-ERTESİ GÜN-
Telefonumun alarm sesiyle uyandım. Saat ne ara 7:55 olmuştu yaa? İstemeyerek de olsa sıcak yatağımdan kalktım. Kıyafetlerimi aldım ve yatağın üstüne bırakıp lavaboya ilerledim. İşim bittikten sonra rimel ve allık ile bir makyaj yaptım. Ya da yapmaya çalıştım. Sadece rimel ve allık sürdüm!
Odama geçip yatağın üzerindeki kıyafetleri giydim.Oha! Çüş! Yok Ağrı Dağı'nın eteğindeki ejderha! Bu ne! Okulumuz hiç etek yapmaya zahmet etmeseymiş zaten 2 santimlik etekler olmasa ne olacak ki?
Üzerimdeki etek popomu zar zor örtüyordu. Tişört desen zaten göbeğim açılmak üzereydi ve göğüslerimi fazla belli ediyordu. Ayrıca üniforma siyahtı!
Halamın yanına giderek formayı gösterdim. "Müdürümüz sapık mı?" diye sordum. Halam"Bu okul biraz değişik ama yapacak bir şey yok iyi eğitim görülen bir yer." dedi. Oflayarak çantamı aldım ve dışarı çıktım.
Sonunda okula zorla da olsa varabilmiştim. Bahçeye girdiğimde hemen çıkmak istedim. Neredeyse her yer simsiyahtı ve kızlar tam bir sürtüktü!
Erkekler ise.. cümle bulamıyorum. Aceleyle okulun içine girip müdürün dasını buldum. Kapıya iki kez vurduktan sonra içeri girdim. Karşımdaki adam 45 yaşlarında, az saçı olan bir müdürdü. Hızla sınıfımı sordum. Listeye göz gezdirdikten sonra 11-C'de olduğumu söyledi. Başımı sallayarak odadan çıktım.Şimdi 11-C neredeydi? Benim şansıma kesin en üst kattadır diyerek üst kata doğru çıkmaya başladım. Bir de üst katta değilse çok pis küfrederdim. Son basamağı çıktıktan sonra 11-C tabelası gözüme takıldı. Zaferle sırıttım ve sınıfa doğru yürüdüm. Kapıda siyah kalemle "BURASI 11-C BURADAN BURADAN ÇIKIŞ YOK" YAZIYORDU. Gülerek kapıyı açtım. Ergen ergen şeyler. Sınıfa girmemle yüzümü buruşturmam bir odu. Yoğun sigara kokusu hüküm sürüyordu. Kızlar eteklerinin boyunu umursamadan sıralara oturuyor, bacak bacak üstüne atıyorlardı.Erkekler ise yılışık bir tavırla kızlara yazıyor ya da sigara dumanlarını etrafa üflüyordu. Allah'ım nasıl bir yere düşmüştüm!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Aşk
Teen FictionBeyazın siyah tonunda bir hikaye.. Yazarlar: @damlayagmur2000 @InciOncel