,,Oriunde m-ar duce viata....ma voi intoarce in bratele tale,unde imi e cel mai bine..."
Hm....am de gand sa dezbat un subiect foarte interesant azi.Am inceput data trecuta sa vorbesc despre iubire,adica,acea iubire data unei persoane straine,sti?Iubit-iubita?Daca esti in facultate intelegi mai bine ce e aia..daca nu, tot intelegi ca mai greu in tara noastra gasesti fete virgine la 15 ani*nu vreau sa jicnesc pe nimeni,asta e gandul meu,parerea mea,nu am nimic cu,,curvele" atat timp cat nu se iau de viata mea.Sa ne intelegem.*.
Ei bine, eu una...pot înțelege mai bine iubirea acordata,parintilor,bunicilor...si da, e greu...stiu, te cearta!Stiu!Te enerveaza!Stiu!Ti se pare ca iti vor raul!Crede-ma ca ...stiu...Pentru toti e la fel, dar intro zi,stand asa...m-am gandit: ,,Ce ar fi fara ei?"
1.Gandeste asa, ce ar fi daca mama..nu ar fi mama...tata nu ar fi tata..suna bine,nu?Pentru inceput da..mari vitezi se arata si spun ceva de genu: ,,Party bă!Beutură,beutură si fetițele sus pe bar,man!" Nu man,nu!Okay...bine..poate da...daca vrei sa devi un boschetar flamanzind pe drum...da, te felicit in acest caz, e perfect!Meriti aplauze si prelandez in caz de nu mai ai ce sa tragi pe nas..
Dar parintii au un motiv pentru care iti pun stop la ,,beutura" si la toate fetitele cu fusta scurta sau baietii cu brand sau cum naiba o fi, şlapi de la Adidas si bătrânei cu bani. E din simplul motiv ca ei au o exeprienta in viata si ei vad inafara cutiei, da..tu esti in interior , vezi cadoul ala dragalas si pufos dar ei vad cutia deteriorata atinsa de mi de mânuţe care isi pierde usor,usor pastelul. Sunt singurele persoane care iti vor binele!Si da..sunt cazuri care sunt cu totul pe invers...dar nu vorbesc de acele cazuri acum!
2. Singura iubire adevarata e de la parinti!Sunt singurii care iti ofera tot pe tava...gandeste ca sunt un sprijin.Nimic nu ii intrece in acest orizont, pritenii aia a tai, pisi tau , tigru tau *idk* nu draga/dragule, ei nu te vor iubi cum o fac ei!Niciodata!Nu zic ca nu te iubesc...dar nu ca cei care ti-au dat viata.Gandeste asa....daca mă-ta nu te iubea...putea avorta..tactu putea folosi un prezervativ si pa, la revedere!Ai inteles?Ai inteles...okay.
3.Te apara!Da..ca esti o ea sau un el..macar o data tactu sau mă-ta te-a salvat de la vrun fel de abuz. Ca era vrunu care te ademenea cu bomboane,un batran ciudat, un grup de copii care erau gata sa devina dentistii tai personali,ei te-au salvat* in cazul meu...m-au salvat din fata a mai multor masini care erau sa ma calce*.
Si acum vin barosanii inapoi: ,,Dar..ăăă,Rossy, nois suntem baietei mari!Papam iaurt Danonino de banane cu lingura de lemn si mergem la sala!Ne aparam singur coitele!" In primul rand,daca ai fi baiat mare nu ai mai manca iaurt Danonino cu banane...si sala face oricine si orice!Okay..ca e sala de spectacol,mese,sport sau altfel..o fac!Si..cand o sa reusesti sa te aperi singur de aia 7 pedofili de la coltul blocului care vor sa iti faca 5 copii fiecare chiar daca esti baiat, sa ma suni..promit ca o sa te venerez!Dar pana atunci...scoate lingura aia de ciorba din gura si du-te la culcare!
4.Sprijin financiar....da,am ajuns si aici.Recunosc,parintii reprezintă un sprijin financiar mare!Cel mai mare..si e normal!De cand esti mic iti cumpara jucari,mâncare, hăinuțe, te taraie prin scoala....care...apropo, costa bani!Te duc in liceu, iti fac majoratul ala frumos,iti cumpara rochia aia la 7 milioane, costumul ala de 10 milioane si iti dau bani sa petreci.Iti cumpara mașina aia/sau te ajuta sa o cumperi, iti trimit pachet in facultate,care costa bani si truda;ce crezi ca zacusca aia se face singura?Da...aia la care te gandesti acum...nu..nu se face singurica,mă-ta munceste la ea.Revenim,te tin in facultate,te ajuta in continuare mai apoi toata viata pana la batranete cand se intoarce viata...si trebuie voi sa aveti grija de ei.
Da..vine momentul cand noi trebuie sa le aratam ca ii iubim cu adevarat, sa le venim cu nepotii acasa, pentru ca da, toti viseaza sa aiba nepotii aia frumosi mânca-iar mama sa ii mănânce.Trebuie sa ii protejam de tot ce e rau,de cei care vor dori sa profite de pe urma batranetilor lor, pentru ca da,exista multi care vor asta..si o vor face.Si sa le oferim sprijin financiar...da,si asta e grav.Eu una vad la bunicii mei, iti dau 800 -900 de lei in mana acum..si traieste...cu tot.Si asa traiesc amândoi, platesc facturi si tot...impreuna au acea suma.Si nu imi place sa o spun, dar da...asta e tara!Nu se ocupa de ei!Macar noi sa ne ocupam...
Asa cum ei rup de la gura lor si ne dau noua...de mici copii....asa trebuie sa facem si noi!Ei se sacrifica pentru noi, le pasa...noi de ce vrem sa le intoarcem spatele?Sa ce?Sa ii sacrificam pe ei pentru prieteni si mofturi,fite si figuri?Nu!Fa un sacrificou dar fa-l corect!Sacrifica ceva pentru ai ajuta!Du-te la ei, i-ai in brate, arata-le ca ii iubesti...stiu ca poti.M-au luat lacrimile la acest capitol, nu a fost plin de epitete si personificari,dar asta mi-a inspirat aceasta fraza...asta a fost gandul meu,si sper sa fie inteles.Cartea se va baza pe asa ceva...nu numai pe liric...
Deea8735 sper sa iti placa...stiu ca nu te asteptai la asta...
E cel mai lung capitol de pana acum..dar se merita..
Si vreau doar sa mai spun ceva!Iubiti-va parintii...desi stiu ca ai mei nu vor citi asta niciodata....eu ii iubesc, si indiferent cati ani oi avea, unde voi fi in viata, prin ce voi trece si unde oi ajunge...o sa ma intorc in bratele lor..unde imi este cel mai bine...multumesc!
CITEȘTI
Gânduri în frazele necunoscuților
Storie breviScriam de prosta la 14 ani ce imi trecea prin cap (fara sens), iar apoi am inceput sa formez opinii ... fain asa ... *Carte dedicata tuturor conturilor si oamenilor falsi cu care vorbeam in perioada aia .*