Part 3

108 10 5
                                    

Připomenutí:

Bieber mě v tu chvíli políbil. Začal pohybovat se rty, ale já mu nic z toho neopětovala. Jen se s úsměvem odtáhl a otevřel mi dveře. Když jsme ale vešli dovnitř...

Tiny:

...Bieber se na mě otočil a vypadal hodně naštvaně. "Co si jako myslíš, že děláš?", urval se na mě Bieber. "Já tě ale nechci líbat!", vykřikla jsem na něj naoplátku já. "Bože, děláš, jako kdyby ses nikdy nelíbala", zařval Bieber se značnou ironií v hlase. Na což jsem se už neudržela: "A co když jo?!". "Počkej, ty ses vážně nikdy nelíbala?", začal se smát Bieber. "Ne?!", podívala jsem se na něj ublíženě. On se jen začal nekontrolovatelně smát. Na tohle nemám. Sebrala jsem se, šla do pokoje a tam se zamkla. Ten Bieber je vážně kretén!


O týden později

Ptáte se, co se za ten týden stalo? Já jsem nemluvila s Bieberem, on se mnou a všude po internetu kolovaly zprávy o tom, jak má zase novou holku. Dokonce jsem našla stránku, kde se lidi můžou vsadit na to, jak dlouho nám to vydrží. Tak jsem si taky vsadila, pochopitelně ne pod pravým jménem. Z mého přemýšlení mě vytrhla něčí ruka lomcující s mojí klikou. Měla jsem zamčeno, takže ten dotyčný se nemohl dostat dovnitř. Líným krokem jsem došla ke dveřím a ještě líněji jsem odemkla. A přede mnou stál Bieber s balíčkem v ruce. Když jsem se na něj nechápavě podívala. Jen pokynul hlavou, na znamení, že to probereme uvnitř. ustoupila jsem, aby mohl vejít. Hned jak zavřel dveře, podal mi balíček. Byly tam peníze, nějaký papírek a...kondomy?! Hodila jsem po něm nechápavý pohled. "To je jen pro jistotu.", zasmál se a já jsem nad tím jen pokroutila hlavou. "Přečti si ten papírek.", pobídl mě Bieber a já jsem ho vyndala a podívala se na nápis.

"Milá Tiny,

vzhledem k tomu, že jsi se ještě nelíbala, rozhodl jsem se ti dát lekci líbání, aby jsi byla na veřejnosti dostatečně připravená.

S láskou

         Justin Bieber"

Četla jsem nahlas a nestačila jsem se divit.  Co si jako myslí? Že mu teď skočím radostně okolo krku, že se se mnou chce líbat? To ani náhodou! Ale ty lekce asi vezmu...apoň budu připravená na to opravdové. "Tak...", navázal Bieber. "Tak dobře", rozhodla jsem. "Bezva, tak můžeme rovnou začít, ne?", zeptal se jako by mimochodem. "Já nevím, ještě jsem si o tom nic nestihla nastudovat. Já ani pořádně nevím, jak to mám dělat.", začala jsem. "Bože, je to úplně jednoduchý! Hlavně praxí se toho naučíš mnohem víc, než by ses kdy naučila články v Bravu.". Jen jsem se zasmála nad tím Bravem a příkývla jsem: "Tak dobře...", povzedechla jsem si. Ale to už se ke mně Bieber začal přibližovat a už mi dal pusu, ale jen takovou tu dětskou, rychlou. Podíval se mi do očí, jestli teda vážně souhlasím a já jen příkývla. Jeho rty se znovu ocitly na těch mých, ale ne jen tak obyčejně jako předtím. Teď to už byl polibek. Zase tu byl ten pocit na zvracení. No, než jsem se stihla vůbec rozhoudnout, jestli zvracet uvnitř, nebo normálně, Bieber začal pohybovat rty a já jsem se snažila dělat přesně to, co dělal on. Ovšem slovo snažila naprosto vystihuje situaci. Po chvíli jsem ho totiž kousla do rtu. Ano, já jsem ho kousla! Odtáhl se podíval se na mě poměrně naštvaně a já si všimla, že mu tam teče krev. "Moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc se ti omlouvám!", začala jsem se omlouvat a on se jen usmál a pokýval hlavou ze strany na stranu, čím mi naznačil, že to je v pohodě. Ani jsem se nestihla nadechnout, abych něco řekla a on už mě zase líbal. No tohle nezůstalo u obyčejného líbání s mírným odstupem. Dal mi ruce na zadek a nějakým záhadným způsobem dokázal, že on seděl na posteli a já jsem na něm seděla obkročmo. Ale když se pokusil o přidání jazyka, okamžitě jsem se odtáhla. "Tak tohle jsme si nedohodli", vyjela jsem po něm. "No jo, promiň.", řekl otráveně Bieber já jsem z něj vstala. "Tak já nemůžu za to, že nedokážu líbat někoho, koho ani nemiluju. To bych na veřejnosti už nezvládla.", zakřičela jsem po něm.

Justin:

"Tak já nemůžu za to, že nedokážu líbat někoho, koho ani nemiluju. To bych na veřejnosti už nezvládla.", po téhle větě mi došlo, že se do mě musí zamilovat.



Tak jak vám vyšel poslední den školy?

Já jsem se měla naprosto božsky. Trávila jsem čas s kamarády, dostala jsem naprosto úžasné dárky a večer byla v kině na komedii, která završila všechnu tu dobrou náladu.

Doufám, že se vám to líbilo. :)

Jinak, myslíte si, že se do sebe doopravdy zamilují?

Nebo se to už stalo?

Proč Justin asi přišel s tím balíčkem?

Otázek je plno, co? :D

Hlavně dnes se tu poprvé objevil pohled Justina! :O :)

Jo a ještě jsem to nezkontrolovala, protože jsem hrozně unevená, takže to pravděpodobně bude možné normálně číst až zítra...

S láskou

              MssM

Just a little...Kde žijí příběhy. Začni objevovat