9

2.3K 183 13
                                    


Jongin Kyungsoo'nun mesajını gördükten sonra telefonunu kilitleyip masaya bıraktı. Arkadaşlarına döndüğünde sohbetlerini dinlemeye başladı. Maç hakkında konuşuyorlardı.

"Bu maça her zamankinden daha çok çalışıyorlarmış." Diye sohbete katıldı.

"Geçen sene ki kayıpları onları daha hırslı yapıyor."

"Evet ama o ezilmiş surat ifadelerini tekrar görme şansı da bizi daha hırslı yapmalı." diye yanıtladı Sehun'u.

"O aptal kepçenin kudurmuş ifadesini tekrar görmeliyim." kıkırdayarak söyledi Baekhyun.

"Bu maçı kazanmalıyız çocuklar yoksa o aptallara hem okulumuzu hem de kendimizi rezil ederiz." 

"Asla onların diline düşmeyeceğiz Jongin. O kız kılıklının bütün yıl boyunca diline düşmemize izin vermem."  Sehun cevapladı.

"Ne yapacağız?" Bu sefer soran Baekhyun'du.

"Geçen yılki gibi ne yapıp edip bu maçı kazanacağız çocuklar. Kendini bir halt sanan cüce çete başına kaybedemem."

"O halde ben hakemin kim olduğunu öğrenmeye gitmeliyim." Sehun Jongin'e bakarak söyledi. Ondan onay alınca masadan kalktı ve arabasının anahtarını alıp gitti.

"Bende gidip bizim şu aptallara cazgırlığımla biraz antrenman yaptırayım ha."

"Çok iyi olur öküz gibi yayılıp durmasınlar. Sonra haberleşip buluşuruz." 

"Tamamdır hyung." Baekhyun kalkıp Jongin'i yanağından sulu sulu öptükten sonra çıkışa ilerledi. Jongin'in arkasından bağırdığını duyuyordu. Onu böyle öpmesine sinir olduğunu ve delirdiğini biliyordu ama o da Jongin'i sinir etmeye bayılıyordu.

Düşman Hattı (Kaisoo texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin