Secretul

4 2 0
                                    

Sunt o adolescenta de 16 ani si am o viata normala. Sunt timida, asa spune toata lumea, calma si prietenoasa. Am multi prieteni care ii consider falsi, doar Emilia este o prietena adevarata. Ea stie secretele mele cele mai profunde, stie si ca numele meu de botez nu e "Emma" ci Emanuela. Desigur ca mie nu imi place si de aceea am venit cu ideea de "nume prescurtat" -Emma. Invat intr-o scoala privata din Romania, si sunt eminenta , eu si Emily. Cum sar spune noi suntem desteptele clasei.Nici nu ma mir, deoarece toti de la mine din clasa , mai degraba fetele, sunt false si le tereseaza ce spun baieti despre ele. Cred ca va-ti dat seama ca sunt FEMINISTA, adica lupt pentru egalitatea dintre drepturile femeilor si barbatiilor. Dupa cum stiti femeile nu au atatea drepturi precum ai barbatii, si asta ma enerveaza foarte tare. Deoarece suntem fete, si ce daca ,noi putem mult mai multe decat baieti.. asta este parerea mea si asta ar trebui sa fie parerea tuturor fetelor.
Cum va spuneam invat intr-o scoala privata, inconjurata de idioti...si cand spun idioti ma refer la faptul ca nimeni nu are un talent special care sa-l demonstreze. Eu am unul dar nu ma laud nimanui, deoarece este doar o pasiune aparte ce o am...aceea pasiune e dansul. Dansul este viata mea, este aceea pentru ce traiesc. Nimeni nu stie, nici macar Emilia. Doar familia mea stiu a fost ideea lor sa ma inscrie la lectii particulare de hip-hop, gimnastica, dansuri conteporane, ballet si jazz, doar la 4 ani. Si eu ii implor sa nu spuna la nimeni de secretul meu.
Miine este miercuri si este inceputul semestrului 2, si nu vreau, m-am saturat de clasa mea... este pursisimplu enervanta...

*Miercuri; dimineata*

Ma trezesc de dimineata la 06:00, stiu cam devreme dar scoala se incepe la 08:00 si pana ajung acolo imi trebuie 20 de minute. De aceea ma scol la ora asta. Fac repede un dus ferbinte si imi usuc parul, apoi ma imbrac intr-o camasa alba larga si pantaloni negrii, imi i-au si o vesta albastru inchis. Parul mi-l las pe spate. Apoi ma duc in bucatarie si o vad pe mama
-Buna dimineata raza mea de soare! imi spune cu cun zambet pe fata.
-Buna, ce avem la micul dejun?
-Ti-am pregatit clatite si un capucino.
-Mersi mult, tata unde e?
-Azi sa dus mai devreme la lucru, a avut o urgenta. Apropo eu azi te duc la scoala.
-Mmm, bine...
Apoi ma asez si mananc micul dejun pregatit de mama.Dupa cateva minute ma duc sa-mi iau geanta cu hainele mele de dans si ies din casa impreuna cu ea.

*la scoala*

Este ora 07:40, iar eu deja sunt in scoala, eu si Emilia, mereu suntem primele, ceilalti sunt prea lenosi sa se trezeasca de dimineata.
-Hey, Emma ce faci azi dupa lectii?
-Ammm...de ce intrebi?
-Am vrut sa ne ducem undeva sa mancam.de mult timp nu am fost undeva impreuna.
-Nustiu, am ceva de facut dupa lectii.
-Nu inteleg, niciodata nu poti, mereu spui ca ai ceva de facut...ce este acel ceva ce trebuie mereu sa faci?
-Aaaa...cum sa-ti spun...
-Ce??!!!ce sa-mi spui, ascunzi ceva de mine?
-Emilia, este complicat...
-Noi suntem cele mai bune prietene, poti sa-mi spui orice. Emma doar trebuie sa-mi spui...asta este tot.
-Euu, n-am sa-ti spun ci iti voi arata, dupa lectii.
-Tu glumeste cu mine!!!
-Nu ,nu glumesc...spun sarcastica
Apoi ne radem impreuna vreo 2 minute si:
-Emilia, uite cine vine
-Oooo, era asa de bine fara ei
Mda, veneau colegii mei cei "buni" si "destepti".
-Hey, salut Emma, salut Emilia. De mult nu v-am vazut, cum ati petrecut vacanta;spune Dana
-Salut Dana, bine ne-am petrecut vacanta, voi?spun timida
-Aceasta vacanta a fost superba, am fost la fiecare petrecere de craciun care sa organizat; spune Madalina
-Da, a fost super, dar nu v-am vazut la niciuna? De ce na-ti venit?; spune Ana
-Nu am fost in oras, am fost ambele la bunici; spune Emilia
-Si spuneti ca au fost multe petreceri?!si va-ti dus la toate si inca ati invatat pentru testul la geografie?;spun sarcastica
-Ammm, care test?!;intreba Dana
-Cel la geografie, testul initial, ati uitat.
-Glumesti cu mine, desigur ca am uitat, ce ma fac!!!
**ring!!!**
-Pai atunci succes la test; spunem si intram in clasa razand.
Prima ora am avut desigut, ca geografia. Ca de obicei eu si Emy(Emilia) am facut testul in 30 de minute si celelalte 15 am stat si am vorbit. Cum a sunat sunetul la pauza, iesim si ne ducem la restul lectiilor.

*dupa lectii*

Este ora 13:45 si peste 30 de minute am dansurile. Sunt emotionata ,deoarece trebuie sa o aduc si pe Emy cu mine. Doamne de ce am facut asta...
-Hey, Emma esti gata?
-Da, hai sa mergem...
-Abia astept sa-mi arati aceea ce o sa-mi arati !!!
-Hahaha!Da si eu...
Nu eram fericita deloc...nu vreau ca Emy sa afle, stiu ca suntem BFF, dar oricum vreau sa fie ceva aparte, ceva care doar eu sa stiu. Doar am si eu dreptul la ceva singuratate...

Studioul meu de dans nu este foarte departe de scoala, doar cateva minute. Iar cand mergeam , pe Emy a apucat-o ghicitul:
-100% ca ne ducem intr-un atelier de pictura, sau ne ducem la o scoala muzicala. Nu cumva canti la un instrument? Sau nu...practici un sport:poate basket, tenis, voley...
-Nu Emy, nu fac nimic din cele spuse de tine, acum oprestete odata sa ghicesti, acus o sa ajungem si o sa vezi;spun deja enervata
-Bine, bine...calmeaza-te
Dupa vreo doua minute, ajungem la o cladire cu doua etaje, alb-negru iar sus scria cu litere mari "Black and White". Emy statea cu gura cascata de parca a vazut-o pe Sia sau Brad Pitt.
-Bine, acum haide in vestiar, trebuie sa ma schimb
-Sa te scimbi...faci inot?
-NU, EMY, NU!!!!Acus o sa vezi, mai am inca 20 de minute pana cand se incepe lectia. Ai rabdare...
Intram in vestiar si ma schimb in hainele mele de dans.
Astazi am dansuri contemporane, preferatele mele. Daca nu stiti, in aceste dansuri se includ elemente din gismnastica artistica. Profesorul meu are 21 de ani si il cheama Mihai, este cel mai bun profesor si dansator.
Ok, lectia se incepe. Intru in sala si ma salut cu Mihai:
-Hey, salut Emma!Cum ai petrecut vacanta.
-Salut, bine...astazi am adus-o pe prietena mea Emilia, a vrut sa ma vada in actiune.
-Ok,super, dar tu esti ok?!
-Da, cred....
-Bine hai sa incepem, Emilia te rog i-a loc pe scaunul acela.
Emy timida se duce si se aseaza si nu scoate un sunet.
-Deci ,Emma, hai sa incepem cu o incalzire ,apoi exersam dansul care
l-am facut impreuna inainte sa te duci in vacanta
-Ok, hai sa incepem
Mihai pune o muzica si incepem incalzirea. Dupa vreo 15 minute, Emy ma cheama la ea si imi spune:
-Tot nu am inteles, ce faci aici, incalziri?!?!?
-N-ai auzit ce vorbeam cu Mihai?
-Aaaaa,nu
-Mihai cred ca incalzirea a fost destul, hai sa repetam
-Cum spui BOSS!
Apoi Mihai pune muzica si incepem sa dansam dansul care l-am compus impreuna...era super, avea totul si ma straduiam sa nu gresesc nimic pentru ai arata lui Emy ce pot.
Dupa ce am terminat, Emy a sarit la mine in spate si striga:
-OMG, TU DANSEZI, CHIAR DANSEZI, ESTI INCREDIBILA!!!
-Emy, oprestete ma doare spatele
-De ce nu mi-ai spus mai inainte?
-Nu prea am vrut ca cineva sa stie
-Dar esti superba...
-Stiu ca e superba i-am spus asta de o mie de ori;spune Mihai aruncandu-mi un zambet viclean
-Asta e decizia mea....acum hai sa continuam lectia;spun umpic suparata.
Nustiu de ce, dar cand sunt la dansuri devin astfel, nu sunt atit de timida, ma transform in alt om. Si imi place foarte mult asta, as vrea tot timpul sa fiu asa, ma simt mai sigura pe mine. Si Mihai ma face sa ma simt asa...☺☺☺

Dupa dansuri ma duc sa ma schimb si ma pornesc acasa cu Emy cu autobuzul, apropo traim aproape.
-Deci...proful tau e dragut...;spune si imi arunca o privire indrazneata
-Emy, scarbos...adica e profu meu
-Hai te rog am vazut eu cum va faceati ochisorii
-Ochisori?!nui adevarat asta se numeste actoria intr-un dans artistic.
-Emmaa, nu mintiii, spune-mi adevarul, asa ca il crezi dragut?;imi arunca o privire ucigatoare la care niciodata nu pot sa o suport
-Nu te mai uita la mine asa!!!
-Si tu nu schimba subiectul..raspunde la intrebare
-....bine...este...umpic dragut
-"Umpic" ?!!!!
-Da ,umpic...
-Bine...hai pa, ca am ajuns la statie, ne vedem miine
-Pa!!!
Ii dau o imbratisare calda si lunga si merg spre casa mea.

Emma BomtallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum