Yağmur kapının sesine uyanmıştı. Çalar saati de en az on kere çalmıştı ama Yağmur hiçbirini tınmamıştı bile. Büyük ihtimalle Umay gelmişti. Ama daha hazır değildi ki Yağmur. Üzerine sabahlığını geçirdiği gibi aynanın karşısına geçti. Saçları çok korkunç görünüyordu. Hemen eline fırçasını aldı ve taramaya başladı. Ama saçları o kadar dolaşıktı ki bir türlü açılmıyordu. En sonunda fırça Yağmur'un saçına dolaştı ve çıkmadı. Kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu. Son çare kapıyı açtı ve karşısında mükemmel giyisisi, harika saçları ve bembeyaz parlayan teniyle Umay duruyordu. Kısa bir bakışmadan sonra Umay gülmeye başladı. Yağmur ilk anlamasa da daha sonra aklına kafasındaki fırça ve çikolata lekeli pijaması geldi. O da Umay'ın kahkahasına eşlik ederek Umay'ı içeri davet etti. Daha sonra giyecek bir şeyler almak için dolabın başına dikildi. Ama dolabındaki hiçbir şey ona güzel gelmiyordu. Sonunda Umay'ın da yardımıyla bir kot pantolon ve kırmızı bir sweetshirt giymeye karar verdi. Ayağına da ev içerisinde giydiği pandifleri geçirdi. Tek sorun kalmıştı SAÇLARI! Bunu tek başına yapamayacağını bildiğinden Umay'dan yardım istedi. El ele verip fırçayı çıkartmayı başardılar. Daha sonra Yağmur'un saçını sıcak suyla yıkayıp düzleştirdiler. Artık ikisi de mükemmel görünüyordu. Ama şimdi de ne izleyeceklerine karar veremiyorlardı. Sonunda Yağmur o kadar bıktı ki '' Bırak filmi, ben sana müzik dinleteceğim'' dedi. Daha sonra notebookunu aldı ve Youtube'ye girdi. One direction gurubunun What Makes You Beautiful şarkısını açmıştı. Umay tüm videoyu izlemişti ama oradaki oğlanların hepsi çok çirkin gelmişti. Video bitince Yağmur Umay'a döndü ve '' Nasıl buldun? '' dedi. Yağmur , bu gruptaki Harry'i sevmişti. Umay'ın anladığı kadarıyla Yağmur bir Directioner olmuştu. Böyle geçen günün sonunda tam 17 kere aynı videoyu izlediklerini anladılar. Daha sonra ani bir kararla haberleri açtılar. Ankara valisi okulların iki hafta daha tatil olacağını bildiriyordu. Yani toplam üç hafta evden çıkamayacaklardı ve ailelerini göremeyeceklerdi. Yağmur ve Umay birlikte kalmaya karar vermişlerdi. Bu kararın üzerine Umay biraz kıyafet almak için evine gitti...