Майк:Ма аз.....
Вале просто се качи горе,бясна на Майкъл..."Толкова много го обичаше,но той коренно се промени...Защо?"-ридаеше тя.
Майк:Защото ме е страх,че ще те изгубя!-каза той,влизайки при нея.Седна до Вале на леглото,а тя само го погледна и изви глава на другата страна.Майк я гушна силно през кръста.Целуна я по бузата и продължи с целувки по врата.
Вале:Знаеш ли понякога колко нервиш?-обърна се с лице към него.
Майк:Колко?
Вале:Много!-обви ръцете си около врата му и го целуна.Той отвърна,след което продължиха с целувките.
*в кухнята*
Рудже:Агус,подай ми млякото!
Агус:Имаш си крака..Отиди и си го вземи!😁
Рудже:Ама че си и ти!
Кар:Ру,хайде днес да отидем на лекар.-щом Ру чу това се стъписа,защото вярвате или не...беше го страх от лекарите.
Рудже:Но аз съм жив и здрав😅
Кар:Говоря ти за Мати,умнико!-удари се с ръка по челото.
Рудже:Пфф.....аз...знам това😁😂😎
Кар:Да бе.....😏
Каро:Агус?
Агус:Кажи,любима!
Каро:Искаш ли да отидем на кино?
Агус:Да не би да ме каниш на среща...Ще дойда с удоволствие!😁😂
Каро:Не,не е среща,защото никъде не съм чувала момичето да кани гаджето си на среща!😁😂
Кар и Рудже:Значи сте гаджета?Честито!-гушнаха се взаймно.Агус гушна Каро,слагайки ръка на задните и части и стискайки.
Каро:Нали осъзнаваш,че си голям первезник!😂
Агус:Знам,че имам много мръстно подсъзнание!😁Е,тръгваме ли?
Каро:Само да се преоблека,че съм грозна.
Агус:Ти никога не си грозна,ти си ангел за моите очи😍!
Каро:Обичам те!-целунаха се.
Агус:Имам идея обаче.
Каро,Кар и Рудже:Каква?
Агус:Аз и Каро да се преместим в нейната къща,вие да останете тук,а Майк и Вале ще са в тяхната.Какво ще кажете?
Каро,Кар и Рудже:Чудесна идея!
Каро:Добре,приготвяй си багажа!-каза много въодушевена.Зарадва се,щом чу тази гениална идея от страна на Агус,вместо пак някоя тъпотия😂😂Всеки се качи и се преоблече.
А ето и как се бяха облекли...
Каро♥:Агус:
BINABASA MO ANG
Вампирите могат да обичат
FantasyАз съм Агус......Агустин Бернаскони.Аз съм на 20.....теоритично съм на 2374,но това се държи на това,че аз съм вампир.Имал съм много приятелки,които все бягат,като чуят това.Имам само двама приятели:Майкъл и Руджеро,които,за разлика от мен дори са ж...