Chapter 14

68 6 0
                                    


ENZO POV

'Daar is de Peter pan,' gild Link. 'Link gaat nooit volwassen worden he,' fluistert Alicia lachend naar Roos. Roos schud nee en ze schieten in de lach. Gail loopt naar ze toe en begint mee te praten. 'Harum,' gild Jacintha als Harm achter haar aan rent. 'Hey vrieskast, heb je er zin in, 2 weken Disney,' vraagt Link hyped. 'Huh,' mompel ik. 'Hoorde je wel wat ik zei,' vraagt Link. 'Nee ik wil niks drinken,' mompel ik. 'HALLO,' tettert Link in mijn oor. 'Zo Jezus,' zeg ik van schrik. 'Ja je luistert niet,' zegt Link. 'Wat vroeg je dan,' vraag ik. Link herhaalt zijn zin. 'Oh ja, en wil je me geen vrieskast noemen ,' lach ik. 'Was je naar Gail aan het kijken,' fluistert Link zo zacht dat ik het net kan horen. Ik knik zacht. Link lacht zacht. 'PETER PAN,' gild hij weer. 'Link doe rustig,' zegt Gail als we in de rij gaan staan.
'We staan echt al een half uur in de rij voor facking, Peter pan,' zucht Harm even later. We stappen in het karretje. 'Ik claim Gail,' gild Jer en steekt zijn tong naar me uit. 'Maar ik wil met Enzo,' zegt Gail. 'Jammer dan,' lacht Jer. Gail kijkt me met een sip gezicht aan en gaat dan naast Jer zitten.
We stappen het karretje weer uit en wachten even op iedereen. 'Jer, ik mag je nu al niet meer,' zegt Gail nep boos. 'Lekker Jer,' lach ik. Jer kijkt me nep boos aan, maar hij kan mij niet boos aankijken, we schieten beide in de lach gevolgd door iedereen. 'Waar wil je heen, Gail,' vraag ik. 'Euh,' zegt Gail twijfelend. 'Jij had het over een lift of zo,' zegt Gail. 'Oh, wil je daar in,' vraag ik. Ze knikt. 'Gail jij gaat dat echt facktap eng vinden,' zegt Jer lachend. Gail kijkt me bang aan. Ik sla mijn arm om Gail haar schouder heen en trek haar zacht tegen mij aan. Er komt een glimlach om haar lippen en ze begint te blozen. 'We moeten nu echt voor Gail naar het movie park,' zucht Harm. 'Ah Harm,' zegt Jacinta. 'We kunnen ook eerst ergens anders in gaan,' zegt Gail zacht. Volgens mij snap Gail de grapjes niet zo goed, ze gaat net als in het begin weer helemaal zacht en bang praten. 'Het was maar een grapje,' zegt Harm. 'Dit zijn allemaal grapjes Gail, mocht het nou zou zijn dat je zit van, is dit een grapje, vraag het gewoon. Want ik merk een beetje dat je weer verlegen word,' zegt Link. Gail glimlacht.
'Ik heb honger,' zegt Gail even later heel rendom. 'Wil je een snack,' vraagt Joost. Gail knikt. 'Wil je chips op een stokje,' vraagt Joost. 'Sorry,' zegt Gail op een vraagtoon. 'Ken je dat niet,' vraagt Link. 'Nee denk het niet,' zegt Gail. 'Nou het is dus aardappel, op een bepaalde manier gesneden en dan om een stokje gedaan met een soort kruiden, en doen ze het dan in de oven,' vraagt Jer. 'Ja zoiets,' zeg ik. 'Klinkt lekker,' zegt Gail. We lopen naar het 'chips' kraampje en gaan in de rij staan.

{Tips? Laat ze achter! En leuke comment? Altijd welkom! Een stem? Smash hem op het sterretje! Kusjes xxx}

Get A Better life||E. F. >>SLOW UPDATES<<Where stories live. Discover now