Jeg rystede langsomt på hovedet og hvilede mit hoved på Louis' skulder. Men vent...
>>Hvad med koncerten?<< spurgte jeg forvirret. Han har da bare gået derfra? Hvad med hans fans! Hvad vil de ikke tænke! >>De fortsatte uden mig.. De holder pigerne væk<< han blinkede til mig og et fnis undslap mine læber. >>Er du okay nu?<< spurgte han, og jeg vidste at hvis jeg sagde ja, ville han forlade mig til fordel af tonsvis skrigende piger.
>>Ja, jeg er har det helt fint.. Lidt forvirret men jeg klare mig<< svarede jeg og kløede mig på panden. >>Du må nok hellere gå ud til Tori. Hun blev helt bange<< hviskede han og jeg satte mig ved siden af ham. >>Og du må hellere gå ud til dine fans<< jeg puffede blidt til hans skulder og han grinte lavt.
>>Tak..<< mumlede jeg og sukkede. Han lagde hånden på mit lår, ret overraskende, for os begge og jeg kiggede stift på ham. Han sendte mig et smil, men da døren blev revet op blev hans hånd hurtigt fjernet og Eleanor kom ind.
Hun kiggede på os en efter en, og derefter sagde >>hey skat de venter altså på dig<< hun gik hen til ham og gjorde tegn til han skulle tage hende i hånden. Jeg kiggede ned i gulvet og Louis mærkede hurtigt sin hånd på min skulder. >>Klarer du dig?<< spurgte han >> i så fald, så ses vi om lidt!<< han smilte til mig men mit blik var limet fast til gulvet.
Trangen til bare at overfalde ham blev større og større jo længere han, ja bare var i nærheden.
Suk.
Lorte behov.
Lortelort.
Jeg rejste mig op og fulgte dem med u af døren og hen til scenen. Louis kiggede hurtigt på mig før han trådte ud på scenen og sagde et eller andet forståeligt i mikrofonen. >>Mamaaaa!!<< Tori løb hen til mig og jeg løftede hende op i min favn. >>Er du okay?<< spurgte hun og krammede mig.
>>Ja skat, jeg er helt okay.. Jeg var bare klodset og faldt.<< sagde jeg roligt og krammede hende igen.
Efter godt og vel 20 minutter var koncerten ovre, og drengene kom løbende væk fra scenen og så helt færdige ud. Eller bare svedige. >>Hey gorgeous<< sagde Harry og lagde armen om mig. Niall og Liam skubbede lidt til hinanden og grinte højt.
>>Hørte du besvimede. Du er okay nu ikke? Ellers skal det bare drikkes væk!<< han blinkede til mig og en trang i mig blev pludselig større og større. Jeg grinte for mig selv og kunne mærke Harrys nysgerrige blik. >>De ELSKEDE vores nye sange! Tænk at de allerede kan dem!<< sagde Zayn og slog ud med armene. Perrie kom hen til ham og kyssede ham hurtigt på kinden.
Nye sange? Hvilke? Dem har jeg sku ikke hørt noget om. Hahaha.
Jeg rømmede mig lidt og hentød til Harry at han skulle fjerne sin arm, men enten så fattede han det ikke eller også ville han ikke give op. Jeg sukkede opgivende og lagde armene på kryds. Jeg kunne mærke hans tunge åndedræt mod min side og jeg sukkede endnu engang.
>>Nå boys, vi skal gøre os klar og videre i byen! Og Rachel du skal med ikke?<< spurgte Louis og klappede sine hænder sammen og kørte dem frem og tilbage. Han smilte til mig og prøvede at få øjenkontakt med mig.
>>Jo, jeg venter på min søster der henter Tori.. Hun burde være her snart<< svarede jeg tilbage og kiggede hurtigt på Louis. Åh min gud altså. Drengene begyndte at friske sig op, og lige skifte tøj.
Jeg stod akavet og gloede rundt mens de andre tøser lige tog det sidste make-up på og rettede deres tøj. Mit gloeri, blev afbrudt af Chelsea og jeg kunne ikke blive mere glad for at se hende.