcornt, majd betettem a mikrosütőbe.

Pattogott két percig, majd kivettem. Egy király kék színezetű tálkába tettem, majd a nappaliba mentem.
(RÍM O.o)

Elővettem egy CD-t amit bele is tettem a CD lejátszóba. Ezzel el is indult a Tom & Jerry A nagy futam.

Pár perc után csengettek az ajtónkon.

- Nyitom - hallottam meg Kuka Berci hangját, de nem is foglalkoztam vele. Néztem tovább eme érdekes mesét.

- Csá haver - köszönt valaki az ajtóból a bátyámnak.

- Cső.

- Ki az a lány ott? - suttogta bátyámnak, de én meghallottam. Ha!

- A húgom, Alishon - suttogta vissza a hülyegyerek. Miért kell elmondani a nevemet?!

- Szia Alishon! - köszönt nekem - Én Peter Parker vagyok. Azt a mindenit! Tom & Jerry! Na ezt néznem kell! - huppant le mellém.

- Szia Pókember - mosolyogtam rá.

- Chh. Szia Ali baba - mosolygott vissza.

- Hát de miért?! Pókember is Peter Parker!

- Igen, ő is Peter Parker, de nem én vagyok Pókember. Na adj a kukoricából - nyúlt az említett kaja felé.

- Tessék - nyújtottam oda a tálkát - Kuka Berci, maradj csöndben, filmezni szeretnénk.

- Na szép. Áthívom a haverom, erre meg veled foglalkozik. Nah legyetek boldogok. Én elmentem otthonról - ezzel kilépett az ajtón.

- Nah most már nézhetjük tovább - helyezkedtem kényelembe.

- Jah.

Már a mese felénél jártunk, mikor Cam berontott az ajtón.

- Jézusom Cameron! Jól vagy? - futottam az összevert fiúhoz.

- Nem. Kaphatok vi... - nem tudta kimondani az utolsó szót, mivel odataccsolt a padlóra.

- Peter hozz vizet!

- Oké! - szaladt is a konyhába. Pár másodperc elteltével egy poharat adott a kezembe.

- Cam ezt idd meg - adtam kezébe, de nem engedtem el a poharat. Szép lassan a szájához emelte a poharat a segítségemmel és kortyantott belőle jó párat - Jobban vagy?

- Igen. Alishon.

- Igen?

- Köszönöm.

- Szívesen.

- Na figyu. Én megkeresem Josht, addig Alishon, te segíts Camen. Majd leszek - ezzel Pókemberünk kilépett az ajtón.

- Cam. Mi történt? - néztem a szemibe.

- Csak annyi, hogy egy buliban voltam, majd hazafele megvert engem három részeg ember. Jó, nem mondom, hogy nem ittam, de akkor is dak egy keveset.

- Atya, Úr, Isten Cam. Miért voltál buliban?!

- Nem tudom. Csak úgy. Szórakozásból - húzta mosolyra száját.

- Cameron. Ugye nem feküdtél le senkivel?!

- Nem. Nyugodj meg. Én utoljára egy Abby nevű csajjal  feküdtem le. A barátnőm volt. Megcsalt. Mind ez két hónapja. Alishon. Én Abby után veled akarok.

- Amm... Cam... Értem én, de komolyan jártál Abbyvel?

- Aha.

- Akkor ne csodálkozz, hogy megcsalt. Ő mindenkivel csak addig jár, míg le nem fekszenek, aztán másnap már meg is csalja a fiúját.

- Szóval egy ribanc... Jó tudni...

- Na száljá' le róla!

- Miért? Azt akarod, hogy rád màsszak? - közeledett felém.

- Cameron Dallas! Most hagyd ezt abba, vagy különben...

- Különben?

- Peterrel fogok lenni! - ekkor kikerekedtek a szemei.

- De... De... Az a... - hajtotta le fejét.

- Nyugi, én veled fogok lenni.

- Tessék? Mit mondtál?

- Semmit!

- Pedig hallottam!

- Akkor miért nem hallgatsz a füledre?!

- Nem tudom. Meg most azt se tudom, hogy az agyamra, vagy a szívemre hallgassak.

- A szívedre - ekkor még jobban közelített.

- Igazàn?

- Igazán - ekkor megcsókolt. Értitek? Azt beszéltük meg, hogy jobban megismerjük egymást, erre meg egy összevert Cammel csókolózok.

*****

Helló srácok!
Helló lányok!
Most 13:05 van és sötét van kinnt.
De jó!
Na akkor akit érdekel az éltem annak egy kis könyvajánló:

De jó!Na akkor akit érdekel az éltem annak egy kis könyvajánló:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ez a képe, de ami rá van írva, az a címe.

Boldog karácsonyt előre is!

xoxo David's girlfriend

Time For You [C.D.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora