Něčím to začít musí...

967 23 2
                                    

Jako každý jiný den jsem ráno vstala v 06:00, oblékla se a šla jsem se nasnídat. Po snídani jsem si rychle vyčistila zuby a pospíchala do školy.

Byl teplý letní den a za chvilku se uzavíraly známky ... měla jsem dost problém s IKT na kterou jsme měli našeho třídního Christiana Smitha . Měli jsme ho prvním rokem a hned ze začátku jsem si řekla, že s ním něco budu mít.

Ale hned po 2 týdnech jsem zjistila, že je to fakt debil a že s ním nic mít nechci. Ale nemohla jsem si pomoct ... pořád jsem na něj koukala, nastavovala se a snažila jsem se aby si mě všiml, víc než jako své studentky.

Zbývaly dva týdny do uzavření známek a já jsem si chtěla zlepšit průměr z informatiky ... nikdy jsem ji moc pozornosti nevěnovala a bavila se o hodinách s mojí kamarádkou Clary. Teď mi ale šlo o celkový průměr z vysvědčení a já nechtěla mít 4ku z IKT.

Šla jsem tedy za Christianem na IKT do kabinetu. Řekl mi, že se sejdeme po vyučování v 16:00 v jeho kabinetě a uvidíme co se dá dělat. Mám asi nějakou úchylku protože hned jak jsem vkročila do kabinetu a zjistila, že je tam sám, tak jsem totálně zvlhla. I když se choval odměřeně, tak jsem viděla jak na mě kouká (bože ten jeho pohled 😍), byla jsem už úplně mokrá a nějaké IKT mě už opravdu nezajímala.

Celou dobu jsem si ho prohlížela ... měl modré oči, uplé triko s výstřihem ze kterého mu vykukovala chlupatá mužná hruď. Začala jsem si ho představovat jak mě přehne přes stůl a pořádně mě omrdá! Asi si všiml jak na něj civím a nedávám pozor co říká. Tak mi položil svou ruku na tu mojí a já sebou trhla a lekla se.

Vi: "Co je, co se děje?"

Chr: "Nic se neděje, jen jste se nějak zamyslela ... a ... všiml jsem si, že jste se zadívala na mě."

Vi: "Ale pane učiteli ... hrozně moc se mi líbíte a já se o vašich hodinách nemůžu soustředit ... ještě když máte to tričko s výstřihem ... fakt z Vás nemůžu," začervenala jsem se.

Chr: "No, víte ale že jsem zadaný, ne??," usmál se šibalsky.

Vi: "No vím, ale neudělám s tím nic, že si Vás představuji bez oblečení."

On se zase usmál a vypadal, že přemýšlí.

Chr: "Tak víte co??"

Zeptal se, položil mi ruku na stehno a pomalu jel směrem k mé vlhké pičce. Už jen z toho jsem začla vydávat tiché urychlující se stény. Pomalu se přesunul mezi mé nohy a já ucítila jeho mrštný šikovný jazyk. Užíval si jak jsem byla v tu dobu jen jeho..v jeho hodinách jsem byla drzá a dost jsem si dovolovala a teď ... ?? Teď jsem se mu úplně celá poddala. Tlačila jsem jeho hlavu čím dál tím hloubš, ale on mě trápil ... byl jen na krajíčku a já z toho byla celá hotová! Kolikrát jsem si tohle představovala?! A teď je to tady a on bude asi první kdo mě udělá.

Vi: "Udělej mi to! Vošukej mě!!"

Zařvala jsem jak smyslu zbavená. Zezdola se na mě podíval.

Chr: "Popros!"

Vi: "Pr..Prosím, Prosím. Moc prosím.!!"

Prosila jsem co to dalo ale, on byl neůstupný. Nevydržela jsem a vrhla se mu po rozkroku a snažila se mu sundat kraťasy na kterých se mu už rýsovala velká boule. On mě, ale vzal pod krkem.

Chr: "Já tady určuji co bude kdo dělat! To já rozhoduji o tom jestli rupneš nebo budeš pokračovat!"

Poslechla jsem a pomalu se pustila jeho kalhot. Pomalu jsem se sesunula dolu na zem, on mi sundal tílko a podprsenku a začal mi lízal bradavky. Po chvilce mi je začal kousat až to trochu bolelo.

Vi: "Au!"

Chr: "Ale copak copaak..??"

Usmál se, vzal mě do náruče a položil na stůl. Na tom stole jsem si to tolikrát představovala ... a teď se moje sny splnily ... "Konečně spím s mým hezkým učitelem." Když shodil všechny věci ze stolu a pěkně mě tam položil tak si začal sundavat kraťasy. Z nich vyskočilo obří pero. Docela hubené, ale dlouhé ... větší jsem naživo ještě neviděla. Byla jsem tak vlhká, že se do mě hned dostal. Pomalu začal přirážet a já si užívala ten pohled na něj. Jak přiráží a má slastnej pohled.

Vi: "Pane učiteli můžete prosím..."

Chr: "Co??" Usmál se.

Vi: "No jestli nemůžete zrychlit ... moc vás o to prosím ... už to nevydržím."

Jemu se hrozně líbilo jak to je všechno jen na něm.

Chr: "Tak teda dobře."

Otočil mě a strčil do mě zezadu svoji kladu. Přirážel co nejvíc to šlo a jeho koule pleskaly o můj zadek. Za chvíli jsem byla, ale on ještě neměl dost! Asi po 15 min tvrdého mrdaní mě vzal zezadu za ruce. Pochopila jsem, že si mám kleknout a začala jsem ho hned kouřit. Už mě z toho bolela pusa, ale nakonec jsem ho dodělala. Bože, dělali jsme to asi 40 minut ... já byla vymrdaná jak nějaká kurva. "Toho nesmím ztratit!" Pomyslela jsem si, sesbírala jsem oblečení a chystala se k odchodu.

Chr: "Já.." začal se drbal na týlu, "promiňte, to se nemělo stát..."

Zůstala jsem před ním stát s vyvalenýma očima - to si jako myslí, že mě jednou vošuká a je všechno dobrý?! Tak to teda ne!

Vi: "Ale ne, mně se to líbilo ... a moc! Celou dobu, už od začátku školy, jsem si to přála."

Usmál se na mě takovým tím jeho zamyšleným a trochu rozpačitým úsměvem.

Chr: "Doufám, že se to nikdo nedozví, nikdo!" zopakoval důrazněji.

Vi: "Je mi to jasný pane učiteli, ale mam podmínku - budeme spolu spát kdykoli budu chtít nebo kdykoli budete chtít vy!"

Chr: "No já, ale nemůžu, mám přítelkyni ..." zamračil se na mě jako bych ho já předtím k tomu donutila.

Vi: "Na to jste měl myslet dřív!" A vzala jsem za kliku a při odchodu z jeho kabinetu třískla dveřmi.

Byl to hrozně skvělý pocit, odejít s třísknutím. Doufám, že si něco uvědomil. Blbec. :D

________________________________________________________________________________


Tak jo. Je to můj první příběh tak doufám, že se bude líbit.

Pro začátek jsem napsala 1000 slov. Budu ráda za každý komentář a i za každou hvězdičku.

Vaše SLUŠŇAČKA. ;D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 05, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pan učitelKde žijí příběhy. Začni objevovat