NoLu.

59 10 3
                                    

Ráno bylo, dejme tomu, normální. Když jsem se vzbudila, Min stále spal tak jsem se rozhodla udělat snídani pro obyvatelstvo jehož většina bude mít slušnou opici. Ještě stále ve svém pyžamu s žirafky jsem se pomalým krokem přesunula do kuchyně, což byla chyba. Na stole seděla Nora, nohy měla obmotané okolo pasu Luhana. Odhadla jsem to podle vlasů.

"Takže.. Nolu? Nebo.. Nohan?" řekla jsem posměšným tónem zatímco jsem dělala tousty. Nijak mě nevnímali, jen Nora ke mně něco zamumlala, asi něco ve smyslu "nikomu to neříkej". Já bych to nikomu neříkala, ale Baek se dnes vzbudil jako první a když je uviděl, všechny vzbudil a hned jim to řekl. Tady to je horší než v Ulici.

"Hele, kdyby se Umin ptal jestli vážně sjetý zpíval Let it snow na stole před je novomanželem Taem tak mu řeknite že to je pravda." Zašklebí se Yeol který mi hned vezme jeden toust z ruky, hned poté to samé udělá TOP.

"No jasně, kde by se stihli tak rychle vzít? Letěli do Las Vegas a zpátky?" Zasměju se a posadím se na linku když mě od práce odežene D.O.

"A Jin spal s Nigi!" Řekne během záchvatu smíchu, který byl až moc nakažlivý. Vytřeštila jsem oči a sledovala ho.

"Panebože, co jsem to udělal.." Ozval se Jinův zoufalý hlas. Stál ve dveřích, mokré vlasy mu stály na všechny strany a na sobě měl tepláky díky čemž byl vidět velký cucflek na hrudi. Koukla jsem na RapMona, rukou na něj ukázala na Jina a rty naznačila "od koho?". S hrdým úšklebkem ukázal na sebe a já jen protočila očima.

"Co je tohle za společnost, to nevím, ale přemýšlím že se raději přihlásím k iluminátům." Zamumla potichu D.O a já se zasmála. Podívala jsem se na něj a usmála se*

"I tak budeš vždycky můj roztomilý tučňáček." Zašeptala jsem směrem k němu a víc se usmála.


Removal! [EXO, BTS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat