JungMi memapah Jungkook ke dalam bilik dan segera dia mengambil emergency box dan merawat kaki Jungkook yang ada sedikit berdarah hasil dari rotan sakti cikgu. "Sumpah aku benci cikgu tu." Kata JungMi sambil mengemas emergency box itu. "Kau ok tak? Bahu kau." Jungkook bertindak menarik baju JungMi hingga menampakkan bahunya. Lebam yang banyak kelihatan jelas di bahu JungMi. JungMi segera menepis perlahan tangan Jungkook. "Aku ok lah." Jawab JungMi lalu bangun menyimpan emergency box. "Aku minta maaf sebab aku mulakan dulu." JungMi yang tadinya berdiri kini duduk di atas katil bersebelahan Jungkook. "Tak. Aku pun salah juga."
"Jungkook?! JungMi?!"
"Mama." JungMi bangun dan segera turun ke mak mentuanya. "Nae?" Jawab JungMi sambil membuat muka seperti takde apa yang terjadi. "Awal balik? Mama tengok kasut kamu ada tadi. Tu yang mama panggil. Ada masalah ke?" "Takde apalah mama." Pn.Jeon memandang menantunya dengan muka tidak puas hati. "Ke kamu berdua ponteng?!" Jari telunjuknya diletakkan betul betul di muka JungMi. Juling mata JungMi lihat jari telunjuk ommanya. "Eh taklah. Cikgu suruh balik awal." Jelas JungMi. Dia tak tipu k. Memang cikgu suruh balik🌚. "Hmm oklah. Mana Jungkook?" "Erh. Dia kat atas. Tengah rehat." Takut JungMi tak tau nak jawab apa kat mama dia. "Ouh ok. Biar dia rehat."
"JungMi!"
"Herm. Dia dah panggil. Naik dulu erh ma." Kata JungMi dan segera naik ke atas. "Kau nak apa?" Kata JungMi. Perangai Jungkook kalah budak budak. "Aku nak kau teman aku." "Hurh kau ni! Macam bebudak lah!" Kata JungMi lalu berdiri di sebelah katil tak ubah seperti bodyguard. "Kenapa kau berdiri? Duduk lah sebelah aku." Jungkook menepuk nepuk katil. JungMi sempat menggulingkan biji matanya dan duduk di sebelah Jungkook. "Kau penat ke? Kalau kau penat tidur lah dulu." JungMi pelik dengan Jungkook. Sejak bila dia care pasal JungMi. "Tak." Jawab JungMi ringkas. "Aku nak tanya." JungMi memandang Jungkook. "Tanyalah." Kata JungMi. "Kita dah kahwin berapa lama?" Dah kenapa Jungkook tanya soalan macamtu pulak? "Kau ni amnesia ke? Kita kahwin sejak birthday aku, 19 June." JungMi menjelaskan kepada Jungkook yang agak pelik dari tadi. "Then birthday aku bila?" Tanya Jungkook lagi. "Erm. Lagi seminggu. 1 September. Asal?" JungMi makin pelik dengan Jungkook. "Kau taknak bagi aku hadiah ke time birthday aku nanti?" JungMi terus tergelak kuat. "Yah. Birthday aku pun kau tak bagi apa apa!" Jungkook tersenyum. "Aku bagilah." JungMi berhenti gelak. "Aku bagi kau gelaran 'wife aku'." Dahi JungMi berkerut. "Habis kau nak hadiah apa?" Jungkook smirk. "Aku nak kau." "Pfft akukan wife kau. Memang lah aku ni kau punya." JungMi yang sudah terbaring kerana gelak atas lawak yang Jungkook buat. Jungkook bertindak on top kan JungMi. "Kau nak apa sial?" Jungkook smirk again. "Aku tak main main." "Kau jangan Jungkook! Aku tak ready lagi weh!" JungMi mula cemas. "Tapi aku dah lama ready." Jungkook merapatkan lagi mukanya ke muka JungMi. "Aku nak bisik. Pandang sini."
"Kau nak apa?!" JungMi makin cemas. "AHAHAHAHAHA!!!" Jungkook gelak berdekah dekah dan bangun dari tubuh JungMi. "Kau pahal?" JungMi masih terbaring sambil melihat kelakuan pelik Jungkook. "KAU NI TAKUT SANGAT AHAHAHA!" JungMi segera bangun. "Kau main main dengan aku ke sial?!" Jungkook mengelap air matanya yang keluar akibat gelak terlampau kuat. "Lek lek aku gurau je." Muka JungMi mula merah. Perasaan marah, malu dan geram bercampur. "Kau niii!!!!!!!!" Chu~ Jungkook bertindak mencium bibir JungMi untuk menghentikan marah dia. Muka JungMi amatlah merah ibarat tomato bila Jungkook bertindak begitu.
#TomatoTakSedap
#CampakTomato
#AuthorTakSukaTomato🌚Jungkook meleraikan kiss. "Kau ni garang sangat." JungMi terdiam dan tak mampu berkata apa. "Uyyooh Jeon JungMi blushing." Jungkook mengeluarkan sebiji tomato dari beg sekolahnya. Author pun tak tau dari mana datangnya tomato itu🌚. "Samalah." Jungkook meletakkan tomato itu di sisi muka JungMi. JungMi mengambil tomato itu dan melemparkannya ke arah Jungkook. Uniform sekolah Jungkook kini berbau tomato.
#TomatoFemes
#BauTomato
#NoMoreTomato"Kau ni! Main main pula!" Jungkook masih tergelak melihat perbuatan JungMi. "Kau pikir lawak ke babi?!" JungMi marah. "Eh lips aku ni mahal tau tak?!" Jungkook memandang JungMi. "Macamlah aku tak pernah kiss kau selama ni." JungMi merajuk dan terus baring menghadap ke arah bertentangan dengan Jungkook. Jungkook baring sebelah JungMi dan memeluk tubuh JungMi. "Yelaa. Mianhae..." Fikiran JungMi berkata agar tolak Jungkook jatuh katil tapi hati JungMi merasakan dia selesa bila dibuat begitu. Lama kelamaan mereka tertidur dan JungMi masih lagi dalam pelukan Jungkook yang hangat itu.
_To Be Continued_
YOU ARE READING
Young Marriage +jjk+
Fiksi PenggemarRead and vote this story juseyo😁 ⚠Terkandungnya carutan carutan⚠ ⚠Kalau sanggup baca carutan tersebut silakan. Kalau tak sanggup vote saja pun takpe🌚⚠ ⚠Byun tak banyak jangan risau🌚⚠