Jeg lagde overrasket mine hænder på hans bryst, men en pludselig varm følelse stoppede mig, og jeg overgav mig.
Louis lod sine hænder ligge nederst på min ryg, og jeg greb fast øverst på hans skjorte.
Jeg åbnede min mund for at lade ham udvikle kysset og straks lod han sin tunge fange min. Mit åndedræt blev tungere og det samme gjorde hans. Hans bløde læber forladte mine, og lod dem køre ned til min hals. Han plantede små kys der og jeg trykkede mig tættere på ham.
Hans søde, men frække duft fyldte mit hoved, og gjorde mig svimmel.
Han lod endnu engang sine læber røre mine. Jeg bed ham forsigtigt i underlæben hvilket fik ham til at presse mine hofter helt ind mod ham selv og han kyssede mig endnu engang lidenskabeligt.
>>Fuck.. mumlede han mod mine læber, og jeg snappede ud efter ham. Han kyssede mig en sidste gang før han trak mig fra ham. Han tog sig til hovedet, gik frem og tilbage og efterlod mig mundlam.
Jeg tog mig til læben og trak vejret tungt. >>Louis, det her..<< mumlede jeg og han stoppede brat op.
>>Fungerer ikke!<< skyndte han sig at sige og kiggede på mig. Jeg rynkede panden og kiggede ned.
>>Louis, jeg har en datter-<< >>- og jeg en kæreste!<< afbrød han og satte sig på sofaen med hånden på panden. >>Undskyld..<< mumlede jeg og satte mig på knæet på gulvet. Tårerne kørte ned af min kind, og skyldfølelsen kom brat.
>>Rachel, nej du skal ikke undskylde det var-<< han rejste sig op og satte sig foran mig.
>>Det var mig.. Jeg.. Det var dumt..<< mumlede han og hans vejrtrækning var ligeså tung som min. >>Louis, jeg kender dig ikke..<< jeg tørte tårene væk og Louis skulle til at give mig et kram, men jeg undgik det. >>Jeg kan ikke.. Jack er.. Og Tori.. << jeg kunne ikke sige noget.
>>Jeg tror det er bedst du går nu..<< mumlede jeg og han rejste sig op. >>Hey kom her du..<< hviskede han og rakte hånden ned til mig. Jeg tog den og han hjalp mig op.
Der var stille i et par sekunder. Det eneste man kunne høre, var vores vejrtrækning. Louis gik tættere på mig, og stod et par centimeter væk.
Jeg lukkede øjnene i, >>Hør her Rae.. Det var ikke min mening.. Jeg kan bare ikke gøre for det.. Du er bare så..<< han knyttede sin hånd hårdt sammen, lukkede øjnene og trak vejret dybt en gang.
Jeg lagde en hånd på hans kind og han kiggede mig endelig i øjnene. >>Du bliver nød til at gå Louis..<< mumlede jeg og lod hånden glide ned igen. Han sukkede, tog sin flaske champagne og gik hen mod døren.
Han forærede mig et sidste blik inden han trådte ud af døren og jeg faldt sammen ned på gulvet.
Jeg tog mig til hovedet og hver eneste gang jeg trak vejret var det eneste jeg kunne dufte var hans parfume. >>Det her er vandvig..<< hviskede jeg for mig selv.
>>Fuck<<.. Jeg bed mig i læben og kravlede hen til sofaen. Men.. Uanset hvor meget jeg prøver at benægte det, så.. Kysser han godt.. Fucking godt! Altså.. Rigtig god kysser han er.
Det gav ikke mening, men det jeg vil sige er at han er en god kysser. En MEGET god kysser, og hans parfume. Damn.... Okay Rachel: stop dig selv. Det var sikkert bare en drøm?!
Jeg har MEGET livagtige drømme okaayyy..
Okay.. Så. Hvad nu?
Jeg kiggede rundt i rummet, og det skarpe lys irriterede mine øjne. Det hvide tapet var ved at falde af nogle steder, og det grå gulvtæppe trængte virkelig til at blive skiftet. Men som om vi får penge til det i den nærmeste fremtid.