NOVÝ DŮM

10 1 0
                                    


Kesidy  měla dva sourozence malou sestřičku byli ji 3 roky jmenovala se Ariana,její braška byl o něco starší bylo mu 6 let nesl jmeno David po jeho zemřelém otci. žili jenom s mamkou  otec umřel při autonehodě :( Kesidy se k  tomu nerada vrací otec pro ní byl vším vždy ji pomohl s problémem,  říkal vždy tu budu pro tebe

Kesidy bydlela v malé vesničce na okraji Prahy sice se stěhovala ale jenom do jiného domu. V tom před chozím neměla svůj vlastní pokoj, nebylo moc příjemné se učit a vodit kamarády do pokoje se dvoumi sourozenci. Nový dům vybírala mamka děti nevěděly co mají od nového domu čekat Kesidy byla nejdřív v klidu ale když si balila věci do krabic začínala se bát. Šla se vyptávat mamky jestli je ten dům dost velký a jestli už bude mít svůj vlastní pokoj. Mamka jen sklamaně přikívla Kesidy to přiělo divné zeptala se co se děje mamka odpověděla "dnes se mi zdál divný sen" Kesidy se necchtěla ptát jaký nechtěla si kazit den tak jen řekla "aha je to jen sen neboj"  a odešla si dál balit když v tu uslyšela jak Ariana křičí POMOC!!!!! Kesidy rychle utíkala za ní a když přišla do pokoje podívala se na Arianu jak kouká na zed podívala se taky v tu ranu přestala dýchat  viděla na zdi červeně napsaný napis " 5 let" tam bylo napsáno holky nechápali proč 5 let když prišla mamka.....



AHOJ JSEM MOC RÁDA ŽE ČTETE MŮJ PŘÍBĚH.....

co se to děje?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat