х9х

21 3 1
                                    

           

Над дансинга се спусна бавна минорна песен подготвена специално за влюбените птички. През тази песен всички танцьори си почиваха  докато една двойка бавно се понасяше към дансинга. Бавният им танц бе отпускащ и унасящ. Преливащата й рокля се носеше грациозно по мраморния под. Усещаше се във въздуха как от плещите на света е паднала огромна тежест. Всеки искрено се наслаждаваше на приема. Музика се вихреше, звънлив смях се разнасяше, но малко хора ще осъзнаят какво всъщност става.

-Те започнаха ли?- попита Ребека, стояща до една от многото врати в залата.

-На дансинга са- кратко и ясно отговори Киън.

-Тогава къде е той?...- скритата в тъмното Ела би стреснала много хора, но не и приятелите й.

-След малко идва. Трябва да се чакаме на терасата. Нека да вървим – подкани ги Киън.

***

Плавните им и грациозни движения бяха наблюдавани от повечето гости. Из залата се чуваха разични възгласи на възхищение или на завист. Много от младите дами завиждаха на госпожицата със преливащата във тъмносиньо рокля и неповторима красота. Завиждаха й за кавалерите й. За вниманието. За самата нея.

Песента постепенно утихна и привърши заедно с танца на Гън и Кас. Цялата тази неповторимост се изпари и бе заместена от шумните разговори съпроводени със наситен смях. Гън и Кас се оттеглиха към някоя по-тиха част на замъка.

***

Вятърът навън бе непоносим. Всички чкаха нетърпеливо госта. Дочуха се стъпки във коридора. Кас следвана от Гън се появиха, с което убиха надеждата тези стъпки да са били на госта им. Настаниха се те също да чакат...

Най-накрая желаните стъпки се дочуха. Младоженецът пристъпи на терасата и всички видимо се напрегнаха.

-Много се забавихте- рече Джош в опит да бъде небрежен, забил поглед в земята.

-Малко е трудно да се измъкнеш от своето парти, където всички искат да говорят с теб- отвърна той леко изнервен.

-Какво имаш да ни казваш?- небрежността се вихреше около Люк.

-Ще получа ли желаната закрила?

-Ти искаш жена ти и семейството ти да са под закрила. Ще ги пазим, но вие също сте част от тях. И вас ще предпазваме.

Първият Паднал АнгелWhere stories live. Discover now